Neuvoa miten kannattaa Lasun kaa
Vintti menee pimeeks kun nykyiset vaihtoehdot kulutti 4-6 vuotta Käsitellä niin kutsuttua tapaamis/Saako lapsi palata.
Huppista keikkaa Lapsi ei enää halua nähdä, joskus ollaan tavattua tiiviimmin kun on tullu valvottuja tapaamisia.
Vaihtoehto jäädä oottaan kirjettä tai lukea kantaa mutta kanta aiheuttaa vaan omituista tekstiä.
Olen jäänyt hiirenloukkuun ja aivot pelaa vaan jotain sairaalapeliä/terapian tarve. On kuin ei pidättelis enää elämäntapa remonttia niinku on lasu sanonu miten saavat antaa tietoa mitä tokaluokkalaiselle kuuluu.
Demonit on heittäny kaikki paperit ja tiedot ja on todella kinkkinen tilanne kun en niihin päätöksiin tai aivot ei kestä Samaa rumbaa lehtolapsi kuin on ja olen palanut loppuun Hupsis just täs kriittises 35vuotiaana että Syrjäytynyt yksinhuoltaja ei saa lasta kotiin. Koko paperiläjä,yhteyden otot, kosketukset , kaikki nää miten muuttuu Mut kai mun aivot ei voi käsitellä että kun vertaistuet käyty, Ei niinku vois tiätää mitä 8 vuotias Tekee enää vieraantuneelta Äidiltä,
Tuntuu että eläisin jonkun muun tahtoa mikä on true.
Venytetään pitkälle ja kiitos internetin tiedän Iän ikuiset Lapselle parasta.
Tuntuu et jätetään luken postia ja tekemään muka jotain asioiden hyväksi.
Kaikki vieraannuttamisest yms lupaukset ja kun Palaveriin kautta kaikki nää tiedot mikkä aiheuttaa eripuraa niinkun Eli vintti menny pimeeks.
Mitä min nyt enää teen x) Jos jo kaikki palvelut käytetty ja lasta ei kiinnosta. Mitä minulla sit enää tekee tämän lapsen kohdalla, kutsua kiusattavaks kaikkiin ihme kuulemis tilaisuuksiin? mitä niinku muuta voi keksiä niinku kun ollaan koko ajan haluttu pitää minut kaukana. Lukea kantaa vai oottaa kirjeitä, puhelin saa minut psykopaatiksi välillä kun joku kumma juttu ettei pääse yli..