Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä edes tarkoittaa, että ihmisellä on huonot polvet/selkä

Vierailija
03.10.2025 |

En ymmärrä. Ja mistä se johtuu?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä et tajuu

Vierailija
2/17 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa mennä jopa 30vuotta, ennen kuin alat ehkä ymmärtämään. Siinä sulle pitkänlinjan kehitys tehtävä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei jaksa vahvistaa lihaksia voimaharjoittelulla

Vierailija
4/17 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että ne ei eivät kestä normaalia käyttämistä. Johtuu yleensä toimettomuudesta sekä väärinkäytöstä.

Vierailija
5/17 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut aina laiska liikkumaan. 

Vierailija
6/17 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne varmaaan kymmenen leikkauksen jälkeen uusia oo. Sama kun ajat autolla tolppaan kymmeneen kertaa

Vierailija
7/17 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa ja huonoa lihaskuntoa. Ja kun valittavat huonoa selkää ja jalkoja, niin eihän sitä voi liikkua ja tuloksena paino kasvaa ja lihaskunto heikkenee. Määräisin kaikki salille.

Vierailija
8/17 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polvilumpiot menneet 4-5 x sijoiltaan nuorempana. 2x koko kipsi. Jäivät vähän p askaksi yo.syystä. Toimivat ok ja pääsen vielä näin 70+ kyykkyynkin, ylös nousu vähän hankalampaa ja pitää miettiä kumpi on se parempi koipi. Menee kyllä automaatilla. Kova käyttö saa kolottamaan.

Tätä mulla tarkoittaa huonot polvet.

Vierailija
9/17 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivelrikko, peritty vaiva. 

Vierailija
10/17 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se sinullekin selviä, kunhan ikää tulee tai vahingossa telot itsesi jossain. 

Vierailija
11/17 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu siitä, että olet tyhmä.

Vierailija
12/17 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nivelrikko, peritty vaiva. 

Tähän suuntaan. Saat kuulla jo kaksikymppisenä, että sulla on 60+ eläkeläisen oireet. Hyvää loppuelämää!

Vierailija
13/17 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lievä skolioosi (synnynnäinen, ei voi mitään), lannerangassa liian matalat nikamavälit ja noi kyllä aiheuttaa "huonon selän", aivan järkyttävän kipeä välillä. 

Toinen polvi on "huono" onnettomuuden jäljiltä.

Vierailija
14/17 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suattaapi olla kulumaa tai kiarukkavaivaa.

Seljän kippuuki voep aiheuttaa se jos toinenki seikkaperänen tarina.Itellähi ny selekee niin jomottaa jotta pittääpi olla vallan kylellään ja huastaa tiältä laverilta.

Tympijjää ol  tuo seljästä repiminen niin.

Kylellänsä kököttääpi hän.

Aa, ohanne polovekki tuusana. Muistanekkaa ennöö ku laverilta huoastan vuan.Ikäsä hiihtännä mänemään niin eikkai tuo ihimekkää jotta viholloo polivvaij.

Vierailija
15/17 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on "huono" selkä. Olen koko ikäni harrastanut aktiivisesti liikuntaa ja tälläkin hetkellä käyn 4xvko salilla treenaamassa lihaskuntoa. Ikinä ei ole ollut ylipainoa ja ikää on 58v. 

Huono selkä tarkoittaa minun kohdallani sitä, että parissa välilevyssä on pullistumaa ollut jo vuosikausia. Ne on todettu magneettikuvauksessa.  Oikeastaan se toinen pullistuma on jo nyt todennäköisesti kuivahtanut, mutta toinen oireilee joka päivä kipuna ja jäykkyytenä. Yhtäkään päivää en ole kuitenkaan ollut selän takia pois töistä, vaikka välillä jo kääntyminen yöllä sängyssä herätti kipuun. Edelleen kuitenkin joudun ottamaan kipulääkkeen ennen kuin menen salille. 

Mulla ei ole ollut jaloissa ongelmaa, mutta "huonot jalat" voivat tarkoittaa sitä, että on kulumaa polvinivelissä ja/tai lonkkanivelissä. Niiden oireiluun voisi auttaa lihaskuntotreeni, mutta se ei poista ongelmaa, johon auttaa vain uuden tekonivelen laitto. 

Joten laiskuus ei tee huonoa selkää tai jalkoja, vaan geneettinen alttius välilevy ja nivelongelmille joita pahentaa mahdollinen ylipaino ja/tai liikkumattomuus.

Vierailija
16/17 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lla on huonot aivot kun ei ymmärrä.

Vierailija
17/17 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yliliikkuvat nivelet, jotka aiheuttavat ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä