Näin vilaukselta miehen työpuhelimen. Onko tämä normaalia viestittelyä työkumppanien välillä?
Työkumppani on nainen. Mies esim. kehui miten kauniilta hänen hiuksensä näyttivät seuraavana päivänä, kun nainen kertoi käyneensä kampaajalla. Mies "ei malttanut odottaa", että näkee taas kesäloman jälkeen tämän kolleegansa?
Mies sanoo, että viestit ovat viattomia ja he ovat vain työkavereita. Ylireagoinko? Mitä mieltä?
Kommentit (31)
Jos miehesi on feminiininen niin sitten varmaan normi. Jos taas karskimpi hemmo niin sitten ei, silloin niillä on suhde.
Kyllä tuo vaikuttaa siltä, että sinulla on vain heikko itsetunto. Itsekin flirttailen kaksijalkaisten työkaverieni kanssa, mutta en silti pettäisi vaimoani.
Mies35
Entäs jos työharjoittelussa firmassamme oleva nuori nainen lähettää minulle, keski-ikäiselle esimiehelle sydänten kera hyvät viikonloput toivotukset?
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos työharjoittelussa firmassamme oleva nuori nainen lähettää minulle, keski-ikäiselle esimiehelle sydänten kera hyvät viikonloput toivotukset?
Muista kiittää vaimoa yhteisistä vuosista ennen ensi viikon alkua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo vaikuttaa siltä, että sinulla on vain heikko itsetunto. Itsekin flirttailen kaksijalkaisten työkaverieni kanssa, mutta en silti pettäisi vaimoani.
Mies35
Kuin silloin jos tilaisuus koittaa.
heh heh, ne on hyviä ne teijän paremmin koulutetut miehet, toivottavasti olet joku rekrykana, antaa sen miehen rauhassa tehdä työt collegan kanssa
Vierailija kirjoitti:
Sähän oot sille turvallinen setämies, et mikään öiden haave.
Vierailija kirjoitti:
Hän on yksinkertaisesti eri sukupolvea. Näkyy myös viestinnässä. Voit olla rauhassa. Ei ole sinusta sillä lailla kiinnostunut.
Puhu nyt edes totta: vilaukselta = tutkit puhelinta.
Carl, hävisit jo tämän pelin, älä yritä enää.
Vierailija kirjoitti:
Mies35
Terveisin kaasuvalottaja
Vierailija kirjoitti:
Fiksu likka. Vähän flirttailee pomolle niin saa hyvät arviot. on jatkossa helpompi saada töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on yksinkertaisesti eri sukupolvea. Näkyy myös viestinnässä. Voit olla rauhassa. Ei ole sinusta sillä lailla kiinnostunut.
Huh. Helpotus.
Ja ei olisi mitään muuten. Mutta ne sydänemojit
toimistossa se flirttailu kuuluu yleis käytöstapoihin. huvittaa aina nämä rekrykanat ja toimistoakat kun ne kehuu omia miehiä meille alemmanluokan miehille ja sitten se parempi mies olikin pelimies
Jokainen 18-22v nainen salaa haaveilee, että pääsisivät +40v miehen käsittelyyn. Naiset ovat alistuvia, miehet dominoivia. Kokeunut mies osaa laittaa nuoren brat-tytön ruotuun ja alistaa heitä siten, että pinppi ei ole koskaan ollut yhtä märkänä,
M44
Kerro omaavasi heikko itsetunto kertomatta omaavasi heikkoa itsetuntoa. 😬
Kyllä itse tykkään kehua naispuolisten työkaverieni ulkonäköä ja flirttaillakin,mutta ei ole tarkoituskaan pettää naisystävää.
M39
Eihän tuo ole mitään viatonta. Vai oliko tämä nyt perjantai-illan satu?