Yläkerrassani on airbnb-asunto. Viime vkl heräsin ja avasin sälekaihtimet, parvekelasit olivat aivan oksennuksessa.
Olin isännöitsijään yhteyksissä ja metelistä ei voi varoittaa osakasta, koska ei ole muita todistajia. No, minkäs teet. Mutta entä nämä parvekelasit, kuka niiden pesun maksaa? Ei kai ihan totta voida velvottaa, että minä siivoilen toisen ihmiset oksennut laseistani. Osaako joku kertoa, kuuluuko tämä taloyhtiölle, vai mitä ihmettä. Olen laittanut valokuvan isännöitsijälle yrjötyistä laseista ja sitä on koko matkalta, ihan ylhäältä saakka. Airbnb-asunnon omistaja väittää, että hänen mummonsa oli siellä viime viikonloppuna. Tämä ei kyllä pidä paikkaansa (tätä en pysty todistamaan), mutta kyllä siellä useampi ihminen oli ja yhdellä todella kova ja möreä ääni.
Onko se vain niin, että muut saavat perseille mielin määrin ja sellainen, joka asuu säällisesti, joutuu ns. maksamaan heräilemällä öisin ja siivoilemalla muiden jätöksiä.
Kommentit (42)
Airbnb on jo eilispäivän bisnestä. Enää ei saa vuokraajia, joten pitää välillä ottaa paszasakkia, mistä saa, että sijoittaja-sirpa ei mene henkilökohtaiseen konkurssiin.
meidän yhtiö nosti näiden airbubn asuntojen yhtiö vastikkeet 3 kertaisiksi koska näyttöä on eivät ole valittaneet vaihtoehtona asunnon haltuun otto koska tämä on kaavassa asunto ei hotelli.