Virolaiset paskoivat
Hobby Halliin.
Samoin Tallink Siljan. .
Aina särisee korvaan kun soitti Siljan asiakaspalveluun siellä oli joku joko viron tai itäblokin alsentilla puhuva. Aina! Tai sitten osui vsin itselleni tuo tuuri. Joskus sieltä tuli ihan selkeisiin kysymyksiin: Nyt en ymmärrä. Ärsyttävää. Ei pitäisi olla töissä siellä tuollaiset uuvatit.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Loisia ja rikollisia - siinä onkin virolaisuus täydellisesti kiteytettynä. Toivottavasti älyäisivät pysyä poissa Suomesta.
Samaa ex itäsaastaa kun ukrainalaiset, rosvoja jotka kiertää euroopassa varastelemassa.
Joka maassa on omat rikollisensa ja muut sekoilijat. Muistatko miten suomalaisia kutsutaan Ruotsissa, mikä maine suomalaisilla maahan muuttajilla siellä on?
Vierailija kirjoitti:
Tallinnaan kulkevat Virolaisten omistuksessa olevat laivat ovat hienompia kuin Viking Linen.
Ymmärtääkö virolaiset sisustuksesta ja muotoilusta suomalaisia enemmän?
Ne on hinnoitelleet liput kalliimmiksi, kaipa niillä saa rakennettua hienompaa sisustustakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme virolaisten haukkumisketju tämä on? Miksi?
Tosiasioiden toteaminen ei ole haukkumista. Virolaiset eivät todellakaan ole mitään sukulaiskansaa suomalaisten kanssa, vaan slaaveja - sillä erotuksella että ovat vielä ryssiäkin paskempaa porukkaa.
Eivät he ole etnisesti slaaveja vaan baltteja. Toki Virossa on myös venäläinen väestö.
Kommareita
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaiset myivät nämä yhtiöt virolaisille? Olitteko, kuten yleensä, kännissä myyntipäätöstä tehdessä? Rahat meni alkoholiin ja sitten firmat oli pakko myydä ulkomaille?
Suomalaiset on persaukisia. Kaikki yritykset Suomessa on ulkomaalaisten omistamia.
Vierailija kirjoitti:
Viron ja Suomen kansalaisethan siellä seilaavat. Yhtä lailla niillä virolaisilla on oikeus saada palvelua ja vastauksia omalla äidinkielellään. Kannattaa harjoitella asettua toisten asemaan, eikä ajatella kaikkea vain itsensä kautta.
Ai sinä asiakkaana ajattelet muiden kautta. Hieno ihminen olet varmaan mielestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaiset myivät nämä yhtiöt virolaisille? Olitteko, kuten yleensä, kännissä myyntipäätöstä tehdessä? Rahat meni alkoholiin ja sitten firmat oli pakko myydä ulkomaille?
Suomalaiset on persaukisia. Kaikki yritykset Suomessa on ulkomaalaisten omistamia.
Iigor, Pietarin julkinen iltateehillohetki alkoi juuri, hopi hopi tauolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viron ja Suomen kansalaisethan siellä seilaavat. Yhtä lailla niillä virolaisilla on oikeus saada palvelua ja vastauksia omalla äidinkielellään. Kannattaa harjoitella asettua toisten asemaan, eikä ajatella kaikkea vain itsensä kautta.
Ai sinä asiakkaana ajattelet muiden kautta. Hieno ihminen olet varmaan mielestäsi.
Saiko naisen Tallinnassa sukkahousuilla? Asiantuntijat arvioivat kolmen myytin todenmukaisuutta
Suomalaisen asiakkaan ja vironvenäläisen tai virolaisen prostituoidun suhde alkoi 1970-luvun alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loisia ja rikollisia - siinä onkin virolaisuus täydellisesti kiteytettynä. Toivottavasti älyäisivät pysyä poissa Suomesta.
Samaa ex itäsaastaa kun ukrainalaiset, rosvoja jotka kiertää euroopassa varastelemassa.
Joka maassa on omat rikollisensa ja muut sekoilijat. Muistatko miten suomalaisia kutsutaan Ruotsissa, mikä maine suomalaisilla maahan muuttajilla siellä on?
Kovia tekemään työtä mutta juovat paljon viinaa ..... Ruotsalaisten maine suomessa taas ovat hintendoja ...Niin miten verrattavissa näihin ex itäblokin loisiin ..
Niin Viro saa hulppeita Eu tukia edelleen. Miksi?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/84ce2c45-5039-4c01-bbf1-69c5d57cdef4
Jos olen ihan rehellinen olen käynyt Virossa useita kertoja, puhun englantia mutta olen aina saanut huonoa palvelua. En tiedä miksi ovat aina huonotuulisen näköisiä? Ja olen yrittänyt tykätä Virosta, joku siinä vaan tökkii.
Voisiko joku virolainen vastata miksi Suomessa saa virolaiset loisia suomalaisten maksamalla sosiaaliturvalla ja mitä rahaa minä saan jos muutan Viroon?
Varsinainen pahanmielen purkamisketju. Suomella ei mene hyvin. Virolla ei mene hyvin. Samassa veneessä ollaan. Putin on iloinen, kun naapurit tappelee keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Niin Viro saa hulppeita Eu tukia edelleen. Miksi?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/84ce2c45-5039-4c01-bbf1-69c5d57cdef4
Jos olen ihan rehellinen olen käynyt Virossa useita kertoja, puhun englantia mutta olen aina saanut huonoa palvelua. En tiedä miksi ovat aina huonotuulisen näköisiä? Ja olen yrittänyt tykätä Virosta, joku siinä vaan tökkii.
Vaikuttaa siltä että ne ankeat myyjät ovat muuttaneet Suomeen. Nyt Virossa on iloisia nuoria ihmisiä myyjinä ja osa vanhempiakin tietysti. Suomessa taas tuntuu lisääntyneen tympeä asiakas"palvelu". Tai voiko palvelukulttuuri vain siirtyä paikasta toiseen, jos suomalaiset ovat hakeneet mallia Virosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saiko naisen Tallinnassa sukkahousuilla? Asiantuntijat arvioivat kolmen myytin todenmukaisuutta
Suomalaisen asiakkaan ja vironvenäläisen tai virolaisen prostituoidun suhde alkoi 1970-luvun alussa.
Varmaankin. Myös lenkkareilla sai miltei omaisuuden. Naisesta en olisi maksanut edes ruplilla. oikea mies saa ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Varsinainen pahanmielen purkamisketju. Suomella ei mene hyvin. Virolla ei mene hyvin. Samassa veneessä ollaan. Putin on iloinen, kun naapurit tappelee keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku virolainen vastata miksi Suomessa saa virolaiset loisia suomalaisten maksamalla sosiaaliturvalla ja mitä rahaa minä saan jos muutan Viroon?
Itse en tunne tällä hetkellä ketään Suomessa asuvaa virolaista työtöntä. Ihan rehellisesti, en tunne. Moni on muuttannut takaisin Viroon. Moni työskentelee pienellä palkalla. Mutta ymmärrän toisaalta suomalaisten pahanmielen.Virossa suomalainen työtön saisi korkeintaan 200 euroa jos sitäkään.
Tosi väsynyttä onko tämä uusi tabuaihe? En ole ikinä ymmärtänyt miksi Viro ssa niin paljon Eu rahaa vaikka Tallinna on täynnä uusia rakennuksia. Ei liity Venäjään mitenkään. Samoin moni ihmettelee miksi Suomessa asuu työttömiä virolaisia.
Eräs virolainen sanoi syyksi Suomen parempaan sosiaaliturvaan suuren vammaisten määrän.
Sosiaaliturva estää varkauksia. Ilman sosiaaliturvaa varkauksia olisi enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en tunne tällä hetkellä ketään Suomessa asuvaa virolaista työtöntä. Ihan rehellisesti, en tunne. Moni on muuttannut takaisin Viroon. Moni työskentelee pienellä palkalla. Mutta ymmärrän toisaalta suomalaisten pahanmielen.Virossa suomalainen työtön saisi korkeintaan 200 euroa jos sitäkään.
Täällä Helsingissä heitä kyllä näkyy. Mm. uudet alakerran naapurini jotka juopottelevat ja ölisevät kaikki päivät. Paljon on heitä ainakin täällä halvemmilla alueilla Helsingissä
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni suomalainen vaivautuu opettelemaan viroa? Minä virolaisena puhun suomea ihan hyvin.
Virolaiset opettelee Suomen ainoastaan sen takia, että saisivat enemmän rahaa Suomelta.