Näin vilaukselta miehen työpuhelimen. Onko tämä normaalia viestittelyä työkumppanien välillä?
Työkumppani on nainen. Mies esim. kehui miten kauniilta hänen hiuksensä näyttivät seuraavana päivänä, kun nainen kertoi käyneensä kampaajalla. Mies "ei malttanut odottaa", että näkee taas kesäloman jälkeen tämän kolleegansa?
Mies sanoo, että viestit ovat viattomia ja he ovat vain työkavereita. Ylireagoinko? Mitä mieltä?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos työharjoittelussa firmassamme oleva nuori nainen lähettää minulle, keski-ikäiselle esimiehelle sydänten kera hyvät viikonloput toivotukset?
Jos teet jotain, olet oikeudessa tai HR antaa potkut. Esimiesasemassa pitää käyttäytyä.
Ap, voisit kyllä olla rehellinen meille. Et sä mitään sattumalta nähnyt vilaukselta miehesi puhelinta. Mies ei taatusti ole pitänyt tuota viestiketjua edessäsi auki siten, että olet pystynyt lukemaan nuo kaikki ja vielä näkemään päivämäärätkin.
Olet salaa mennyt miehen puhelimeen lukemaan nuo viestit, muttet kehtaa myöntää sitä meille.
Ylireagoit. Mielikuvitusmiehen mielikuvitusviesteistä ei kannata riehaantua.
Voi olla viatonta tai sitten ei. Miksi sinä täältä sitä kysyt? Luuletko saavasi muuta vastausta mammoilta kuin jätä se sika?
Kyllä. Tuo voi olla rohkeaa mutta sinällään viatonta. Olen minäkin kehunut naisia ja miehiäkin heidän uusista kampauksistaan, vaatteitaan jne. sekä ollut iloinen heidän näkemisestään. En ole koskaan pettänyt eikä sellainen ole haaveissakaan.
Meillä pomo määräsi, että minä en saanut olla työkaverini kanssa kesälomalla päällekkäin. :(
Näit vilaukselta hah. Toisen luurin vakoileminen on rikos. Toivottavasti mies on järjissään ja vaihtaa parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä pomo määräsi, että minä en saanut olla työkaverini kanssa kesälomalla päällekkäin. :(
Meidän tuli olla peräkkäin kuin junat. Tuut tuuut
Vierailija kirjoitti:
Ihan niin kuin se pomolle kuuluisi. Ei ihme, jos odottaa töiden alkua.
Ei ole normaalia, flirtti ei kuulu työpaikalle. Niillä on suhde
Vierailija kirjoitti:
Jos miehesi on feminiininen niin sitten varmaan normi. Jos taas karskimpi hemmo niin sitten ei, silloin niillä on suhde.
Jos mies on homo ja toimii hiusalalla, niin viestittely on viatonta.
"En malta odottaa että nähdään kesäloman jälkeen"?
AP, sanoiko sulle ettei malta odottaa että pääsee töistä kotiin?