Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Behmin roolisuorituksesta paistaa, ettei hän ole näyttelijä. Kasvoilla on lähinnä yksi ilme, ja fyysinen olemuskin on usein varsin pökkelö"

Vierailija
02.10.2025 |

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa hesarin arvostelussa vielä pahemmin sain mielestäni neniinsä Joel Melasniemi. Tai itse ohjaaja Sipola. 

Behm nyt on amatööri ja niistä harvat onnistuu. Jotkut lapsitähdet on luonnollisia ja hyviä, aikuisista amatööreistä hyviä, jopa loistavia roolisuorituksia ovat tehneet Kaarina Hazard (useammankin mm. Liian pieni perhoseksi, Postia pappi Jakobille) ja Petteri Pennilä (M/S Romanticin umpihumalainen Matias, He ovat paenneet- leffassa johtaja).

Vierailija
102/107 |
04.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesarin leffa-arvostelut on yleinen vitsi.

Yleensä lyttäävät aika rumasti, tuntuu olevan jokin salainen kriteeristö mikä tekee jostakusta inhokin.

Voihan sitä nätimminkin asioita sanoa ja itsestäänselvyys että hyvin harva amatööri loistaa. Oliko nyt Mimosa Willamo yksi tälläinen puskista tullut aikanaan, jota kehuttiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Behm kehuu samaansa hyvää palautetta. Noin 15 arviota joista yksi huono (hesari).

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rita-behm-kommentoi-nayttelijadebyy…

Hyvää palautetta on aina mielekästä ottaa vastaan. 

Vierailija
104/107 |
05.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo Hesarin leffa-arviot pitää kutinsa melko hyvin. Muistan kun esim Tuntematon sotilas sai vain kolme tähteä ja se todettiin yllätyksettömäksi ja hengettömäksi, mitä se olikin. Kansa kuitenkin kävi katsomassa eikä siinä mitään. Mutta Hesarin kriitikko oli oikeassa: se oli vain kolmen tähden elokuva. Yhtenä esimerkkinä.

Joten uskonpa että tässä on sama juttu. 

Vierailija
105/107 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidin Behmin näyttelijasuorituksesta, mutta elokuva itse oli hieman sekava, en saanut juonesta kiinni. 

Vierailija
106/107 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän Beemi sopii hyvin seuraavaan Kaurismäen leffaan päätähdeksi. Olisi tervetullutta vaihtelua niihin semirumiin blondeihin.

Vierailija
107/107 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ohjaaja Sipola  Behmin näyttelijäpoikaystävä Aku Sipolan sukulainen? Olen miettinyt sitä, se selittäisi Behmin pestauksen leffaan.