Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdevuodet, seksi ja parisuhde - miesten näkökulmia

Vierailija
01.10.2025 |

Miten muut miehet ja puolisoiden vaihdevuodet? Meillä on parisuhteessa aina ollut vahva seksielämä, on ollut tärkeä osa parisuhdetta. Vaihdevuosien myötä sitä ei enää käytännössä ole ollenkaan. Puoliso suuttuu kun varovaisesti ja hienotunteisesti yritän ottaa gynekologi/lekuri-käynnin puheeksi. Jotenkin seksittömyys on mun vika, yhtäkkiä en ymmärräkään miten naista tulisi käsitellä ja miten pitäisi olla..?! Tästä on muodostumassa todella iso ongelma ainakin minulle, koska asiasta on vaikea keskustella, ja pikkuhiljaa katoaa myös muu läheisyys ja myös kontakti, syvemmät keskustelut. Eli ollaan matkalla kohti pinnallista kaverisuhdetta..

Miten muilla?

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, miten keski-iässäkin toiset ovat vielä kuin kiimaiset kanit, kun uusi kumppani löytyy. 

M52

Vierailija
102/113 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista homooneista sananen, kun niitä vaimoille tuputetaan.

Minä aloitin 16 veenä pillerit, sitten tein lapset ja sain hormoonikierukan. Sitten jouduin kohtu, ja munasarjojen poistoon, ja eikun hormoonia naamaan, sitä varmaan 20 ösin. Palkaksi sain sitten rintasyövän, nyt odottelen milloin pitkä tuuheat hiukseni putoavat.

Nyt ei ole seksihaluja, ja orgasmitsellaisia, että just ja just arvaan orgasmiksi. Miehen kanssa kyllä yhä rakastellaan liukkaria aina, ja miehelle tietysti aina monenlaista koitan suorittaa, ja yritän nauttia vaikka menneitä muistellen..

Ei mulla muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄMÄ!

ja monta muutakin vastausta ottaa läheltä omaa elämää!!

seksiä ei käytännössä ole paljoa ja sekin tuntuu häneltä vähän niinkun tuhahduksen kautta vain joskus kun sitä sitten on..alle 50 ikää ja kunnossa muuten ja todella kaunis,seksikäs nainen kuin unelma!hänen eteensä olen yrittänyt kyllä tehdä paljon.

seksi halut vaan kadonnut pois häneltä mitä ne oli ennen ja seksiä oli todella paljon ja eikä aina sitä vaniliaa...todella harvoin hän jääny ilman orgasmia/orgasmeja ettei siitäkään ole kiinni...

esi-vaihdevuodet,hormoonit,aivosumu,väsymys,päänsärky,ei tässä iässä enään + mitä näitä nyt "teko" syitä löytyykään mutta kyllä kaikki muu elämä ja touhut onnistuu häneltä..

no vieraissa en saa käydä hakemassa tyydytystä kun suhde loppuu siihen kuulemma sitten...

tässä kohta pari vuotta mennyt..juu ja puhuttu on ja puhuttu jne.

enkä todellakaa ole mikään lapanen etten osaisi puoliani pitää ja olla mies! mutta kun ei jaksa riitaakaan varsinkaan enään haastaa kun sen sitä vaan nykyään saa aikaiseksi jos edes vähän yrittää halata,hiplata,pussata,hieroa eroottisesti tai suoraa ottaa kiinni ja viedä sänkyyn tai sanoa että nyt pannaan!

tai olet koko päivän tai useamman vihjaillut,viestittänyt töistä tms.

se kuuluisa "taukokin" pidetty ja silloin olikin vientiä meikäläisellä ja naisia oli..sitten hänelle tulikin kiire tulla takaisin kun oli ilmeisesti kuullut jotain..

varmaan pelko että menee elintaso kokonaan kun löydänkin uuden..

noo kyllä sitä seksiä sitten olikin taas yhtäkkiä reippaasti mutta näin reilun puolen vuoden jälkeen taas loppunut käytännössä.niinkuin läheisyys hänen puoleltaan,itse yritän päivittäin koskettaa halata,pussata,

otin asian uudestaan puheeksi mutta taas vastaukset lähinnä puhumattomuutta tai ei vastaa.

ei halua erota..että niin?

läheisyys alkaa katoamaan tällä menolla ja kun ei viitsisi olla ilkeä kusipääkään mutta kai sitä on ruvettava ajattelemaan omaa elämää ja omaa etua vain eikä olla vain antamassa kokoajan! aika on rajallista ja vain yksi elämä + ikää tulee vain lisää...no olen ainakin yrittänyt 

kerroin senkin että kun minulla halut kovat ja pelit ja vehkeet toimii toistaiseksi vielä niin sittenkö kun sulla alkaa taas kiinnostaa seksi niin mulla jo ikää sitten jo liikaa + kitunut vuosia tässä niin sittenkö voimaannuttua haetaankin sitten sitä nuorta miestä seksiin kun mulla ei enään toimikkaan kun jollain nuorella kollilla....ei vastausta

titityy vaan sitten

M48

Vierailija
104/113 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saittia lukiessa on itsellekin vahvistunut käsitys miksi olen jäänyt yhden naisen mieheksi. Onneksi olen osannut arvostaa halukasta vaimoani, enkä ole periaatteen vuoksi lähtenyt vieraisiin naisiin ja ryssinyt joko parisuhdetta. Ymmärrän paremmin senkin miksi vaimoni on halunnut pitää minut ja halunnut aina seksiä ja tyydyttää minut. Harvempi nainen taitaa olla niin onnekas, että saanut miehen kanssa 98% orgasmit  kun ollut seksiä. Puhumattakaan siitä, että on aina saanut kokea olevansa arvostettu ja haluttu sellaisena kuin on, tai että mies on aina toteuttanut kaikki haaveet. 

Tuo puuttuva 2% erottaa miehet marjojenpoimijoista...

Vierailija
105/113 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saittia lukiessa on itsellekin vahvistunut käsitys miksi olen jäänyt yhden naisen mieheksi. Onneksi olen osannut arvostaa halukasta vaimoani, enkä ole periaatteen vuoksi lähtenyt vieraisiin naisiin ja ryssinyt joko parisuhdetta. Ymmärrän paremmin senkin miksi vaimoni on halunnut pitää minut ja halunnut aina seksiä ja tyydyttää minut. Harvempi nainen taitaa olla niin onnekas, että saanut miehen kanssa 98% orgasmit  kun ollut seksiä. Puhumattakaan siitä, että on aina saanut kokea olevansa arvostettu ja haluttu sellaisena kuin on, tai että mies on aina toteuttanut kaikki haaveet. 

Oletko varmasti laskenut oikein? Jospa vaimosi on saanutkin vain 97% seksikerroista orgasmin? Ehkäpä oletkin pysynyt yhden naisen miehenä, mutta eikös sinulla ole suhde myös tämän yhden ja ainoan naisen jellyjortikan kanssa, silloin kun löysit oman g- miehuutesi?

Sitä ei suinkaan lasketa pettämiseksi. Vaikka salaa vaimolta tehtykin.

Vierailija
106/113 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta se jellyjortikka ja pakoputki kohtasivat toisensa ihan vain vaimon parasta silmälläpitäen. Bi- Pate ärähtää, jos vaimo käy liiaksi utelemaan jellyjortikkansa outoa hajua...

Muuten, ketkä ovat tämän palstan kaksi ylivoimaisesti tunnetuinta henkilöä jotka eivät tiettävästi ole kertaakaan kirjoittaneet tänne?

Vastaus: Bi- Paten (tunnettiin ennen Pano- Patena) vaimo, ja Klitorishullun mies.

Vierailija
107/113 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta se jellyjortikka ja pakoputki kohtasivat toisensa ihan vain vaimon parasta silmälläpitäen. Bi- Pate ärähtää, jos vaimo käy liiaksi utelemaan jellyjortikkansa outoa hajua...

Muuten, ketkä ovat tämän palstan kaksi ylivoimaisesti tunnetuinta henkilöä jotka eivät tiettävästi ole kertaakaan kirjoittaneet tänne?

Vastaus: Bi- Paten (tunnettiin ennen Pano- Patena) vaimo, ja Klitorishullun mies.

Mistäs sen tiedät, neropatti?

Vierailija
108/113 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten vaihdevuodet on paskin juttu, mikä on keksitty. Ensin vaimo lopetti seksin 25 avioliittovuoden jälkeen, sitten "naisystävä" 15 vuoden jälkeen vaikka oli minua 11 vuotta nuorempi. Olisi pitänyt ottaa seksikumppaniksi 25 vuotta nuorempi, sillä nyt olen ollut tahattomassa selibaatissa jo 5 vuotta. Ymmärrätte varmaan, että avioliitossa olevalla 70-vuotiaalla miehellä on vaikea löytää naista, jolla ne pirulliset vaihdevuodet olisivat vielä edessä tai joillla ne eivät olisi sammuttaneet seksihaluja. Meillä on ns. talousavioliitto eikä vaimo aseta esteitä seksisuhteelle, jos vain en halua eroa. Enkä halua, sillä vaimo on se sukurikas meillä.

Vierailija
109/113 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten vaihdevuodet on paskin juttu, mikä on keksitty. Ensin vaimo lopetti seksin 25 avioliittovuoden jälkeen, sitten "naisystävä" 15 vuoden jälkeen vaikka oli minua 11 vuotta nuorempi. Olisi pitänyt ottaa seksikumppaniksi 25 vuotta nuorempi, sillä nyt olen ollut tahattomassa selibaatissa jo 5 vuotta. Ymmärrätte varmaan, että avioliitossa olevalla 70-vuotiaalla miehellä on vaikea löytää naista, jolla ne pirulliset vaihdevuodet olisivat vielä edessä tai joillla ne eivät olisi sammuttaneet seksihaluja. Meillä on ns. talousavioliitto eikä vaimo aseta esteitä seksisuhteelle, jos vain en halua eroa. Enkä halua, sillä vaimo on se sukurikas meillä.

Joo, sinähän se eniten kärsitkin. Not.

Vierailija
110/113 |
07.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompas tässä pullistelija - vai 25 vuotta nuorempi  "olisi pitänyt 'ottaa" Oisit ukkoparka ottanut, jos jostain oisit löytänyt!

Vierailija
111/113 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KH:n mies on dildo.

Vierailija
112/113 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KH:n mies on dildo.

Mitä klitoristaan rakastava nainen tekis dildolla? Mieluummin varmaan satisfyeri.

Vierailija
113/113 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ!

ja monta muutakin vastausta ottaa läheltä omaa elämää!!

seksiä ei käytännössä ole paljoa ja sekin tuntuu häneltä vähän niinkun tuhahduksen kautta vain joskus kun sitä sitten on..alle 50 ikää ja kunnossa muuten ja todella kaunis,seksikäs nainen kuin unelma!hänen eteensä olen yrittänyt kyllä tehdä paljon.

seksi halut vaan kadonnut pois häneltä mitä ne oli ennen ja seksiä oli todella paljon ja eikä aina sitä vaniliaa...todella harvoin hän jääny ilman orgasmia/orgasmeja ettei siitäkään ole kiinni...

esi-vaihdevuodet,hormoonit,aivosumu,väsymys,päänsärky,ei tässä iässä enään + mitä näitä nyt "teko" syitä löytyykään mutta kyllä kaikki muu elämä ja touhut onnistuu häneltä..

no vieraissa en saa käydä hakemassa tyydytystä kun suhde loppuu siihen kuulemma sitten...

tässä kohta pari vuotta mennyt..juu ja puhuttu on ja puhuttu jne.

enkä todellakaa ole mikä

Harkitse vakavasti eroa, raha on vain rahaa.

On oikeasti vakava riski, että muutut tyhjäksi kuoreksi tuossa suhteessa. Eikä todellakaan ole poissuljettua, että vaimosi jossain vaiheessa herääkiin eloon. Mutta se on fakta, ettei miehen vehkeet pysy kunnossa kaiken ikää eikä varsinkaan käyttämättömänä. Niitä esimerkkejä on nähty, että sitten kun nainen innostuu niin hän etsii haluamansa muualta. Harvat naiset kestävät torjuntaa omalta mieheltä montaa kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi