Mitä liikuntaa harrastitte tai harrastatte raskausaikana?
Itse kävin tulin äsken kotiin 25 kilometrin pyörälenkiltä. Pyöräily sopii hyvin kehon muutoksiin. Myöhemmin talvella katson jos saan vähän hiihdettyä.
Kommentit (8)
Kävelin todella paljon. Pyöräillä en uskaltanut kovin pitkään, kun pelkäsin kaatumista. Uiminen olisi ollut kivaa mutta esikoisen aikana oli korona ja pääsin vain pari kertaa uimaan ja nuorimmaisen kanssa uiminen jäi usein lyhyeksi, kun piti istua välillä kahluualtaassa.
Vierailija kirjoitti: Mitä ihmettä pelkäätte kaatumista?
Kaatuminen voi vahingoittaa lasta. On se parempi olla varovainen, kuin varomaton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Mitä ihmettä pelkäätte kaatumista?Kaatuminen voi vahingoittaa lasta. On se parempi olla varovainen, kuin varomaton
😯
Toisessa raskaudessa en varsinkaan harrastanut juuri mitään. Olin sitä mieltä, että minähän urheilen sitten kovasti tämän raskauden. Totuus oli se, että mulla oli toisella ja kolmannella kolmanneksella niin huono olo, että en tehnyt juuri muuta kuin istuin sohvalla. En oksentanut, mutta tunsin sellaista jatkuvaa kuvotusta. Muistan joskus, kun ajattelin, että no ehkä kävely auttaisi tähän. Kävellessäni vain yökkäilin koko ajan tyhjää.
Juoksu, kävely, jumppa/zumba, tanssi. Just ennen synnärille lähtöä tein vielä pitkän kävelylenkin, ravasin rappuja ja zumbasin, kun halusin vauvan ulos enkä halunnut joutua käynnistykseen. Yöllä alkoi sit tapahtumaan.
Itse en uskaltanut pyöräillä, pelkäsin tärinää ja kaatumista. Tottakai moni pyöräilee raskaana ja en tuomitse. Itse kävin pilateksessa ja raskausbaletissa, vesijuoksin ja kävelin. Toisessa raskaudessa kävin lähinnä kuntosalilla.