Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lapsella täitä, koska hoitoon?
23.09.2008 |
Tänään löytyi päästä ja pesty juuri täishampoolla. Voiko huomenna viedä päiväkotiin? Tänään ilmmoitettu hoitoon että osaavat informoida muita vanhempia.
Kommentit (2)
mutta on tosi tärkeää katsoa saivareet joka päivä ainakin 2 viikkoa ja poistaa ne heti. Ja uusi käsittely viikon kuluttua. Ja käytä täikampaa. Eläviä täitä voi olla vielä parikin päivää shampoo käsittelyn jälkeen. Huomenna voit jo viedä pk:iin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
vaan pitää pestä kaikki käyttövaatteet ja lakanat ja peitot ja tyynyliinat 60 asteessa jokaisen käytön jälkeen ainakin viikon ajan.