Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kyllä kehtaisi ostaa tekopillua ruokakaupasta - kehtaisitko sinä 😳😲🧐😬😻🥵

Vierailija
03.10.2025 |

Kehtaisitko oikeasti

Kehtaisitko

Vaihtoehdot

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä ip-kassojakin 

Vierailija
2/22 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei. Olen ostanut vibraattorinkin cittarista. Tekopimpalle itsellä ei ole käyttöä, mutta en näe, miten se eroaisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei. Olen ostanut vibraattorinkin cittarista. Tekopimpalle itsellä ei ole käyttöä, mutta en näe, miten se eroaisi. 

Aika homoa sitten

Vierailija
4/22 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika homoa sitten

Homot on voimaantuneita 🍆💪

Vierailija
5/22 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin ostaa Naisten eritteiset Pikkuhousut. Pitääkö hävetä jos laittaisin sellaiset Cittarin Kassahihnalle ?

Vierailija
6/22 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepalvelukassalta kyllä

Vierailija
7/22 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin viedä tekopimpan kassahihnalle ja sanoisin tytölle että tähän joudun tyytymään kun sinä pihtaat.

Vierailija
8/22 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin ostaa Naisten eritteiset Pikkuhousut. Pitääkö hävetä jos laittaisin sellaiset Cittarin Kassahihnalle ?

No jos niitä on siellä myynnissä, niin miksi pitäisi hävetä. Ovat miehet ostaneet tissilehtiäkin menneinä vuosikymmeninä, vaikka kaikki tietää, mihin niitä käytetään. 

Vierailija
9/22 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin mä sitä tarviin kun en tarvi oikeaakaan? Oma käsi riittää mulle.

Vierailija
10/22 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin viedä tekopimpan kassahihnalle ja sanoisin tytölle että tähän joudun tyytymään kun sinä pihtaat.

Hyvin epäilyttäviä ne henkilöt jotka tarkkailevat tai ajattelevat yhtään mitään ylimääräistä asiakaspalvelijoista.

Vierailija
11/22 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti olette sairaita

Vierailija
12/22 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikaupan muovinen tekonukke seksiin , tai elin , on hyvä keino vähentää laittomia päällekarkauksia ja väkivaltaa , kuin pakottamista. Naisilla on vapaus valita ja oikeus kuin itse päättää kenen kanssa on tai ei ole. Moni käy kuitenkin thai bordellhierojilla. Niissä on kuitenkin usein sutenöörit ja ihmiskauppa kuin huumeet rikollisuuteen ja veron kierto. Veroja on maksettava että saadaan terveydenhoito ja maantiet. Koulut. Ilmainen koulu ei ole ilmainen vaan verorahoilla maksettua. Maksa siis veroja. Työpaikalla taas kuuluu tehdä se työ eikä harjoittaa mitään irstautta eikä myydä ostaa seksiä. Työssä tehdään palkkatyötä. Työpaikoilla ei kuulu sikailla. Vapaa aikana voi käydä hieromossa ja baarissa. Tai ottaa oman vaimon joka itse haluaa niin. Vapaaehtoisen. 

Vierailija
13/22 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös ihan uskonto fanaattisille suositellaan tekovälineitä muovisia . Jos ei ehkäisy kiinnosta niin sitten muovikorvike. Saa puoliso levätä ja parantua synnytysten jälkeen. 

Vierailija
14/22 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu.

Vierailija
15/22 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin mä sitä tarviin kun en tarvi oikeaakaan? Oma käsi riittää mulle.

Jätä se kätesi!

Vierailija
16/22 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus kuuluu seksiosioon, täältä poistoon.

Vierailija
17/22 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulkemisaikaan itsepalvelukassalta ehkä sellaisessa promillen suojakännissä

On se netistä tilaaminenkin vähän epämieluisaa. Kun siinä pakkauksessa aina lukee sen tuotteen nimi, vaikka mistä tilais 

Vierailija
18/22 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulkemisaikaan itsepalvelukassalta ehkä sellaisessa promillen suojakännissä

On se netistä tilaaminenkin vähän epämieluisaa. Kun siinä pakkauksessa aina lukee sen tuotteen nimi, vaikka mistä tilais 

Eiköhän ne tule usein ruskeassa "blancossa" paketissa, lähettäjän nimi toki on.

Vierailija
19/22 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai saaks niitä ihan perus k-marketiskakin? en mää tollasii ostele mut rajuks on menny meno. Brutaalia.

Vierailija
20/22 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän anustappia. Tykkään enemmän oikeasta pillusta joten tekovaginaa en halua. Tappeja olen ostanut paljon ja suosittelen niitä muillekin miehille. Loistava tuote!

M40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi