Kesko poistaa tekovaginat kaupoista
Kommentit (171)
No jos niitä ostetaan, niin voisihan ne sijoittaa vaikka vähän ylemmäksi hyllyille, ettei kenenkään tarvitse kaupassa alkaa lapselle selittämään, mitä ne on.
Ne nai jatkossa asiakkaita peppuun 🤔
En tykkää yhtään tässä ajassa siitä, että yhden ihmisen älähdyksen ja kauhistelun takia tehdään tuollaisia nopeita päätöksiä. Somehuutelulle annetaan ihan liikaa valtaa. Itse tuotteen poisto ei minua liikuta, sillä en ostaisi tuollaista muutenkaan ruokakaupasta, mutta samalla naisten seksilelut saa jäädä, mikä on mielestäni täysin väärin. Joko molemmat poistetaan, tai molemmat jää. Tämä jotenkin korostaa sitä mielikuvaa että miesten itsetyydytys on jotenkin väärin ja naisille se on ok.
Jos ette lakkaa huutamasta niin otetaan makeiset ja tupakatkin pois kioskeista.
Kummallista että anustappia voidaan myydä ruokakaupoissa mutta kysyttäessä kirsikan makuista jäätelöä ei. Ihan oikeesti?
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en ole nähnyt kassajonossa kenenkään ostavan seksivälineitä. Onkohan itsepalvelukassat hankittu näitä ostoksia varten?
Eikö ne just siellä ratsaa kasseja eniten 😀
Vierailija kirjoitti:
En tykkää yhtään tässä ajassa siitä, että yhden ihmisen älähdyksen ja kauhistelun takia tehdään tuollaisia nopeita päätöksiä. Somehuutelulle annetaan ihan liikaa valtaa. Itse tuotteen poisto ei minua liikuta, sillä en ostaisi tuollaista muutenkaan ruokakaupasta, mutta samalla naisten seksilelut saa jäädä, mikä on mielestäni täysin väärin. Joko molemmat poistetaan, tai molemmat jää. Tämä jotenkin korostaa sitä mielikuvaa että miesten itsetyydytys on jotenkin väärin ja naisille se on ok.
Ihan oikeassa olet. Jos tämä nyt menee jonain seksuaaliterveytenä (🤮) niin sitten samat proteesit kaikille. Niin kauan kun noita ei ole pakko ostaa. En välittäisi myöskään päällehyökkäävää mainontaa näistä mutta nähtäväksi jää..en ylläty enää mistään, niin hirveäksi mainonta on mennyt.
Eniten tässä häiritsee se, että taas mennään yhden ihmisen mukana. Toki myönnän, että tuotteen hyllypaikka ei nyt ole ihan se optimaalisin, mutta onko haettu sitä, että myös pyörätuolista siihen pääsee käsiksi?
Ja tais olla Oulun alueella seksivälineet Woltatuin tuote jo useampana vuonna putkeen.
Ikinä en ole nähnyt kassajonossa kenenkään ostavan seksivälineitä. Onkohan itsepalvelukassat hankittu näitä ostoksia varten?