Ilta-Sanomat: "Sedät" kommentoivat Facebookissa Aliisa Syrjän, 26, ulkonäköä "Surullista"
Tämä on jopa saanut itsemur ha ajatuksia asian johdosta.
"Nätti nainen on otettu levytysstudioon vain, koska levy-yhtiön miehet haluavat katsella sitä."
"Laulut ihan mitäänsanomatonta sontaa. Kuka vaan osaisi saman, jos olisi suhteita."
"Eppu Normaalin sukulaiskortilla se tässä ratsastaa, ilman sitä ei kukaan kuuntelisi."
"Voi hyvänen aika, taas yksi vinkuva prinsessa valittamassa uupumuksesta menisi oikeisiin töihin."
"Mitä se muka tietää musiikista? Näyttää siltä, että enemmän kiinnostaa peilin edessä poseeraaminen."
"Levyyhtiön ukot varmasti nauraa matkalla pankkiin, kun tytön pärstä myy, vaikka taidot ei riitä."
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä Martin tyttö? Siinä on kyllä ruma ukko! -mummo
martti syrjä, jaajo linnanmaa ja juice leskinen. maailman rumimmat miehet.
...ja sinä olet rumin nainen palstalla sisältä ja ulkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas setiksiä harmittaa kun kaunis nuori nainen ei avaa haarojaan juuri heille.
Ei, vaan se että toiset oikeasti ponnistelevat läpi elämänsä, tekevät raskasta työtä, elättävät perheensä ja kantavat taloudellista taakkaa, rakentavat merkittäviä asioita, käyvät läpi suuria elämän kriisejä jne. ja sitten lukevat siitä kuinka joku lauleskeleva pikkutyttö uhriutuu UUPUMUKSESTA.
No varmaan. Jos on nuo musiikkivideotkin itse kuvannut. Laukku lentää lätäkköön ja menee itse perässä potkiskelemaan. Kampissa julkisella paikalla vieläpä.
Levy-yhtiö on säästänyt selvästi. Yksinäisyys tuhoaa mielenterveyden.
tekis tilistään yksityisen. mitä se sitten tarkottaakaan, en itse osallistu kehareitten some sekoiluihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan se että toiset oikeasti ponnistelevat läpi elämänsä, tekevät raskasta työtä, elättävät perheensä ja kantavat taloudellista taakkaa, rakentavat merkittäviä asioita, käyvät läpi suuria elämän kriisejä jne. ja sitten lukevat siitä kuinka joku lauleskeleva pikkutyttö uhriutuu UUPUMUKSESTA.
27-vuotias on palstalehmien mielestä todellakin pikkutyttö, ovathan nuo 150-kiloiset nelikymppiset NUORISOA! AI ETTÄ!
Vierailija kirjoitti:
Eihän toi osaa edes laulaa.
Miksi kuuntelet?? Vastaa kun et pidä hänestä... Hänelle kuuntelijoita riittää ilman sinua 🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa, juoskoot setämiehet aliisan perässä, veikkaan etteivät jaksa ees 50 metriä KUN ALIISA VETÄÄ 42 KILOMETRIÄ.
Taitaa olla eri naisesta kyse nyt. Tosin ehkä tämäkin Aliisa osaa juosta, en tiedä.
Suosittelisin juoksemista kun ei tuo laulu oikein tytöltä suju. Pääsisi ainakin kauheita setämiehiä karkuun jos alkaa juoksemaan. t. setämies
Vierailija kirjoitti:
tekis tilistään yksityisen. mitä se sitten tarkottaakaan, en itse osallistu kehareitten some sekoiluihin
Selänteillekin tätä on ehdotettu, mutta pimputtaja fanittaa näitä ja haluaa kuulla "älykkäitä" kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä Martin tyttö? Siinä on kyllä ruma ukko! -mummo
martti syrjä, jaajo linnanmaa ja juice leskinen. maailman rumimmat miehet.
...ja sinä olet rumin nainen palstalla sisältä ja ulkoa.
minä olen mies. semmonen mies jonka silmät toimii sisällä ja ulkona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmaan. Jos on nuo musiikkivideotkin itse kuvannut. Laukku lentää lätäkköön ja menee itse perässä potkiskelemaan. Kampissa julkisella paikalla vieläpä.
Levy-yhtiö on säästänyt selvästi. Yksinäisyys tuhoaa mielenterveyden.
Kauppamatkalla kuvaan musiikkivideon, yhtäkkii. Yhtäkkii sanoja ja melodioita vaan pulppusi päähän. Ihan yhtäkkii. Yhtäkkii olinkin haastattelussa. Ihan oikeesti nyt hei.
KOVIA TUNTEITA, 27-v tietää kaikesta kaiken, jeemöö läheltä ylös!
Vierailija kirjoitti:
Rokkistarbathan kuolee 27-v iässä. Ei taida tytsystä olla siihenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ne, jotka ei laita kuviaan ja tarinoitaan julkisiksi, saavat ainkin olla rauhassa. Olipa mikä tahansa viesti, niin kyllä jostain toisesta agendasta joku alkaa kettuilemaan.
Jos on esiintyvä taiteilija, niin pakko olla jonkun verran julkinen. Mutta onko pakko keskittyä taitelijan ulkonäköön, eikä taiteeseen?
En ihan usko, että mies taiteilijoiden ulkonäkö on se, mitä ensimmäisenä tai ainoastaan kommentoidaan. Esim Martti Syrjän.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuolla adhd tai aineissa? Ei pysy yhtään paikallaan haastattelussa. Kiinnitti huomiota. Rasittavaa katsoa.
Älä katso niin et rasitu. 🤭
Itsekin ihmettelen tätä paskamyrskyä minkä saa niskaansa olemalla lähinnä nuori ja nätti. Ainahan tuota läähpuuh kulttuuria on varmasti ollut, mutta tämä someaika tekee siitä jotenkin kummallisen arkipäiväistä ja helppoa.
En missään nimessä itse kehtaisi tuon kaltaista sontaa ihmisille suoltaa varsinkaan jos ei siis ole kyse mistään ns. pahanteosta. Vaan esillä olosta. Ne on ihan eri juttuja ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokkistarbathan kuolee 27-v iässä. Ei taida tytsystä olla siihenkään.
Haista läski lehmä 💩💩💩💩💩
Vierailija kirjoitti:
Miksi kyyläät häntä ja tänne haukut??? Vastaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne, jotka ei laita kuviaan ja tarinoitaan julkisiksi, saavat ainkin olla rauhassa. Olipa mikä tahansa viesti, niin kyllä jostain toisesta agendasta joku alkaa kettuilemaan.
Jos on esiintyvä taiteilija, niin pakko olla jonkun verran julkinen. Mutta onko pakko keskittyä taitelijan ulkonäköön, eikä taiteeseen?
En ihan usko, että mies taiteilijoiden ulkonäkö on se, mitä ensimmäisenä tai ainoastaan kommentoidaan. Esim Martti Syrjän.
Ongelma ei ole ulkonäkö vaan mielenterveys. Onhan Minttu ja SaraB hyvännäköisiä naisia. Ei heitä kukaan arvostele. Ovat niin musiikin ja koneiston takana.
Onko tuolla Alisa Syrjällä edes levy-yhtiötä? Näyttää avoimelta riistalta. Huonompi homma olla esiintyvä taiteilija tuolla habituksella.
Ihan ok näköinen, voisi tuota kerran polkaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuolla adhd tai aineissa? Ei pysy yhtään paikallaan haastattelussa. Kiinnitti huomiota. Rasittavaa katsoa.
Älä katso niin et rasitu. 🤭
En pysty pitkään katsomaan. Huomio kiinnittyy kaikkeen epäolennaiseen, että hänen ajatuksensa jää sivuseikaksi. Ihan ystävällisesti koitan kertoa, missä on vika.
Nenä on samaa sukujuurta joka tapauksessa.