Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virolaiset paskoivat

Vierailija
02.10.2025 |

Hobby Halliin. 

Samoin Tallink Siljan. .

Aina särisee korvaan kun soitti Siljan asiakaspalveluun siellä oli joku joko viron tai itäblokin alsentilla puhuva. Aina! Tai sitten osui vsin itselleni tuo tuuri. Joskus sieltä tuli ihan selkeisiin kysymyksiin: Nyt en ymmärrä. Ärsyttävää. Ei pitäisi olla töissä siellä tuollaiset uuvatit. 

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Hobby Hallin asiassa itäblokin aksentilla. 

Vierailija
2/107 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viron ja Suomen kansalaisethan siellä seilaavat. Yhtä lailla niillä virolaisilla on oikeus saada palvelua ja vastauksia omalla äidinkielellään. Kannattaa harjoitella asettua toisten asemaan, eikä ajatella kaikkea vain itsensä kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi aloittaja sitten meni virolaiselle laivalle?

Vierailija
4/107 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni suomalainen vaivautuu opettelemaan viroa? Minä virolaisena puhun suomea ihan hyvin.

Vierailija
5/107 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takia valitsen sen ruotsinkielisen aspan mieluummin. 

Vierailija
6/107 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnaan kulkevat Virolaisten omistuksessa olevat laivat ovat hienompia kuin Viking Linen.

Ymmärtääkö virolaiset sisustuksesta ja muotoilusta suomalaisia enemmän?

Vierailija
7/107 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen uuvatti soittaa jonkun Tallinkin asiakaspalveluun? Olen matkustanut laivoilla 30 vuotta eikä kertaakaan ole tarvinnut asiakaspalvelua mihinkään.

Vierailija
8/107 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli laivayhtiön kanssa puhelimitse asioidessa normaalisti suomea puhuva virolainen ja alkoholistilta kuulostava suomalainen.

Vierailija
9/107 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silja Line oli lapsuudessani se laivayhtiö jossa oli tolkuttoman laadukas buffetti. Virolaisomistukseen siirryttyä taso laski 2/3 aikaisemmasta, esimerkiksi kylmälinjasto on kasattu pelkistä itäsäilykkeistä eikä ole enää paahtopaistia konjakkikermakastikkeella vaan kanankoipia keitinperunoilla.

Vierailija
10/107 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaiset myivät nämä yhtiöt virolaisille? Olitteko, kuten yleensä, kännissä myyntipäätöstä tehdessä? Rahat meni alkoholiin ja sitten firmat oli pakko myydä ulkomaille?

Vierailija
11/107 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli laivayhtiön kanssa puhelimitse asioidessa normaalisti suomea puhuva virolainen ja alkoholistilta kuulostava suomalainen.

Virolaisethan ne juoppoja vasta onkin. Sellaisia moukkamaisia puoliryssiä.

Vierailija
12/107 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa alkoholin kulutus on keskittynyt erityisesti väkeviin juomiin, kun taas Virossa olut on suositumpaa. Suomessa se näkyy katukuvassa. Virossa suomalaisten maine on laskenut juoppojen turistien huonosta käytöksestä.

Vierailija
13/107 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan virolaisia. Ovat äärettömän julmia eläinrääkkääjiä.  Pentutehtailijoita ja kuolemaan johtavien koiratapeluiden järjestäjiä.

Vierailija
14/107 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virolaisilla on epämuodostuneet kasvonpiirteet.

Vierailija
15/107 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaikki virolaiset paskoivat? Hekin, joilla ei ole mitään tekemistä kyseisten paattien tai firman kanssa?

Vierailija
16/107 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa alkoholin kulutus on keskittynyt erityisesti väkeviin juomiin, kun taas Virossa olut on suositumpaa. Suomessa se näkyy katukuvassa. Virossa suomalaisten maine on laskenut juoppojen turistien huonosta käytöksestä.

Täyttä pötyä. Virossa juominen on nimenomaan humalahakuista, ja alkoholin aiheuttamia kuolemia on siellä todella paljon. Virossa ryypätään 7. eniten maailmassa, Suomi vasta sijalla 41.

Vierailija
17/107 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Viro ei kuulu pohjoismaiden liikkumisvapauden alueeseen? Toisesta pohjoismaasta voi muuttaa milloin vain toiseen mutta Viroon vaaditaan risteilyllekkin passi? 

Ovat kuitenkin omasta mielestään Suomea edellä kaikessa ja ylipäätään parempia. 

Vierailija
18/107 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit valita jonkun muun laivayhtiön jos ei miellytä. Itse matkustan mieluiten Vikingillä, koska minun on helpompi päästä Skattan terminaaliin.

Vierailija
19/107 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä tosiasia saa alanuolia?

Vierailija
20/107 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Mulla muutti akakertaan uudet naapurit. Työtön virolainen pariskunta. Kälättävät yökaudet, kiljuvat ja tupakoivat vaikka savuton yhtiö. 

Ei, ei meistä tule sukulaislansaa virolaisten kanssa koskaan. Ovat ihan erilaisia meidän " porojen" kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä