Kävin Helsingissä ihan siksi, että en ollut käynyt vuosiin
Pitkät välimatkat, piti odottaa julkisia eikä voinut vain kävellä äkkiä sinne minne oli menossa (kotona välimatkat pieniä). Jotenkin ankeaa oli. Stocka oli ihan hengetön, Sokokselle en edes mennyt, kun se on niin säälittävä. Mikään elokuva tai museo ei kiinnostanut. Miksi olisin mennyt? Lähdin valoisalla pois, koska olen lukenut lehtiä.
Ei vain sytytä Stadi. Tämä siis viikonloppuna.
Kommentit (31)
Höphöp. Olen asunut Helsingin kantakaupungissa vuosikymmenet eikä täällä ole mitään hätää.
Minkä minä sille mahdan ettei ap:tä kiinnosta mikään.
Varmaan parempi sitten pysyä siellä metsässä jos kaupunkielämä ei kiinnosta. Monia muita kiinnostaa kyllä sinunkin puolesta.
Siis ap kävi vain shoppailemassa Stockalla? Ei ihme että tylsää oli. Aika ankeaa ja mielikuvitukseton tyyppi jos mitään muuta tekemistä ei keksinyt.
Mun mielestä siellä on kiva käydä. Mutta käyn yleensä kesällä. Kesällähän on kivaa missä vain lomailla. Mutta voishan sitä käydä vaikka hieman ennen joulua. Olen yleensä yhden yön jossain kivassa hotellissa. Ja turvallista on aina ollut.
Mitä sitten olit hakemassa? Eikö näin syksyn ruskana olisi parempi metsissä kuin keskustoissa ja kauppakeskuksissa? Eri asia sitten vähän ajan päästä, kun täällä alkaa joulukadut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten olit hakemassa? Eikö näin syksyn ruskana olisi parempi metsissä kuin keskustoissa ja kauppakeskuksissa? Eri asia sitten vähän ajan päästä, kun täällä alkaa joulukadut.
Nyt on ollut todella paljon hyviä keikkoja, jameja ja teatteria. Aina riittää tekemistä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Narkkia ja N**keriä joka paikka täynnä. Sellainen on Helsinki nykyään. Toista oli vielä opiskeluaikoina vuosituhannen vaihteessa.
Taas joku joka ei ole koskaan käynyt Helsingissä. 😁
En ole tainnut Helsingin keskustassa käydä viiteen vuoteen, enkä aio enää ikinä sinne lähteä.
Viimeksi kävi hesasessa vetämässä pitkän paskan ja hyppäsin junaan.
Minä olen käynyt Helsingissä viimeksi vuonna 2016. Terveisin maalaisjuntti ja ihan ylpeä sellainen 😂
Onko ihmisillä vielä yhtä kiire? Juoksevatko metroon tunkien kättä oven väliin saaden junan rikki ja pysähtymään, sekä muutaman muun junan sen perään? Ruuhka-aikana vuoroväli on kolme minuuttia! Osaavatko vieläkään täyttää vaunua oikein?
Liukuportaita tuskin osaavat edelleenkään käyttää.
Helsinkiläiset ovat oppimattomia pölvästejä!
Vierailija kirjoitti:
Wallah bro. Sa tule Helsinki?
Ei ne puhu tollee 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wallah bro. Sa tule Helsinki?
Ei ne puhu tollee 😃
Jalla jalla ahdul madul laaleikku uhmud mahdut koran.
Mä kävin siellä yhtenä maanantaina..Yllätyin, miten kuollut Helsingin keskusta oli arki- iltana.Kävin leffassa Kinopalatsissa ja väkeä oli tosi vähän 9/10 paikoista tyhjiä. Ei oikein suurkaupunkifiilistä tullut, vaikka vauviksella sellaisesta lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Ja?
Hesen haukkuminen voi virallisesti alkaa.
hesa on niin pilalla monikulttuurista
kuin mogadishu/bagdad
Vierailija kirjoitti:
Mä kävin siellä yhtenä maanantaina..Yllätyin, miten kuollut Helsingin keskusta oli arki- iltana.Kävin leffassa Kinopalatsissa ja väkeä oli tosi vähän 9/10 paikoista tyhjiä. Ei oikein suurkaupunkifiilistä tullut, vaikka vauviksella sellaisesta lukenut.
Oli ihme että joku oli vielä elossa sen" mutavyöryn jälkeen" ja sapeliporukan jäljiltä.Onko aluperäisiä enää yhtään hengissä?
Ja?