Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin vilaukselta miehen työpuhelimen. Onko tämä normaalia viestittelyä työkumppanien välillä?

Vierailija
03.10.2025 |

Työkumppani on nainen. Mies esim. kehui miten kauniilta hänen hiuksensä näyttivät seuraavana päivänä, kun nainen kertoi käyneensä kampaajalla. Mies "ei malttanut odottaa", että näkee taas kesäloman jälkeen tämän kolleegansa?

Mies sanoo, että viestit ovat viattomia ja he ovat vain työkavereita. Ylireagoinko? Mitä mieltä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro omaavasi heikko itsetunto kertomatta omaavasi heikkoa itsetuntoa. 😬

Kyllä itse tykkään kehua naispuolisten työkaverieni ulkonäköä ja flirttaillakin,mutta ei ole tarkoituskaan pettää naisystävää. 

M39

"En malta odottaa että nähdään kesäloman jälkeen"?

AP, sanoiko sulle ettei malta odottaa että pääsee töistä kotiin?

Vierailija
22/31 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos työharjoittelussa firmassamme oleva nuori nainen lähettää minulle, keski-ikäiselle esimiehelle sydänten kera hyvät viikonloput toivotukset?

Jos teet jotain, olet oikeudessa tai HR antaa potkut. Esimiesasemassa pitää käyttäytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voisit kyllä olla rehellinen meille. Et sä mitään sattumalta nähnyt vilaukselta miehesi puhelinta. Mies ei taatusti ole pitänyt tuota viestiketjua edessäsi auki siten, että olet pystynyt lukemaan nuo kaikki ja vielä näkemään päivämäärätkin.

Olet salaa mennyt miehen puhelimeen lukemaan nuo viestit, muttet kehtaa myöntää sitä meille.

Vierailija
24/31 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylireagoit. Mielikuvitusmiehen mielikuvitusviesteistä ei kannata riehaantua.

Vierailija
25/31 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla viatonta tai sitten ei. Miksi sinä täältä sitä kysyt? Luuletko saavasi muuta vastausta mammoilta kuin jätä se sika?

Kyllä. Tuo voi olla rohkeaa mutta sinällään viatonta. Olen minäkin kehunut naisia ja miehiäkin heidän uusista kampauksistaan, vaatteitaan jne. sekä ollut iloinen heidän näkemisestään. En ole koskaan pettänyt eikä sellainen ole haaveissakaan.

Vierailija
26/31 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pomo määräsi, että minä en saanut olla työkaverini kanssa kesälomalla päällekkäin. :(

Vierailija
27/31 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näit vilaukselta hah. Toisen luurin vakoileminen on rikos. Toivottavasti mies on järjissään ja vaihtaa parempaan.

Vierailija
28/31 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä pomo määräsi, että minä en saanut olla työkaverini kanssa kesälomalla päällekkäin. :(

Meidän tuli olla peräkkäin kuin junat. Tuut tuuut

Vierailija
29/31 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan niin kuin se pomolle kuuluisi. Ei ihme, jos odottaa töiden alkua.

Vierailija
30/31 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia, flirtti ei kuulu työpaikalle. Niillä on suhde

Vierailija
31/31 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehesi on feminiininen niin sitten varmaan normi. Jos taas karskimpi hemmo niin sitten ei, silloin niillä on suhde.

Jos mies on homo ja toimii hiusalalla, niin viestittely on viatonta.