Suomen PARAS hampurilainen!
Sen saa Soukan Grilliltä Espoosta. MIKÄÄN ei vedä vertoja Soukan Grillin eväisiin, todellista gourmettia! Orgastinen makuelämys, et pety. 👌
Kommentit (35)
Mäkkärin uus tryffeli bursa oli 5/5
Vierailija kirjoitti:
Hese kerroshamppari... slurps!!
Tää on kyl bursien eliittiä
Ei Suomessa ole parhaita hampurilaisia.Kreikassa on parempia.
itse kotona tehty, vähemmän lisä-aineita.
Sisältääkö Soukan Grillin purilainen kananmunaa paistettuna? Erittäin harva grilli tarjoaa enää hamppariin kananmunaa, mikä nyt ennen oli itsestäänselvyys!?
Vierailija kirjoitti:
Jokaiseen ravintolaruokaa käsittelevään ketjuun tulee aina ainakin yksi tällainen kullimuumi länkyttämään että kotona tehty on parempaa. Näillä piruparoilla ei ole MITÄÄN kokemusta elämästä ja hyvästä ruoasta.
Vierailija kirjoitti:
Joo, hampurilainen onkin se perinteinen kreikkalaisen ruoan ikoni ja kulmakivi 🤦🏼
Ei jumaliste mitä porukkaa täällä pyörii.
Vierailija kirjoitti:
Joo, Venäjä on myös tunnettu maailmanluokan hampurilaisista.
Mäkkärin QP ja siihen lisäkastike, parempaa hampurilaista ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Sisältääkö Soukan Grillin purilainen kananmunaa paistettuna? Erittäin harva grilli tarjoaa enää hamppariin kananmunaa, mikä nyt ennen oli itsestäänselvyys!?
Ei kuulu, kuten ei ananaskaan.
Kansakunta vain taantuu taantumistaan ja mättää hampurilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaiseen ravintolaruokaa käsittelevään ketjuun tulee aina ainakin yksi tällainen kullimuumi länkyttämään että kotona tehty on parempaa. Näillä piruparoilla ei ole MITÄÄN kokemusta elämästä ja hyvästä ruoasta.
Mäpä luulen, että enemmän kuin sulla. Moni kullimuumi on myös noissa hampurilaispaikoissa töissä ja tekee kotonaan vielä paremmat hampparit, kun olosuhteet ovat otollisemmat. Hiillos paras.
ohs
Vierailija kirjoitti:
Itse nyt tartuin noihin lisäaineisiin. Miten niin, jos ravintolassa tehdään kaikki itse? Leivotaan sämpylät/briossit, säilötään kurkut ja sipulit hillotaan. Väännetään pihvit omasta jauhelihasekotteesta, jota käy hakemassa sopimusteurastajalta. jne. Missä lisäaine?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, hampurilainen onkin se perinteinen kreikkalaisen ruoan ikoni ja kulmakivi 🤦🏼
Ei jumaliste mitä porukkaa täällä pyörii.
No oliko tässä siitä kyse? Kerroin vaan missä on parempia senkin pälli.
Vierailija kirjoitti:
Burger Kingin Steakhouse or go home
Tämä on kyllä näiden suurten ketjujen (hese,mc,bk) paras hampurilainen. Ja parempi kuin monen ylihypetetyn "premium"-mestan burgerit.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Saa haluamansa.
Pitää vaan olla jonkun verran organisointitaitoa että homma onnistuu. Valmiina kaikki lisukkeet. Olisi hyvä olla myöskin joku grilli jossa grillaisi sämpylän ja sitten kuuma pannu naudan jauhelihaa varten.
Burger Kingin Steakhouse or go home