"Behmin roolisuorituksesta paistaa, ettei hän ole näyttelijä. Kasvoilla on lähinnä yksi ilme, ja fyysinen olemuskin on usein varsin pökkelö"
Auts. Hesarin leffa-arvio.
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Behm kehuu samaansa hyvää palautetta. Noin 15 arviota joista yksi huono (hesari).
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rita-behm-kommentoi-nayttelijadebyy…
Hyvää palautetta on aina mielekästä ottaa vastaan.
Kyllä nuo Hesarin leffa-arviot pitää kutinsa melko hyvin. Muistan kun esim Tuntematon sotilas sai vain kolme tähteä ja se todettiin yllätyksettömäksi ja hengettömäksi, mitä se olikin. Kansa kuitenkin kävi katsomassa eikä siinä mitään. Mutta Hesarin kriitikko oli oikeassa: se oli vain kolmen tähden elokuva. Yhtenä esimerkkinä.
Joten uskonpa että tässä on sama juttu.
Minä pidin Behmin näyttelijasuorituksesta, mutta elokuva itse oli hieman sekava, en saanut juonesta kiinni.
Onko ohjaaja Sipola Behmin näyttelijäpoikaystävä Aku Sipolan sukulainen? Olen miettinyt sitä, se selittäisi Behmin pestauksen leffaan.
En ole nähnyt elokuvaa, traileri oli ihan perinteinen.
Kun kuulin, että kirjasta tehdään elokuva, arvasin että siitä tulee sysipaska. Parastahan kirjassa oli ne 90-luvun musiikkikokemukset, mutta toki ne on pois pyyhitty.
Hesarin kriitikko arvostelee elokuvat varmaankin krapulassa. Niin päin prinkkalaa ovat useimmiten. No , sehän on vain yhden henkilön vajavainen mielipide, joten ei kannata antaa painoarvoa.
Behm olisi sopinut paremmin Elisan rooliin. Suvi oli mielestäni paljon muuta kuin pelkät kauniit ilmeettömät kuoret. Sen sijaan Elisaa kuvailtiin juuri tällaiseksi.
Mutta ymmärrän toki, että piti löytää joku laulutaitoinen ihminen eikä niitä Suomessa paljoa ole.
Älkää jättäkö katsomatta elokuvia Hesarin kriitikon takia. Itse en anna niille mitään painoarvoa.
Hyvin lauloi Laura Birn Helmiä ja sikoja-leffassa. Taisi olla Siiri Nordinin ääni. Jos tämä elokuva oli musiikin osalta jo muutenkin epäuskottava, niin olisiko se paljoa tasoa laskenut, mikäli Behmin tilalle olisi otettu joku ihan oikea näyttelijä.
Eikös se ohjaaja Sipola tai Sippola ole Behmin miesystävän sukulainen? Näin ne roolitukset menee kaveripohjalta monellekin lahjattomalle.
Vierailija kirjoitti:
Behm nimenomaan on harrastanut näyttelemistä jo lapsena.
Niin kuule moni muukin. Lisäksi aikuisena, harrastelijateattereista niitä helmiä kannattaisi etsiäkin. Siellä on selkeästi puhuvia ja muutenkin lahjakkaita ihmisiä. Mutta ei käy, kun roolit menee ulkonäöllä, suhteilla yms. Sillä, että olet saanut nimeä ja näkyvyyttä jo muualtakin. Lahjoista viis. Näkyy todella monessa kotimaisessa sarjassa ja elokuvassa. Valitettavasti.
Hänhän on jo haastatteluissa todella tönkkö/ jäykkä ilmaisultaan. Ei voi odottaa, että äkkiä se kaikki vaan katoaisi jonnekin, puff! Eikä se ohjaaja saa kenestäkään mitään irti, jos ei jo luonnostaan ole yhtään lahjoja. Eivät kaikki ole laulajia, eivätkä näyttelijöitä. Toiset taas ovat urheilullisia, toiset eivät. Kyllä siinä jotain taipumuksia pitää olla. Muu tulee sitten harjoittelusta yms.
Se on aina yhtä masentavaa katsottavaa, kun joku laulaja tai malli saa roolin. Behmiä kyrsii joku aina vähän liikaa, sen takia sitä ei jaksa katsoa tai kuunnella. Itse se tosin jaksaa ylistää itseään, tykkää omista piirteistään ja oli omasta mielestään paras valinta rooliin. Ei taida olla ihan tervejärkinen.
Yleensä lyttäävät aika rumasti, tuntuu olevan jokin salainen kriteeristö mikä tekee jostakusta inhokin.
Voihan sitä nätimminkin asioita sanoa ja itsestäänselvyys että hyvin harva amatööri loistaa. Oliko nyt Mimosa Willamo yksi tälläinen puskista tullut aikanaan, jota kehuttiin.