Sähköautot pois parkkihalleista!
Tampereella koettiin, millainen paloturvallisuusriski sähköautot ovat parkkihalleissa. Sähköautojen yleistyessä ja ikääntyessä tapaukset alkavat vaan lisääntyä. Milloin syttyy ensimmäinen kunnon suurpalo, jossa palaa niin autoja kuin kerrostaloja?
Kommentit (66)
Nämä tulipalot tuhoavat ilmastoa eli sähköautot ovat vaarallisia ilmastolle... ilmastonmuutoksen estämisen nimissä sähköautot on heti poistettava käytöstä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan köyhät bensarunkkarit. Sähköautot yleistyvät, ettekä te säälittävät luuserit sille mitään voi.
Pala sinne patteriautoos.
Vituttaako, köyhä 😂
Pihi kun olen niin ajan sähköllä. Ajelkoot varakkaat bensalla...
Tankkaatko Teppo ihan kahdella kympillä vai vaan viitosella kun tankille osut?
Kyllähän se vituttaa, kun on tuhlannut rahansa johonkin ylihintaiseen sähköautoon, jonka arvo putoaa puolella joka vuosi. Silti on yritettävä läpi kyynelten kertoa muille, kuinka fiksun valinnan on mennyt tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se vituttaa, kun on tuhlannut rahansa johonkin ylihintaiseen sähköautoon, jonka arvo putoaa puolella joka vuosi. Silti on yritettävä läpi kyynelten kertoa muille, kuinka fiksun valinnan on mennyt tekemään.
Linkkaa minulle ne arvottomat sähköautot, haen pois kuleksimasta.
Vierailija kirjoitti:
sähköautot pitää kieltää etenkin lapsiperheiltä, lapset eivät pääse ulos palavasta autosta
Teslasta ei aina pääse kukaan kun säästetty oven kahvat pois.
Hybridiautohan se oli. Varmaan bensatankki räjähti ja siksi niin iso palo. Penet akuthan niissä, tuskin liittyvät asiaan.
Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti parkkihallin rakenteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan köyhät bensarunkkarit. Sähköautot yleistyvät, ettekä te säälittävät luuserit sille mitään voi.
Vituttaako, köyhä 😂
Maksat kymmeniä tuhansia euroa enemmän, jotta kuvittelet säästäväsi muutaman euron viikossa.
Olet nero Sebbo!
Vierailija kirjoitti:
Hybridiautohan se oli. Varmaan bensatankki räjähti ja siksi niin iso palo. Penet akuthan niissä, tuskin liittyvät asiaan.
Palo sai alkunsa latauksessa olleesta sähköautosta, jonka merkki ei ole palomestarin tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vituttaako, köyhä 😂
Maksat kymmeniä tuhansia euroa enemmän, jotta kuvittelet säästäväsi muutaman euron viikossa.
Olet nero Sebbo!
Säästän 12 euroa viikossa, kun maksoin 60 000 teslasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palo sai alkunsa latauksessa olleesta sähköautosta, jonka merkki ei ole palomestarin tiedossa.
Poliisi tuntuu tietävän sinua ja palomestaria paremmin: https://www.kouvolansanomat.fi/uutissuomalainen/8890708
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vituttaako, köyhä 😂
Olet nero Sebbo!
Vaihdoin saman hintaluokan autoon kuin muutoinkin olisin vaihtanut. Meillä on varmaan ihan eri matematiikankirja ollut koulussa käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vituttaako, köyhä 😂
Olet nero Sebbo!
Säästän 12 euroa viikossa, kun maksoin 60 000 teslasta.
"Säästöä" on synnyttävä maksoi mitä maksoi. Että pääse klubilla kehuaan kavereille nerouttani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vituttaako, köyhä 😂
Olet nero Sebbo!
Vaihdoin saman hintaluokan autoon kuin muutoinkin olisin vaihtanut. Meillä on varmaan ihan eri matematiikankirja ollut koulussa käytössä.
Pörssisähkön hinta huitelee siellä lähellä 20c/Kwh nytkin. Siihen siirtomaksut ja verot päälle. Eipä sitä säästöä synny.
Ja hallitus korotti sähköisen käyttövoiman verojakin juuri. Oi voi, millähän enää kehuisi hankintaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vituttaako, köyhä 😂
Olet nero Sebbo!
Pörssisähkön hinta huitelee siellä lähellä 20c/Kwh nytkin. Siihen siirtomaksut ja verot päälle. Eipä sitä säästöä synny.
Ja hallitus korotti sähköisen käyttövoiman verojakin juuri. Oi voi, millähän enää kehuisi hankintaa...
Bensalenkkarin älyllisellä kapasiteetilla varustettu lataileekin noilla hinnoilla. Minä lataan, kun on lähempänä nollaa. Mitään veroja en päälle maksa, siirtomaksu on 7 sentin luokkaa.
Bensalenkkarin älyllisellä kapasiteetilla varustettu lataileekin noilla hinnoilla. Minä lataan, kun on lähempänä nollaa. Mitään veroja en päälle maksa, siirtomaksu on 7 sentin luokkaa.
Tietenkään sellaisen tuhnu-sebin, jonka ei tarvitse töitä tehdä, eikä lähteä minnekään muualle kuin lähisiwaan, voi latailla aina vain yöllä.
Sellainen ei mitään autoa tarvitse. Eikö sinun vähäinen älyllinen kapasitetti sitä ymmärrä? 60 000€ arvoisen Teslan hinnalla + kuluilla ajelee taksilla aika hemmetisti. Eikä tarvitse pelätä öisin akkupaloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti kun bensapommit on ensin niistä häädetty. Niiden paloalttius on 60-kertainen.
Bensapommit sammuu jauhesammuttimella. Sähköautot ei edes vedellä vaan niiden pitää antaa palaa loppuun ja varmistaa ettei palo pääse leviämään.
Ainoa tehokas tapa jäähdyttää palava sähköauto on upottaa se veteen.
Kuinka korkeiksi sähköautojen vakuutusmaksut vielä nousevatkaan?
Vierailija kirjoitti:
Tietenkään sellaisen tuhnu-sebin, jonka ei tarvitse töitä tehdä, eikä lähteä minnekään muualle kuin lähisiwaan, voi latailla aina vain yöllä.
Sellainen ei mitään autoa tarvitse. Eikö sinun vähäinen älyllinen kapasitetti sitä ymmärrä? 60 000€ arvoisen Teslan hinnalla + kuluilla ajelee taksilla aika hemmetisti. Eikä tarvitse pelätä öisin akkupaloa.
Tepon märissä unissa se vain Tesla vilisee, muita ei ole olemassakaan. No, Teslan saa uutena alle 45 k€ ja kaupallisilta latureilta se lataus on paljon halvempaa silti kuin sinun ruosteisen bensakipposi, jonka kuvittelet kulkevan neljä litraa satasella.
Nää on niin väsyneitä, Teppo. Eikö olisi jo niiden räjähdysvideoiden aika pikkuhiljaa, kun et tunnut sanallisesti pärjäävän?