Miksi ihmiset käyttää jo nyt toppatakkeja ja pipoa?
Siis nyt on vielä alkusyksy? Itse pärjään vielä hupparilla ja shortseilla.
Kommentit (57)
Tänä aamuna töihin lähtiessäni oli ulkona +2 ja melkoisen kylmä, koste viima. Kyllä siinä paksumpi takki ja hanskat oli ihan tarpeen 4 km kävellessä. Ja eiköhän se ole jokaisen oma asia, kulkeeko toppatakissa, hupparissa vai t-paitasillaan.
Sinäkö sen päätät, miten väki pukeutuu vai jokainen itse tuntemustensa mukaan?
Luulin että odottelemme sitä Perussuomalaisten pukeutumisohjesääntöä (TM).
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän asuinpaikastakin
Kyllä, Vantaalla ja Hesassa on nytkin vähemmän asteita, kuin vaikkapa Oulussa ja Kemissä!
Olet kylmäverinen ap, siksi.
kuumaverisilla on kylmä heti.
Pukeutuvat sään mukaan. Oletko koskaan kuullut säästä? Se on se kosteuden, tuulen ja auringon yhteisvaikutus, jolle altistuu ulkona. Siellä sun incel-mestassahan on tasainen 21 vuoden ympäri ja munanhajuinen tunkka.
No jos yöllä on nolla astetta, niin kyllä se pipo, toppa ja hanskat on ihan jees mikäli joutuu kävelemään parikin kilometriä. Eikä vanhempana enää tartte esittää mitään kovaa, joka ei tunne kylmyyttä ja kipua.
Kenpä tietäis sen, ken arvaisi huomisen!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä olla vähän ylimääräistä painoa niin ei tule kylmä.
Hyvä olla vähän ylimääräistä vaatetta niin ei tule kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin täällä länsirannikolla vielä lämmin.
Aamuisin ja iltaisin ei kyllä ole.
Ap voi minun puolesta kulkea vaikka munasillaan, mutta minä ajattelin tänään illalla laittaa jo pipon päähän ja sormikkaat käteen.
Koska mä palelen ilman lämmintä takkia. Valitsen mielummin mukavuuden ja pukeudun siten, ettei minulla ole kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Jotta sinulla mt-ongelmaisella autistilla olisi yksinäisissä päivissäsi edes jotain sisältöä pällistellessäsi asiaa.
Tiedoksi, että kumpikaan näistä ei ole haukkumasana. Keksi jotain muuta.
Koska ulkona on kylmä.
Liian vähissä vaatteissa värjötteleminen on typerää.
Tuulitakki ja reisitaskufarkut on ainakin itselle vielä riittäviä, jos aurinko paistaa niin autossa meinaa jo olla sitten liian kuuma.
AP ei taida paljon ulkona käydä kuin korkeintaan iltapäivisin. En ole mikään erityinen vilukissa minäkään mutta minusta +2 ei silti ole enää shortsikeli vaikka miten päin katsoisi.