Oikeasti hyvät COOP tuotteet?
Nyt saa kehua! Jos on mitään kehuttavaa.
Itsellä yksi, Coop toffeemunkit, eli ne Omar munkkien vastineet. Eivät kyllä ole hirvittävän halpoja, mutta hyviä siis kuitenkin.
Kommentit (60)
Dry Apple Cider, ihan parasta kaupanmerkkisiideriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
CCCP-tuotteet olivat ainakin kauttaaltaan sekundaa. Olisiko järjestelmäkamerat olleet jopa käyttökelpoisia.
Onko tässä nimen oikea alkuperä...
Co operative eli osuuskunta tai osuuskunnan kauppa. Sveitsissä on Coop-kauppoja.
Coop tuotteet= täyttä roskaa, en osta.
Vierailija kirjoitti:
Leikkeleet (valmistaja Pouttu tai Huhtahyvät).
Ulkolaista lihaa ei kannata ostaa.
Halvalla ei vaan saa hyvää. Coop mainoksetkin jo ällöttää.
Coopin vihreä pesto hyvää. Melkeinpä omaan makuun parasta pestoa, mitä kaupoista löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Ostan paljon coop tuotteita. Mun mielestä ne on hyviä. Kun rainbow tuotteet poistui, niin otin tilalle coopin.
Sehän on sama. Vain nimi vaihtui.
Coop lasagneainekset, vadelma multi b+c-vitamiini juoma, ksylitolipastillit ja corn puffies karkit.
Coop English breakfast tea (teepussit)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan paljon coop tuotteita. Mun mielestä ne on hyviä. Kun rainbow tuotteet poistui, niin otin tilalle coopin.
Ei todellakaan ole sama, laatu on eri ja Rainbow on luxus-tuote verrattuna Coopiin.
Sweet and salty crispies, halloumi, feta, kaikki juustoraasteet, maustekakku (en yleensä pidä kuivakakuista), popcorn riisikakut, suklaariisikakut, pakastevihannekset.
Ne Coopin pakastepitsat (pesto-mozzarella ja joku amerikaco tm) on oikeesti melkein parhaita pakastepitsoja, niissä on tosi hyvä pohja. Ja mak joku 2.80.
Coopin hedelmät on mätiä ja muutkin tuotteet huonoja. Jopa xtran tuotteet oli parempia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole sama, laatu on eri ja Rainbow on luxus-tuote verrattuna Coopiin.
Muutama Rainbow tuote, jota käytän on säilynyt samana. Nyt vaan eri teksti pussissa.
Coop Pesto Alla Calabrese, paprikaa ja ricottajuustoa sisältävä pestokastike noin 2 €.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin, esim. Rainbown D3-vitamiinit oli jopa ihan hyviä, mutta Coopin D3 on lähes syömäkelvotonta. Muitakin esimerkkejä on. En ikinä enää osta mitään Coopia. Jos joku Coopia kehuu, niin ei ole ikinä tainnut saada edes maistaa laatua.
Kuuppi lakeri 🤩