Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virolaiset paskoivat

Vierailija
02.10.2025 |

Hobby Halliin. 

Samoin Tallink Siljan. .

Aina särisee korvaan kun soitti Siljan asiakaspalveluun siellä oli joku joko viron tai itäblokin alsentilla puhuva. Aina! Tai sitten osui vsin itselleni tuo tuuri. Joskus sieltä tuli ihan selkeisiin kysymyksiin: Nyt en ymmärrä. Ärsyttävää. Ei pitäisi olla töissä siellä tuollaiset uuvatit. 

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi kansa seilaa meren yli ostamaan päihteitä? Suomalaiset vai virolaiset?

Niin. Ostamaan. Ostamaan omilla rahoillaan.

Vierailija
122/133 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tallinnaan kulkevat Virolaisten omistuksessa olevat laivat ovat hienompia kuin Viking Linen.

Ymmärtääkö virolaiset sisustuksesta ja muotoilusta suomalaisia enemmän?

Ja palvelu on kuin paskaa haistais

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on mennyt alas Siljan laatu eestiläisten myötä, ja hinnatkin nousseet taivaisiin. Kuljetaan nykyään Viking Linella mieluummin, ei halpaa sielläkään mutta halvempaa kyllä. Helsinki-Tukholma-risteilyssä oli viime kesänä useiden satasien hintaero heinäkuussa punaisen hyväksi, mentiin siis sinne.

Vierailija
124/133 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni suomalainen vaivautuu opettelemaan viroa? Minä virolaisena puhun suomea ihan hyvin.

Virolaiset opettelee Suomen ainoastaan sen takia, että saisivat enemmän rahaa Suomelta. 

Minua esimerkiksi kiinnostaa suomalainen kirjallisuus. Eivät kaikki ihmiset ole niin pahoja, kun luulet. Eikä niin pinnallisia.

Itse en laske Sofi Oksasta suomalaiseksi.

Suomalainen isä, virolainen äiti. Siis puoliksi suomalainen.

Vierailija
125/133 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen uuvatti soittaa jonkun Tallinkin asiakaspalveluun? Olen matkustanut laivoilla 30 vuotta eikä kertaakaan ole tarvinnut asiakaspalvelua mihinkään.

Aha.

Viime matkallani Viroon poikani sairastui flunssaan kesken matkan, ja koska on ihan turhaa olla kipeänä ulkomailla, soitin Tallinkille, että voisikohan paluulauttamme vaihtaa aikaisemmaksi. Homma hoitui viidessä minuutissa odotusaika mukaan laskien, ja puolen tunnin kuluttua ajoimme jo Tallinnaa kohden. Että tämmöinen uuvatti soittaa Tallinkin asiakaspalveluun.

Vierailija
126/133 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen uuvatti soittaa jonkun Tallinkin asiakaspalveluun? Olen matkustanut laivoilla 30 vuotta eikä kertaakaan ole tarvinnut asiakaspalvelua mihinkään.

Aha.

Viime matkallani Viroon poikani sairastui flunssaan kesken matkan, ja koska on ihan turhaa olla kipeänä ulkomailla, soitin Tallinkille, että voisikohan paluulauttamme vaihtaa aikaisemmaksi. Homma hoitui viidessä minuutissa odotusaika mukaan laskien, ja puolen tunnin kuluttua ajoimme jo Tallinnaa kohden. Että tämmöinen uuvatti soittaa Tallinkin asiakaspalveluun.

Niin, eikä maksanut kuin sen mitä puhelu maksoi, eli olisiko ollut jotain 1,60€/puhelu + pvm, itse vaihto oli sillä selvä.

Vierailija
127/133 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni suomalainen vaivautuu opettelemaan viroa? Minä virolaisena puhun suomea ihan hyvin.

Virolaiset opettelee Suomen ainoastaan sen takia, että saisivat enemmän rahaa Suomelta. 

Minua esimerkiksi kiinnostaa suomalainen kirjallisuus. Eivät kaikki ihmiset ole niin pahoja, kun luulet. Eikä niin pinnallisia.

Itse en laske Sofi Oksasta suomalaiseksi.

Suomalainen isä, virolainen äiti. Siis puoliksi suomalainen.

Toisin sanoen hän on (puoliksi) virolainen.

Vierailija
128/133 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain suomalaiset ovat hyviä. Muut kansat ovat pahoja. Näin opetti isäni, joka ei ollut koskaan käynyt ulkomailla.

Eikä isäsi ollut yhtään väärässä. Suomalaiset saisivat olla ylpeämpiä itsestään.

Vierailija
129/133 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain suomalaiset ovat hyviä. Muut kansat ovat pahoja. Näin opetti isäni, joka ei ollut koskaan käynyt ulkomailla.

Eikä isäsi ollut yhtään väärässä. Suomalaiset saisivat olla ylpeämpiä itsestään.

Miksi suomalaiset eivät ole ylpeitä itsestään? Kuka tämän on heidän päihinsä istuttanut, ettei saisi olla ylpeä itsestään ja kansastaan.

Vierailija
130/133 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi aloittaja sitten meni virolaiselle laivalle?

Moni pakotettiin menemään, muutoin olisi tullut potkut, näin saadaan suomalaiset helposti pettämään isänmaansa.

Vierailija
131/133 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virolaisilla on epämuodostuneet kasvonpiirteet.

Oi, kui tore, et keegi märkas. Nii ilusti öeldud. Mina armastan sind ka.

Vierailija
132/133 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virolaisilla on epämuodostuneet kasvonpiirteet.

Oi, kui tore, et keegi märkas. Nii ilusti öeldud. Mina armastan sind ka.

Oletko Adwir Esinahk, virolainen kirjailija?

Vierailija
133/133 |
03.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi kansa seilaa meren yli ostamaan päihteitä? Suomalaiset vai virolaiset?

Kumpi kansa seilaa meren yli varastamaan? Ei kumpikaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän