Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhutteko muut yksinäiset itsekseen?

Vierailija
03.10.2025 |

Olen 45+ oppinut itsekseni tämän hassun tavan :)

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun. Ei tule riitaa. Yleensä.

Vierailija
42/59 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä jatkuvasti, analysoin asioita ja rukoilen ja puhun kielillä jatkuvasti ääneen, jopa uimahallissa. Voi se ihmetyttää ihmisiä kun huulet liikkuu koko ajan, mutta en osaa lopettaa koska rukousta ei oikein osaa tehdä ellei puhu ääneen. ja  toisaalta en puhu itsekseni vaan Jumalalle koko ajan ja Jumala eli Jeesus puhuu  minulle mieleen sanoja. amen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun ainakin silloin, kun joku homma ei meinaa onnistua. Vaikka: johan nyt tai menehän äkkiä kohdalleen. Tai manailen vielä kotona jotain sattumaa tai mokaa. Mies on vähäpuheinen omissa oloissaan ja tuskin edes kuuntelee.

Vierailija
44/59 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin ollessani kommentoin tv-ohjelmia ääneen. Joskus keksin puhujalle kysymyksiä, joihin ohjelmassa ei tule vastausta. Yritän käyttää myös puhujan omaa kieltä ruotsia tai englantia. 

Vierailija
45/59 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Asun yksin, mutten kärsi yksinäisyydestä. Olen aina puhunut itsekseni, paljon. Asuessani vielä lapsuudenperheeni kanssa halusin välillä teininä jäädä yksin kotiin kun muu perhe lähti viikonlopuksi mökille ja aloin puhua itsekseni heti kun he sulkivat oven perässään. Minulla tämä tapa ei siis johdu seuran puutteesta.

Johtuu nimenomaan seuran puutteesta, jos et uskalla puhua itseksesi silloin kun muita on lähellä. 

Vierailija
46/59 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus sanoi minulle että pian Venäjä hyökkää Suomeen ehkä jo tänä syksynä ja antikristus ilmestyy maailmaan tänä syksynä!

Vierailija
47/59 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä puhun. Joskus kaupassa on yllättäen joku samassa hyllyvälissä ja huomannut varmaan höpinäni. Yritän kyllä puhua hiljaa, aina en muista.

Tapa on jo piintynyt.

Vierailija
48/59 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yksinäinen, mutta puhun itselleni tai koiralleni mitä olen seuraavaksi tekemässä. Se helpottaa muistamista.

Vierailija
49/59 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla ajaessa höpäjän koko ajan. Ja ulkohommissa. Syödessäni en,se olisi huonoa käytöstä 😃Eli kyllä,käyn kiukkuisia keskustelujakin tilanteista,joissa toinen on ollut moukka ja itse mykistynyt moisesta. Kun koira vielä eli,kävimme jatkuvaa keskustelua. Jännä homma,toinen käyttää sanoja,toinen eleitä ja ymmärsimme toisiamme saumattomasti ilman yhteistä kieltä. Tai ainakin uskon,että koirakin sai viestinsä perille,vaikutti tyytyväiseltä. 🥰

Vierailija
50/59 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhun. Ei tule riitaa. Yleensä.

Minä joudun joskus ihan " riitaan" itseni kanssa. Kompromissin tekeminen tahtoo tuottaa ongelmia🤭.

Vierailija
51/59 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä puhun. Joskus kaupassa on yllättäen joku samassa hyllyvälissä ja huomannut varmaan höpinäni. Yritän kyllä puhua hiljaa, aina en muista.

Tapa on jo piintynyt.

Tuttua🤭. Muutaman kerran lenkillä ollessani höpötellyt itsekseni ja ohitsemenevä henkilö kysynyt mitä minä sanoin, teeskentelin puhuvani jonkun kanssa puhelimessa ja jatkoin " keskustelua" aivan pokkana, mahdollista kun on kuulokkeet korvilla. Hieman nolotti, mutta edelleen siltikin yksikseni puhelen. Liekö sitten hiipivää hölmöyttä, viisaaksikin kutsuttu " höpöttelevää" ihmistä.

Vierailija
52/59 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus sanoi minulle että pian Venäjä hyökkää Suomeen ehkä jo tänä syksynä ja antikristus ilmestyy maailmaan tänä syksynä!

Vaihda palstaa, jokaiseen tuota tyrkytät.

Vierailija
53/59 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhun Vaimolleni. Hän on kuollut. En siis ole yksin.

🥰🥲🤗

Vierailija
54/59 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Jeesus sanoi minulle että pian Venäjä hyökkää Suomeen ehkä jo tänä syksynä ja antikristus ilmestyy maailmaan tänä syksynä!'

'Vaihda palstaa, jokaiseen tuota tyrkytät.'

Huomentapäiviä.

Sodasta en ole ainakaan 

minä täällä kirjoittanut.

Olen erittäin musikaalinen;

saatan hyräillä, jopa laulaa

kiekauttaa kotoköökissä..🥳

[Vältän tiuhaan 'kiekumista' -

en toki halua häiritä

naapurustoani.😃]

Asun vielä hetken

vuokralla, lähes 

nollaäänieeristyksen talossa.

Joskus lausun rukouksenikin

ääneen. 

Vierailija
55/59 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan, saapuuko vakiostalkkeri/

aikuisbully tuttuun tapaan

sylkemään herjaa

heti mun perääni, ihan vain

mukasattumalta. 😄 

Vierailija
56/59 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun itsekseni kun olen yksin, koska vaikka tykkään hiljaisuudesta ja rauhasta, on mukavaa jutella itsensä kanssa, koska silloin kukaan ei valita mielipiteistäsi yms.

Vierailija
57/59 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin asun ja puhun itsekseni, käyn keskusteluja, harjoittelen mielipiteeni esittämistä. Kommentoin ääneen tv ohjelmia. Nauran ääneen lähes päivittäin tämän palstan jutuille, tv ohjelmille, YouTube videoille ym. Parhaassa seurassa.

Vierailija
58/59 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun niille omaisille jotka ovat poistuneet keskuudestamme. Samoin exälle joka myös lensi taivaaseen. Lupaa kysymättä. 

Vierailija
59/59 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun pehmolelulle silloin, kun olen samassa huoneessa, mutta saatan puhua myös itsekseni. Ei siinä ole mitään pahaa, kun tiedän, että puhun itsekseni enkä kuvittele puhuvani jollekin toiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä