Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin vilaukselta miehen työpuhelimen. Onko tämä normaalia viestittelyä työkumppanien välillä?

Vierailija
03.10.2025 |

Työkumppani on nainen. Mies esim. kehui miten kauniilta hänen hiuksensä näyttivät seuraavana päivänä, kun nainen kertoi käyneensä kampaajalla. Mies "ei malttanut odottaa", että näkee taas kesäloman jälkeen tämän kolleegansa?

Mies sanoo, että viestit ovat viattomia ja he ovat vain työkavereita. Ylireagoinko? Mitä mieltä?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voisit kyllä olla rehellinen meille. Et sä mitään sattumalta nähnyt vilaukselta miehesi puhelinta. Mies ei taatusti ole pitänyt tuota viestiketjua edessäsi auki siten, että olet pystynyt lukemaan nuo kaikki ja vielä näkemään päivämäärätkin.

Olet salaa mennyt miehen puhelimeen lukemaan nuo viestit, muttet kehtaa myöntää sitä meille.

Vierailija
22/72 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylireagoit. Mielikuvitusmiehen mielikuvitusviesteistä ei kannata riehaantua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla viatonta tai sitten ei. Miksi sinä täältä sitä kysyt? Luuletko saavasi muuta vastausta mammoilta kuin jätä se sika?

Kyllä. Tuo voi olla rohkeaa mutta sinällään viatonta. Olen minäkin kehunut naisia ja miehiäkin heidän uusista kampauksistaan, vaatteitaan jne. sekä ollut iloinen heidän näkemisestään. En ole koskaan pettänyt eikä sellainen ole haaveissakaan.

Vierailija
24/72 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pomo määräsi, että minä en saanut olla työkaverini kanssa kesälomalla päällekkäin. :(

Vierailija
25/72 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näit vilaukselta hah. Toisen luurin vakoileminen on rikos. Toivottavasti mies on järjissään ja vaihtaa parempaan.

Vierailija
26/72 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä pomo määräsi, että minä en saanut olla työkaverini kanssa kesälomalla päällekkäin. :(

Meidän tuli olla peräkkäin kuin junat. Tuut tuuut

Vierailija
27/72 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan niin kuin se pomolle kuuluisi. Ei ihme, jos odottaa töiden alkua.

Vierailija
28/72 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia, flirtti ei kuulu työpaikalle. Niillä on suhde

Vierailija
29/72 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehesi on feminiininen niin sitten varmaan normi. Jos taas karskimpi hemmo niin sitten ei, silloin niillä on suhde.

Jos mies on homo ja toimii hiusalalla, niin viestittely on viatonta. 

Vierailija
30/72 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossako asut?

Vierailija
31/72 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehesi on feminiininen niin sitten varmaan normi. Jos taas karskimpi hemmo niin sitten ei, silloin niillä on suhde.

Jos mies on homo ja toimii hiusalalla, niin viestittely on viatonta. 

Ei tartte olla hiusalalla. Pelkkä tietyntyyppinwn homo riittää. 

Vierailija
32/72 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri on työkaveri. Limanuljaska flirtti työkaveri tekstiviesteineen on karsea rasitus kelle tahansa. Pahimmillaan ahdistava kokemus. Korrekti ja asiallinen on oltava vaikka olisi kuinka hieno kampaus ja ikävä kesälomalla.

Ukko kuriin heti . 

Vierailija
33/72 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos työharjoittelussa firmassamme oleva nuori nainen lähettää minulle, keski-ikäiselle esimiehelle sydänten kera hyvät viikonloput toivotukset?

Osa miehistä on niin helposti manipuloitavissa. Eräs työkaveri hytkytti pomolle rintojaan ja myös tekoitku on ollut käytössä ja näillä konsteilla on junaillut itselleen ylitöitä ja parempaa palkkaa. Jo kolmas pomo ja sama resepti. Jokainen omahyväinen pomo luulee, että juuri häneen tunnetaan vetoa. Kaikista ei ole tällaiseen. Nuori harjoittelija toivoo saavansa työpaikan. 

Vierailija
34/72 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä nusaillaan neukkarin pöydällä.

Vierailija
35/72 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos työharjoittelussa firmassamme oleva nuori nainen lähettää minulle, keski-ikäiselle esimiehelle sydänten kera hyvät viikonloput toivotukset?

Avasin aamulla puhelimen, jonka olin pistänyt illalla lentotilaan. Myöhään illalla oli tullut työharjoittelijalta pari viestiä, tyyliin (hieman muutettu):

-Olen baarissa yksin nyt, väsyttää, onpa täällä tylsää :(

-(viesti poistettu)

-Lähden kotiin että jaksaa taas maanantaina, mitähän keksisi viikonloppuna, kun ei ole tekemistä. 

Ei siis mitään kovin vihjailevaa, mutta miksi noin 22-23v harkkari edes lähettelee vapaa-ajallaan keski-ikäiselle ukolle viestejä? Erikoista.

Kyseli perjantaina viikonlopun vietostani ja kerroin, että aion vaimon kanssa lenkkeillä, tehdä pihatöitä ja rentoutua, ehkä käydä elokuvissa.

Ei ole koskaan aiemmin tapahtunut tällaista ja osastollamme on joka vuosi useita harkkareita. Täytyy ottaa puheeksi maanantaina.

Vierailija
36/72 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota puheeksi tai jos otat niin ajatuksella onko sulla kaikki hyvin. Mitä teet jos tulee tunnustus tunteista?

Vierailija
37/72 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Carl, hävisit jo tämän pelin, älä yritä enää.

Eikös Carl levitellyt suhdehuhuja?

Vierailija
38/72 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miehen puolelta olisi ihan normaalia kommunikaatiota ja vain työkavereita oltaisiin, niin voisit muistuttaa, että nuo viestit saattavat tuoda toisenlaisen vaikutelman sille työkaverille.

Vierailija
39/72 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
40/72 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vonkaa työkaveria, ihan normaalia on. Ei kannata olla huolissaan ei se komea miehesi petä koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi