Ilta-Sanomat: "Sedät" kommentoivat Facebookissa Aliisa Syrjän, 26, ulkonäköä "Surullista"
Tämä on jopa saanut itsemur ha ajatuksia asian johdosta.
"Nätti nainen on otettu levytysstudioon vain, koska levy-yhtiön miehet haluavat katsella sitä."
"Laulut ihan mitäänsanomatonta sontaa. Kuka vaan osaisi saman, jos olisi suhteita."
"Eppu Normaalin sukulaiskortilla se tässä ratsastaa, ilman sitä ei kukaan kuuntelisi."
"Voi hyvänen aika, taas yksi vinkuva prinsessa valittamassa uupumuksesta menisi oikeisiin töihin."
"Mitä se muka tietää musiikista? Näyttää siltä, että enemmän kiinnostaa peilin edessä poseeraaminen."
"Levyyhtiön ukot varmasti nauraa matkalla pankkiin, kun tytön pärstä myy, vaikka taidot ei riitä."
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Näytti ihan standardijutulta nykyään jossa joku (yleensä nais) julkimo uhriutuu siitä ettei kaikki ympärillä ole pelkkiä kehuja suoltavia superfaneja.
Niin tämä on tosiaan oma juttutyyppinsä jo missä parikymppinen pimu parkuu milloin mistäkin. Viikottainen jatkokertomus, naama vain vaihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi parikymppinen nainen laulelemassa, tuntuu ettei muita nyt enää radiosta tulekkaan.
Olkaa hyvä. Oikein mukavaa ja aurinkoista viikonloppua teille.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi nuori nainen joku uhriutuu burn-outista. On se kumma kun nykyisin ei kestetä normaalia elämää.
Paljastat kyllä hyvin oman tietämättömyytesi. Nykyajan normaali elämä on täysin erilaista kuin vielä vaikkapa 20 vuotta sitten. Jos sun normaalisi ei ole muuttunut, kertoo vain siitä, että elät itse nykyajan mittapuulla epänormaalisti ja tuskin sun normaalia voi verrata julkisuudessa ja yleisöstä leipänsä saavaan normaaliin.
Yleisöltä rahansa nyhtävän täytyy olla esillä ja somessa yms. ja se maailma on raaka. Nykyään jokainen vähemmän fiksukin kommentoija saa äänensä kuuluville. Ainakin sen kerran. Ja koska näitä riittää, niin myös niitä pelkkiä kertojakin riittää.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmää liittää myönteinen tai neutraali sana ikävään käytökseen.
Mitä jos nainen arvostelee tuota naista? Onko se sitten tätinainen tai jotain muuta?
Nuo eivät ole mitenkään sukupuolittuneita kommentteja.
Setämies on ihan oma ihmistyyppinsä, ei ole ns. neutraali sana, kuten setä tai mies yksinään.
Mikä tässä maailmassa on vikana, kun 20-vuotiaat saavat burn outin ja jatkuvasti on joku ahdistustila päällä? Se ei taatusti ole siitä johtuvaa, että nyt nuoren elämä on jotenkin rankempaa, kuin mitä se oli vaikkapa 1960-luvulla. Mä luulen että nyt on kasvatettu lumihiutaleiden sukupolvi. Jos ei ole LV-laukkua ja Pradan kenkiä, sitä masentuu. Jos joutuu lähteä itse tienaamaan rahojaan mäkkärin kassalle opintojen ohessa, sitä aivan ahdistuu. Paha mieli tulee siitä jos joku on eri mieltä ja vieläkin pahempi mieli jos itse ei osaa argumentoida toiselle vastaan. Joka paikasta haetaan jotain fucking turvallista tilaa ja lusikallinen paskaa tulee housuihin jo ihan siitä, että jos joku katsoo liian pitkään metrossa - puhumattakaan jos katsoja on valkoinen keski-ikäinen mies. Nämä nykyajan nuoret alkaa hyperventoloimaan heti jos oman sushiravintolan nigirit on loppu tai kaupan kauramaidon päiväys on liian lähellä. Sitten vielä ihmetellään miksei nämä nuoret lisäänny. No herranjestas jos seksiä ei voi hoitaa instagramissa, niin miten edes kuvittelette moista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi nuori nainen joku uhriutuu burn-outista. On se kumma kun nykyisin ei kestetä normaalia elämää.
Paljastat kyllä hyvin oman tietämättömyytesi. Nykyajan normaali elämä on täysin erilaista kuin vielä vaikkapa 20 vuotta sitten. Jos sun normaalisi ei ole muuttunut, kertoo vain siitä, että elät itse nykyajan mittapuulla epänormaalisti ja tuskin sun normaalia voi verrata julkisuudessa ja yleisöstä leipänsä saavaan normaaliin.
Yleisöltä rahansa nyhtävän täytyy olla esillä ja somessa yms. ja se maailma on raaka. Nykyään jokainen vähemmän fiksukin kommentoija saa äänensä kuuluville. Ainakin sen kerran. Ja koska näitä riittää, niin myös niitä pelkkiä kertojakin riittää.
Joo-o. On se nykyelämä vaikeeta kun jonkun tavallisen näköisen naapurintytönkin pitää olla instassa jatkuvasti päivittelemässä buumerangejaan tai mitälie, ja näyttelemässä superjulkkista. Ja sen mieheksi kelpaa vain joku rikas komea laatikko leuka alfa eikä oman tasoisia katsota päinkään.
Yhyyy. Ihan itse aiheutettuja ongelmia.
Totuus on että opiskelu ja työpaikat on nykyisin monin verroin helpompia, ja elintaso on noussut jyrkästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytti ihan standardijutulta nykyään jossa joku (yleensä nais) julkimo uhriutuu siitä ettei kaikki ympärillä ole pelkkiä kehuja suoltavia superfaneja.
Niin tämä on tosiaan oma juttutyyppinsä jo missä parikymppinen pimu parkuu milloin mistäkin. Viikottainen jatkokertomus, naama vain vaihtuu.
Toimitusten intersektionalistit takovat aivopesua kiihtyvään tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä maailmassa on vikana, kun 20-vuotiaat saavat burn outin ja jatkuvasti on joku ahdistustila päällä? Se ei taatusti ole siitä johtuvaa, että nyt nuoren elämä on jotenkin rankempaa, kuin mitä se oli vaikkapa 1960-luvulla. Mä luulen että nyt on kasvatettu lumihiutaleiden sukupolvi. Jos ei ole LV-laukkua ja Pradan kenkiä, sitä masentuu. Jos joutuu lähteä itse tienaamaan rahojaan mäkkärin kassalle opintojen ohessa, sitä aivan ahdistuu. Paha mieli tulee siitä jos joku on eri mieltä ja vieläkin pahempi mieli jos itse ei osaa argumentoida toiselle vastaan. Joka paikasta haetaan jotain fucking turvallista tilaa ja lusikallinen paskaa tulee housuihin jo ihan siitä, että jos joku katsoo liian pitkään metrossa - puhumattakaan jos katsoja on valkoinen keski-ikäinen mies. Nämä nykyajan nuoret alkaa hyperventoloimaan heti jos oman sushiravintolan nigirit on loppu tai kaupan kauramaidon päiväys on liian lähellä. Sitten vielä ihmetellään miksei nämä n
Amen. Treffeilläkin monia naisia kiinnostaa enemmän vilkuilla instaa tai tiktokkia kuin itse treffit. Mitä ihmettä mies edes tekisi tuollaisella naisella?
T. Nuorehko mies
Nyt pitää sanoa että kuka toi on ? Eppu normaalista tuttu sukunimi ei mitään muuta. Terveisin täti
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo ihan nätiltä tytöltä näyttää.
T: Setämies
Sehän on tärkeintä naislaulajissa.
Ei lainkaan tyhmää jos tarkoituksena on edistää feminististä vallankumousta toiseuttamalla miehet.
Tätä nämä intersektionalistit tekevät.