Virolaiset paskoivat
Hobby Halliin.
Samoin Tallink Siljan. .
Aina särisee korvaan kun soitti Siljan asiakaspalveluun siellä oli joku joko viron tai itäblokin alsentilla puhuva. Aina! Tai sitten osui vsin itselleni tuo tuuri. Joskus sieltä tuli ihan selkeisiin kysymyksiin: Nyt en ymmärrä. Ärsyttävää. Ei pitäisi olla töissä siellä tuollaiset uuvatit.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Miksi Viro ei kuulu pohjoismaiden liikkumisvapauden alueeseen? Toisesta pohjoismaasta voi muuttaa milloin vain toiseen mutta Viroon vaaditaan risteilyllekkin passi?
Ovat kuitenkin omasta mielestään Suomea edellä kaikessa ja ylipäätään parempia.
Valitettavasti ei pelkästään omasta mielestä, vaan tilastojen valossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli laivayhtiön kanssa puhelimitse asioidessa normaalisti suomea puhuva virolainen ja alkoholistilta kuulostava suomalainen.
Virolaisethan ne juoppoja vasta onkin. Sellaisia moukkamaisia puoliryssiä.
Karseeta tekstiä. Se, että virolaiset olivat venäjän vallan alla, ei tee heistä minkäänlaisia r yssiä. Jos virolaiset ovat puolir yssiä, niin sitten on suomalaisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli laivayhtiön kanssa puhelimitse asioidessa normaalisti suomea puhuva virolainen ja alkoholistilta kuulostava suomalainen.
Suomessa alkoholin kulutus on keskittynyt erityisesti väkeviin juomiin, kun taas Virossa olut on suositumpaa. Suomessa se näkyy katukuvassa. Virossa suomalaisten maine on laskenut juoppojen turistien huonosta käytöksestä.
Olet täysin oikeassa. Eikä virolaisella välttämättä ole pisaraakaan slaaviverta, mutta tuo virolaisia ryssittelevä urpå ryssittelee varmasti karjalaisiakin.
Maailma olisi paljon parempi paikka, jos he kuuluisivat vielä neuvostoperheeseen.
Nytkö löytyi sitten vihollinen. Virolainen? Mitä pahaa ollaan tehty. Eläinrääkkäjiä? Olen Suomessa pelastanut 14 kissaa varmalta paleltumiselta. Meidän kylässä ketään suomalaista ei kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Maailma olisi paljon parempi paikka, jos he kuuluisivat vielä neuvostoperheeseen.
Ei se NL aina ihan täydellinen ollut - päästivät Lepajoen ja Roosnan tänne sikailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Nytkö löytyi sitten vihollinen. Virolainen? Mitä pahaa ollaan tehty. Eläinrääkkäjiä? Olen Suomessa pelastanut 14 kissaa varmalta paleltumiselta. Meidän kylässä ketään suomalaista ei kiinnostanut.
Taidat olla sellainen moraalisäteilijä?
Vierailija kirjoitti:
...tai pysyisivät edes siellä omassa maassaan, eivätkä ryöstelisi naapurimaissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla sellainen moraalisäteilijä?
En, mutta eläinrääkkääjä en ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...tai pysyisivät edes siellä omassa maassaan, eivätkä ryöstelisi naapurimaissaan.
Lepajoe ja Roosna ovat siellä kansallissankareiden maineessa - samoin kuin se luvaton torikauppias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Viro ei kuulu pohjoismaiden liikkumisvapauden alueeseen? Toisesta pohjoismaasta voi muuttaa milloin vain toiseen mutta Viroon vaaditaan risteilyllekkin passi?
Ovat kuitenkin omasta mielestään Suomea edellä kaikessa ja ylipäätään parempia.
Valitettavasti ei pelkästään omasta mielestä, vaan tilastojen valossa.
Miksi eivät pääse pohjoismaiseen liittoon mukaan ja miksi esim Suomeen heitä tulee edelleen töihin ja oleskelemaan? Voisivat mennä käyttämään oman maansa sosiaaliturvaa. Millainen työttömyyskorvaus ja toimeentulotukijörjestelmä heillä on? Työttömiä ei taida juuri olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lepajoe ja Roosna ovat siellä kansallissankareiden maineessa - samoin kuin se luvaton torikauppias.
Voit ottaa virolaisen pois Neuvostoliitosta, muttet Neuvostoliittoa virolaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Virolaisilla on epämuodostuneet kasvonpiirteet.
Aha, kuten esimerkiksi Carmen Kass?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karseeta tekstiä. Se, että virolaiset olivat venäjän vallan alla, ei tee heistä minkäänlaisia r yssiä. Jos virolaiset ovat puolir yssiä, niin sitten on suomalaisetkin.
Eikös he ole slaaveja? Ovat samannäköisiä kuin liettulaiset ja latvialaiset. Kuitenkin tavat ovat monesti idästä päin, asiakaspalvelu epäystävällistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virolaiset halusivat päästä Neuvostoperheeseen. On vähän myöhäistä nostaligisoida ja sepitellä jotain tarinoita 1950-luvun metsäveljistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit ottaa virolaisen pois Neuvostoliitosta, muttet Neuvostoliittoa virolaisesta.
Jos kumarrat virolaiselle, se potkaisee sinua ja jos potkaiset virolaista, se kumartaa sinua.
Ja ihan aidosti ihmettelen miksi virolaisia on Suomessa niin paljon. He vihaavat suomalaisia ihan avoimesti ja omassa maassaan on paremmat oltavat. Suomalaiset menevät esim Norjaan paremman elämän perässä mutta eihän Suomessa asiat ole paremmin kuin Virossa näkeehän sen Tallinnassa jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virolaisilla on epämuodostuneet kasvonpiirteet.
Aha, kuten esimerkiksi Carmen Kass?
Mitä ne kasvonpiirteet tähän kuuluu? Olkoot kasvonpiirteeni sitten rumia, mutta olen ainakin fiksu ja mulla on rikas sisäinen maailma. Niillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme virolaisten haukkumisketju tämä on? Miksi?
Tosiasioiden toteaminen ei ole haukkumista. Virolaiset eivät todellakaan ole mitään sukulaiskansaa suomalaisten kanssa, vaan slaaveja - sillä erotuksella että ovat vielä ryssiäkin paskempaa porukkaa.
Mikä ihme virolaisten haukkumisketju tämä on? Miksi?