Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Woke-pelien teko loppuu. Saudiarabialaiset sijoittajat ostaa Electronic Artsin

Vierailija
02.10.2025 |

LOLLOLLOL

Neontukkaisille DEI-käsikirjoittajille taitaa tulla pian lopputili.

Kommentit (296)

Vierailija
221/296 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalo vielä mikä on woke-peli ja millä tavalla?

Esim sellaset pelit missä naisilla ei ole kunnon tissejä ja ihan liikaa vatteita.

Vierailija
222/296 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos N46 kun jaksoit kertoa noista Simsin idioottimaisuuksista.

Jos kertomasi on totta (mitä en epäile), niin on aivan selvä asia, että jos hahmolle voidaan tehdä arvet, jotka mallintaa rintojenpoistosta syntyviä arpia, niin on menty liian pitkälle. Tuo on sairasta, siis täysin sairasta ja jokaisen pitäisi ymmärtää miksi näin on.

Mikä niissä arvissa siis on sairasta? Kai tajuat, että rintojen poisto tehdään myös, jos sairastuu rintasyöpään tai siihen on riski. Onko sekin sitten sairasta?

Kiitos! Olen tähän asti seurannut tätä keskustelua hiljaa, mutta nytpä minun täytyy myös avata sanainen arkkuni. 

Minulta on poistettu rintasyövän takia molemmat rinnat. Tämä on tapahtunut kun olen ollut rintasyöpäpotilaaksi epätyypillisen nuori. Tämä on aiheuttanut minulle valtavasti itsetunto-ongelmia, olen kyseenalaistanut naisellisuuteni ja sen voiko kaltaistani kukaan mies rakastaa saati tuntea seksuaalista vetoa minuun. Olen kulkenut ihan valtavan pitkän tien siihen, että olen hyväksynyt itseni tällaisena kuin olen.

Nykyään olen sinut itseni kanssa ja kannan arpeni ylpeydellä. Silti koen ilahduttavana ja voimaannuttavana tämän, että myös minunkaltaisteni kehoja ei yritetä häivyttää. Minun kaltaiseni ovat enemmistössä kun puhutaan ihmisistä joilta on poistettu rinnat, eivät transihmiset.

Ei sillä, minulle on kyllä aivan yhtä ilahduttavaa, että joku transihminen löytää iloa samasta asiasta kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/296 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein ymmärrä näiden kiihkoilijoiden pointtia. Tässähän kysyttiin esimerkkejä woke-peleistä ja sims 4 jos mikä on sellainen transhaavoineen ja sateenkaarilippuineen ja joku tuon sen esille. Mikä on ongelma? 

Vierailija
224/296 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt oikein ymmärrä näiden kiihkoilijoiden pointtia. Tässähän kysyttiin esimerkkejä woke-peleistä ja sims 4 jos mikä on sellainen transhaavoineen ja sateenkaarilippuineen ja joku tuon sen esille. Mikä on ongelma? 

No tämän minäkin haluaisin tietää, jos niitä pelejä on tähän asti keksitty tasan yksi ja sekin melko heikoin perustein.

Vierailija
225/296 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän se juuri on. Dissidentit halutaan vaientaa tuolla syytöksellä ja samalla suljetaan silmät täysin siltä kuinka paljon näitä saalistajia oikeasti löytyy näinden anti-transtyyppien omista riveistä. Juurihan oli esim. tämä John Shoresin tapaus, missä siis anti-transaktivisti tuomittiin (jenkkiläisittäin vain) 20 vuoden vankeusrangaistukseen alaikäisten hyväksikäytöstä.

Toivoisin joskus, että nämä ihmiset jotka "suojelevat" lapsia transihmisiltä, alkaisivat oikeasti suojella heitä näiltä saalistajilta. Sillä olisi jo jotain merkitystä jos tuo sama into laitettaisiin tuomaan näitä tapauksia julki ja näille tekijöille asetettaisiin häpeärangaistuksia, eikä vain painettaisi villaisella sen takia, että hekin vihaavat transihmisiä. Eivät nuo oikeasti ole lasten asialla.

Tätä samaa ilmiötä on nähty jo me

Ei kiinnosta ja tästähän meillä on valtavasti todisteita. Pariisin Olympialaisissa nousi kohu kun ajateltiin, että maa jossa transseksuaalisuus on lailla kielletty, lähettää woken nimissä transurheilijan kisoihin, mutta ketään ei kiinnostanut alaikäisen raiskauksesta tuomitun urheilija moralisointi. Persut puolustavat lappilaista edustajaansa, joka oli herjannut alaikäisiä lapsia netissä koska tytöt eivät olleet hänestä tarpeeksi tyttömäisen näköisiä, mutta samalla omissa riveissä on alaikäisiin kohdistuneista seksuaalirikoksista syytettyjä jne.

Transihmisten vainoaminen on vain savuverho. Oikeasti päätään käyttävät kyllä ymmärtävät, että jossain on mätää pahasti jos noin paljon paukkuja laitetaan taistelemaan marginaalisen pientä vähemmistöä vastaan samalla kun pelkästään Suomen kokoisessa maassa on 40 000 alaikäisiä aktiivisesti netissä metsästävää aikuista ihmistä. Miksi jälkimmäinen ei saa koskaan näitä lasten suojelijoita reagoimaan?

Voit kyllä ihan vapaaehtoisestikin lopettaa tuon persuista sönkötyksen kun tuo olkiukkoilusi ei liity aiheeseen mitenkään, saati tuo muukaan whatabout ja muiden argumentoitivirheiden kokoelmasi jolla koitat voittaa keskustelusi.

Edelleen, kuka tässä maassa on ollut paheksumatta alaikäisiä netistä "metsästäviä" pervoja?

Vierailija
226/296 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kertomasi on totta (mitä en epäile), niin on aivan selvä asia, että jos hahmolle voidaan tehdä arvet, jotka mallintaa rintojenpoistosta syntyviä arpia, niin on menty liian pitkälle. Tuo on sairasta, siis täysin sairasta ja jokaisen pitäisi ymmärtää miksi näin on.

Mikä niissä arvissa siis on sairasta? Kai tajuat, että rintojen poisto tehdään myös, jos sairastuu rintasyöpään tai siihen on riski. Onko sekin sitten sairasta?

Kiitos! Olen tähän asti seurannut tätä keskustelua hiljaa, mutta nytpä minun täytyy myös avata sanainen arkkuni. 

Minulta on poistettu rintasyövän takia molemmat rinnat. Tämä on tapahtunut kun olen ollut rintasyöpäpotilaaksi epätyypillisen nuori. Tämä on aiheuttanut minulle valtavasti

"Kiitos! Olen tähän asti seurannut tätä keskustelua hiljaa, mutta nytpä minun täytyy myös avata sanainen arkkuni. 

Minulta on poistettu rintasyövän takia molemmat rinnat. Tämä on tapahtunut kun olen ollut rintasyöpäpotilaaksi epätyypillisen nuori. Tämä on aiheuttanut minulle valtavasti itsetunto-ongelmia, olen kyseenalaistanut naisellisuuteni ja sen voiko kaltaistani kukaan mies rakastaa saati tuntea seksuaalista vetoa minuun. Olen kulkenut ihan valtavan pitkän tien siihen, että olen hyväksynyt itseni tällaisena kuin olen.

Nykyään olen sinut itseni kanssa ja kannan arpeni ylpeydellä. Silti koen ilahduttavana ja voimaannuttavana tämän, että myös minunkaltaisteni kehoja ei yritetä häivyttää. Minun kaltaiseni ovat enemmistössä kun puhutaan ihmisistä joilta on poistettu rinnat, eivät transihmiset.

Ei sillä, minulle on kyllä aivan yhtä ilahduttavaa, että joku transihminen löytää iloa samasta asiasta kuin minä."

Olet mukamas nainen jolta on leikattu rinnat syövän takia ja sitten kerrot seksuaalisesta vedosta ja arvista. Sitten vertaat syöpähoitojesi leikkauksia lasten pelin tarkoituksella lisättyihin transhoitoleikkauksiin missä terveiden tyttöjen terveet rinnat leikataan pois ilman mitään lääketieteellistä syytä. Ja vielä hihkutat kuinka ihanaa se on. 

Vain mies voi keksiä jotain tällaista..Ja tietty pakolliset multiyläpeukut samantien ;) 

Vierailija
227/296 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä arvet ovat nimenomaan TRANShoitoarpia, transhenkilöille suunnattuja. Ei yritetä taas maalata mustaa valkoiseksi. 

Miten ne arvet poikkeaa rintasyöpäpotilaan arvista?

Miksi on sairasta, että pelissä voi tehdä transsukupuolisen hahmon? Miten se on keneltäkään pois tai vaikuttaa kehenkään muuhun kuin sellaiseen, joka haluaa tehdä transhahmon? 

Vierailija
228/296 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin mä pelata wokepeliä, jossa ohjataan mustaa transnaista, jolla on 30cm se. Mutta jos pelissä ei ole mitään pelattavuutta vaan ainoastaan se musta transnainen, jolla on se, niin nou thänks. Mieluummin katselen Kratoksen lihaksia ja kun se mättää mököjä kumoon tyylikkäästi. Enkä vedä käteen.

Vierailija
229/296 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä arvet ovat nimenomaan TRANShoitoarpia, transhenkilöille suunnattuja. Ei yritetä taas maalata mustaa valkoiseksi. 

Miksi on sairasta, että pelis

"Miten ne arvet poikkeaa rintasyöpäpotilaan arvista?

Miksi on sairasta, että pelissä voi tehdä transsukupuolisen hahmon? Miten se on keneltäkään pois tai vaikuttaa kehenkään muuhun kuin sellaiseen, joka haluaa tehdä transhahmon? "

Toinen leikkaus on vakavan oikean sairauden takia tehty operaatio, jos sitä ei tehtäisi potilas kuolisi 100%. Harva rintansa syövälle menettänyt nainen HALUAA päästä rinnoistaan eroon. Toinen operaatio on täysin turhaan tehty, terveen kehon silpominen syynä mielenterveysongelma. 

Josko nyt ymmärtäisit eron? 

Vierailija
230/296 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi on sairasta, että pelissä voi tehdä transsukupuolisen hahmon? Miten se on keneltäkään pois tai vaikuttaa kehenkään muuhun kuin sellaiseen, joka haluaa tehdä transhahmon? 

Katsoin netistä, että ilman modeja kyseiset arvet voi ikävä kyllä antaa vain miesvartaloiselle simille, ei naisvartaloiselle. Modit (esim. Lumpinoun LGBTQIA) käsittääkseni korjaavat tämän ongelman. Muuten täysin samaa mieltä.

Vierailija
231/296 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeistokonservatiiveilla hankaluuksia nyt taas päättää ollaanko saudi-arabian puolella vai ei

Vierailija
232/296 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sitten vaikka olisivatkin?

Vierailija
233/296 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen leikkaus on vakavan oikean sairauden takia tehty operaatio, jos sitä ei tehtäisi potilas kuolisi 100%. Harva rintansa syövälle menettänyt nainen HALUAA päästä rinnoistaan eroon. Toinen operaatio on täysin turhaan tehty, terveen kehon silpominen syynä mielenterveysongelma. 

Sanotaanko vaan, että ollaan tästä hieman eri mieltä.

Vierailija
234/296 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huvittavaa jos ihminen järkyttyy vähemmistöpeleistä tms. leikkausarvista; mutta siinä ei ole mitään kauhistuttavaa, jos pelataan sotapeliä, jossa ympärillä räjähtelee miehiä palasiksi. ;)

Vierailija
235/296 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ne arvet poikkeaa rintasyöpäpotila

Kyllä minä ja hyvin moni muu rintasyöpäpotilas halusimme päästä rinnoistamme eroon, vaikka se ristiriitaa aiheutti. Useat rintasyöpätyypit ovat myös hyvin perinnöllisiä, joten ei ole lainkaan tavanomaista, että joku poistattaa täysin terveet rintansa ennakoivasti, mikäli hänellä todetaan voimakas alttius sairastua rintsyöpään.

Pitäisiköhän sinun antaa ihmisten rintojen olla aivan heidän yksityisasiansa riippumatta siitä onko heillä rinnat tai ei? 

Vierailija
236/296 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peli joka hieroo naamaan LGBTQ+ agendaa transhinttapulipelihahmojen, dialogien ja pronominien kautta.

Kyllähän se ottaa päähän että aina ea:n pelejä pelatessa iskee himo pukeutua naiseks ja ottaa munaa perseeseen.

Ihanaa, kun nyt tulee saudi-arabian miehekkäät, taiditionaaliset prinssit ja laittaa nää mun himot kuriin

Arabimiehethän ovat pitkiä, komeita ja karvaisia. Olis kiva nähdä millainen varustus niillä on. ;)

Vierailija
237/296 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotaanko vaan, että ollaan tästä hieman eri mieltä.

Sinulta ei ole kysytty mitään eikä sinun mielipiteelläsi ole mitään väliä syöpähoitoja käyvien kanssa. Te sekopäät aina yritätte vetää naisten sairauksien leikkaukset mukaan johonkin transsekoiluun. Öhöö syöpärintojen poisto, saman kuin transleikkely, öhöö kohdunpoisto, eihän se ole enää nainen kun sillä ei ole kohtua.

Hyi hitto. 

Vierailija
238/296 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko tuo rasittava setasoturi painua hellvettiin niiden multipeukuttamisten kanssa? Todella rasittava katsoa sen öyhö-peukutteluja. faktat ja naisten ajatukset, alapeukkua. Transsekoilu, multiyläpeukkua. 

Näillä on varmaan joku tutka käytössä, kun yksikin trigger-sana ilmestyy tämä väki saapuu palstalle. Ovat varmaan jonkun serkusavioliiton tuotoksia kun älykkyys on niin matalalla. 

Onko tämä sitä asiallista ja neutraalia kommentointia?

Vierailija
239/296 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika huvittavaa jos ihminen järkyttyy vähemmistöpeleistä tms. leikkausarvista; mutta siinä ei ole mitään kauhistuttavaa, jos pelataan sotapeliä, jossa ympärillä räjähtelee miehiä palasiksi. ;)

nää peli-tran sujen leikkausarvet taitaa olla sellaisia joista ei pidä oikeasti kukaan.

Vierailija
240/296 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peli joka hieroo naamaan LGBTQ+ agendaa transhinttapulipelihahmojen, dialogien ja pronominien kautta.

Kyllähän se ottaa päähän että aina ea:n pelejä pelatessa iskee himo pukeutua naiseks ja ottaa munaa perseeseen.

Ihanaa, kun nyt tulee saudi-arabian miehekkäät, taiditionaaliset prinssit ja laittaa nää mun himot kuriin

Mutta eikös ne ole ihan kirjaimellisia mekkomiehiä? Kauheaa woketusta!!1

Mutta eikös ne ole ihan kirjaimellisia mekkomiehiä? Kauheaa woketusta!!1"

Älä nyt viitsi, ei ne sentään kukallisia mekkoja käytä niin kuin skottimiesten kilttikään ei ole minihame röyhelöillä :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän