Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piti sitten tällainenkin vaiva hankkia - varoituksen sana odottajille

12.04.2007 |

Odotan kaksosia (viikkoja nyt 37) ja kaikki on mennyt näihin saakka tosi hyvin. Mitä nyt selkäkipua, pientä turvotusta ja yleistä tukaluutta on ollut. Niinpä lähdimme mieheni kanssa rv:lla 35 yksiin häihin. Juhlapaikka oli melko lähellä kotia ja tarkoituksena oli mun jaksamisen mukaan viipyä pari kolme tuntia. No, jaksoinkin olla juhlissa oikein hyvin, kun tuolit oli mukavat ja hyvät istua ja ohjelmakin viihdyttävää, joten viivyttiin reissussa peräti 6 tunnin ajan. Seuraavana päivänä löysin ensimmäistä kertaa eläissäni alapäästäni peräpukaman, enkä voi olla liittämättä ko. tympeää vaivaa edellisen päivän pitkään istumiseen, sillä muuten olin viime aikoina viettänyt päiväni lähinnä makoillen tai pienessä liikkeessä, rauhallisesti kotitöitä tehden. Kylläpä nyt harmittaa tuo oma " urheilu" ! Kannattaa siis välttää pitkää paikallaan istumista ainakin näin loppuvaiheessa, vaikkei se juuri sillä hetkellä huonolta tuntuisikaan...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tuli myös ihan raskauden loppuvaiheessa peräpukama. Kaipa ne on ihan tavallisia kun painoa on tullut riittävästi.

Itselläni kävi myös niin, että alatiesynnytyksessä ponnistin vissiin päin p..settä, niin pukama paheni aikalailla. Pukama paranee itsekseen, kun muistaa hoitaa sitä.

Vierailija
2/2 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten itselläni kävi, viikko synnytyksen jälkeen jouduttiin leikkamaan. Oli kuulemma jo trombosoitunu. Ja kyllä olin kipee kun puudutus lähti, seuraavan yön suoneen pumpattiin kipulääkkeitä. Synnytyskin oli Todella pientä tuohon kipuun verrattuna. Mutta kyllä se siitä =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan