Saako tätä sanoa: minua eivät kiinnosta revontulet. Muita?
Ne kiinnostavat yhtä paljon kuin yökerhon värivalot. Eli eivät yhtään.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Kun ne on kerran nähnyt, niin niiden lumo katoaa.
Sateenkaarelle on käynyt samoin. Tajusin sen selittäessäni ekaluokkalaiselle, että hei, tuolla on sateekaari ja hän vilkaisi minua todeten, että se on niitä homojuttuja, ei kiinnosta.
Tuolle lapselle tulisi antaa liputus päivä. Toisin kuin tän päivän muikkelille.
Jos et pidä revontulista ja discon värivaloista, niin mistä helvetistä sinä sitten pidät? Liikennevaloista??
Sateenkaaren maine on mädätyksellä pilattu, samoin kuin karvoituksen maine
Sateenkaari on lupaus siintä ettei tarvitse enää pelätä vedenpaisumusta
Vierailija kirjoitti:
Mutta syntiset voidaan hävittää muulla tavalla.
-Jumal
Vierailija kirjoitti:
Sateenkaari on lupaus siintä ettei tarvitse enää pelätä vedenpaisumusta. Se taas syö pohjan ilmastotalkoilta, ja talkoiluksi väitetty meininki onkin oikeasti pelkkää digitaaliseen dystopiaan, tuohon uusiuljasmaailmaan siirtymistä
Ne on kauniita kun ulkona näkee. Somepäivityksistä niitä ei jaksais katsoa. Vähä sama kuin ensilumi, miksi siitä pitää postata. Jokainen näkee kun ulos katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta syntiset voidaan hävittää muulla tavalla.
-Jumal
Mutta Jumal tai Jeesu on onneks luova uudet taivaat ja UUden maan jossa eivät edää digihirmuvalta, datakeskukset, tuuli- aurinko ja vetyvoima. Vankilakaupungit vaihtuva tuudeksi Jerusalamiksi
Minua ei kiinnosta. Niin se oikein sanotaan.
Ei ole mitään kauniimpaa kuin kirkkaat revontulet rätisemässä taivaalla pohjoisen pimeydessä suoraan yläpuolella. Revontulia jos katsoo keskellä kaupungin valosaasteita jossain kaukaisuudessa niin ne ei näytä miltään.