En kyllä kehtaisi ostaa tekopillua ruokakaupasta - kehtaisitko sinä 😳😲🧐😬😻🥵
Kommentit (22)
Miksei. Olen ostanut vibraattorinkin cittarista. Tekopimpalle itsellä ei ole käyttöä, mutta en näe, miten se eroaisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksei. Olen ostanut vibraattorinkin cittarista. Tekopimpalle itsellä ei ole käyttöä, mutta en näe, miten se eroaisi.
Aika homoa sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika homoa sitten
Homot on voimaantuneita 🍆💪
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ostaa Naisten eritteiset Pikkuhousut. Pitääkö hävetä jos laittaisin sellaiset Cittarin Kassahihnalle ?
Voisin viedä tekopimpan kassahihnalle ja sanoisin tytölle että tähän joudun tyytymään kun sinä pihtaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ostaa Naisten eritteiset Pikkuhousut. Pitääkö hävetä jos laittaisin sellaiset Cittarin Kassahihnalle ?
No jos niitä on siellä myynnissä, niin miksi pitäisi hävetä. Ovat miehet ostaneet tissilehtiäkin menneinä vuosikymmeninä, vaikka kaikki tietää, mihin niitä käytetään.
Mihin mä sitä tarviin kun en tarvi oikeaakaan? Oma käsi riittää mulle.
Vierailija kirjoitti:
Voisin viedä tekopimpan kassahihnalle ja sanoisin tytölle että tähän joudun tyytymään kun sinä pihtaat.
Hyvin epäilyttäviä ne henkilöt jotka tarkkailevat tai ajattelevat yhtään mitään ylimääräistä asiakaspalvelijoista.
Seksikaupan muovinen tekonukke seksiin , tai elin , on hyvä keino vähentää laittomia päällekarkauksia ja väkivaltaa , kuin pakottamista. Naisilla on vapaus valita ja oikeus kuin itse päättää kenen kanssa on tai ei ole. Moni käy kuitenkin thai bordellhierojilla. Niissä on kuitenkin usein sutenöörit ja ihmiskauppa kuin huumeet rikollisuuteen ja veron kierto. Veroja on maksettava että saadaan terveydenhoito ja maantiet. Koulut. Ilmainen koulu ei ole ilmainen vaan verorahoilla maksettua. Maksa siis veroja. Työpaikalla taas kuuluu tehdä se työ eikä harjoittaa mitään irstautta eikä myydä ostaa seksiä. Työssä tehdään palkkatyötä. Työpaikoilla ei kuulu sikailla. Vapaa aikana voi käydä hieromossa ja baarissa. Tai ottaa oman vaimon joka itse haluaa niin. Vapaaehtoisen.
Myös ihan uskonto fanaattisille suositellaan tekovälineitä muovisia . Jos ei ehkäisy kiinnosta niin sitten muovikorvike. Saa puoliso levätä ja parantua synnytysten jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mihin mä sitä tarviin kun en tarvi oikeaakaan? Oma käsi riittää mulle.
Jätä se kätesi!
Aloitus kuuluu seksiosioon, täältä poistoon.
Sulkemisaikaan itsepalvelukassalta ehkä sellaisessa promillen suojakännissä
On se netistä tilaaminenkin vähän epämieluisaa. Kun siinä pakkauksessa aina lukee sen tuotteen nimi, vaikka mistä tilais
Vierailija kirjoitti:
Sulkemisaikaan itsepalvelukassalta ehkä sellaisessa promillen suojakännissä
On se netistä tilaaminenkin vähän epämieluisaa. Kun siinä pakkauksessa aina lukee sen tuotteen nimi, vaikka mistä tilais
Eiköhän ne tule usein ruskeassa "blancossa" paketissa, lähettäjän nimi toki on.
ai saaks niitä ihan perus k-marketiskakin? en mää tollasii ostele mut rajuks on menny meno. Brutaalia.
Käytän anustappia. Tykkään enemmän oikeasta pillusta joten tekovaginaa en halua. Tappeja olen ostanut paljon ja suosittelen niitä muillekin miehille. Loistava tuote!
M40
On siellä ip-kassojakin