Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

90 Day Fiance - virallinen vol. 2

Vierailija
01.10.2025 |

Edellinen pitkä ketju hidastelee ja pätkii, joten aloitetaan jatko-osa.

Katsojille kysymys alkuun, mistä 90D-konseptista pidät eniten?

Mikä on paras 90D-sarjoista?

Vaihtoehdot

Kommentit (1881)

Vierailija
1861/1881 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julia oli todella iloinen raskaudestaan, kun aiemmin esitti, että hän ei edes halua lapsia, mikä kuuluu nykyaikana "vapautuneen" nuoren naisen imagoon. Hän vain kielsi itseltään halun tulla äidiksi, kun ajatteli, että ei voi saada lapsia.

Se on täälläkin moneen kertaan jo kerrottu että tää ei lapsia oli TLC:n niille antama juonikuvio tälle kaudelle. Julia oli jo raskaana kun tää kausi alko. 

Julia Trubkina from 90 Day Fiancé was indeed pregnant (around six months) at the beginning of her season.

Ihanko tosissaan joku vielä uskoo näihin stooreihin? jenkeissähän tää kausi on jo loppunut viime vuonna ja se vauva syntyi lokakuussa eli jenkit pystyi laskemaan Julian olleen raskaana jo kun kausi alkoi. 

Julian vastenmielisyys lasten hankintaan / halu lykätä myöhemmäksi hamaan tulevaisuuteen ollut ihan alusta asti, ei mikään uusi tämän kauden juttu.

Vierailija
1862/1881 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko se kommentoija, joka kertoi Brandonin vanhemmista juoruja, ilmoitta, mistä ne jutut ovat lähtöisin, koska en itse mitään sellaisia löydä, vaikka olen hakenut usealla eri kielellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1863/1881 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko se kommentoija, joka kertoi Brandonin vanhemmista juoruja, ilmoitta, mistä ne jutut ovat lähtöisin, koska en itse mitään sellaisia löydä, vaikka olen hakenut usealla eri kielellä. 

Siitä on 5 vuotta. Asiasta puhuttiin silloin useallakin eri alustalla. Ainakin Redditissä oli ihan kuvia ym. asiaan liittyvää. Aivan kuten tältäkin palstalta "häviää" julkaisuja häviää myös ajan kuluessa Redditistä jos joku niistä valittaa. 

Vierailija
1864/1881 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita googleen vaikka ron betty swingers niin tuleehan sieltä tuloksia millä mitalla

Vierailija
1865/1881 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita googleen vaikka ron betty swingers niin tuleehan sieltä tuloksia millä mitalla

Eiks joku sarjassa mukana ollu kommentoinu tai lipsauttanu tota samaa jossain yhteydessä, olivatko pillow talkissa jossain vuokratalossa?

Vierailija
1866/1881 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bettyn juomiseen riittää ihan omat silmät! Aina lasi tai pullo kädessä, naamassa terve viinapuna ja oma poika ja mies heittää siitä usein kommenttia ettei äidiltä saa viinilasia pois. Juoppo mikä juoppo! Muilla oli rannalla jätskit niin Bettyllä jäätelö ja viiniä. 

Vierailija
1867/1881 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä teistä muistaa ne Pillow Talkit kun Brandonin vanhemmat Betty ja Ron ilmestyi ekaa kertaa siihen, katsomaan ja kommentoimaan? Julian ja Brandonin kausien jälkeen.

En tiedä oliko sarjassa jotain Ranskaan viittaavaa henkilöä tai muuta, mutta Betty haki viiniensä lisäksi niihin kippoihinsa etanoita ja sammakonreisiä, kun halusi olla niin ranskalaista, ja Ronia lähinnä iljetti vaimonsa ruokakokeilut, vaikka viiniä kyllä joi. Ron oli kai sairastunut ennen tuota, mutta parantunut.

Toisaalta, Brandon oli heittänyt herjaa jollain somekanavalla isän kanssa yhteiskuvalla vuonna 2022 että "The cancer of the century" mikä liioitellusti "kasvanut aivan valtavaksi kasvaimeksi", että oliko sairaus sittenkin jokin muu. Siihen aikaan niistä tehtiin ilmoituksia eläintilan vuoksi ja joutuivat miettiä tilan lopettamista ja kun tuli pentutehtailut esiin.

Ehkä tuota isän tilaa liioiteltiin sympatian saamisen takia kun kävi ilmi ettei ollut enää aiemman avioliiton lastensa ja lastenlastensa kanssa tekemisissä, ja ehkä ikämiehen eturauhasta käytiin vähän vuolemassa jotta pissa kulkisi paremmin? :)

Vierailija
1868/1881 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sama joka mainostaa täällä "sarjan virallisia uutiskanavia" ja niiden palkattuja ja maksettuja instagram-pitäjiä, vaikka kyseiset tyypit on maksettu VALKOPESEMÄÄN näitä TLC:n osallisia ja jotta kaikki ne saisi rahaa ja palkkaa jatkossakin eikä kukaan epäilisi mitään??!?!

Tuosta oli juttua Tanskan, Brittien, Ranskan, Australian ja Kanadan sivustoilla! Valkopesijät paljastettiin suoraan, jenkkisivustot poistivat ilmiannot, tietty tuotantoyhtiön käskystä.

Ei ihme että ne valkopesun linkit poistettiin täältä kun joidenkin virusesto-ohjelmat alkoi hälyyttää että seurantahaittoja ja muuta siltä sivustolta yrittämässä iskeä koneeseen. Tottakai ylläpito joutuu poistaa sellaiset.

Kuvalinkit ovat eri asia, niistä gif, png, jpg ja jpeg tiedostoista ei voi valua malwareja, viruksia ja seurantaevästeitä kenenkään kännykkään eikä tietokoneelle. Joku valkopesijä-wannabe poistatti täältä kostoksi sellaisia.

Vierailija
1869/1881 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä on 5 vuotta. Asiasta puhuttiin silloin useallakin eri alustalla. Ainakin Redditissä oli ihan kuvia ym. asiaan liittyvää. Aivan kuten tältäkin palstalta "häviää" julkaisuja häviää myös ajan kuluessa Redditistä jos joku niistä valittaa. 

Onko se Reddit luotettava sitten? Sarjasta on asiallisia artikkeleita aikakauslehdissä, nuoruudenkuvia Brandonin vanhemmistakin, ym.  Isällä on edellisestä liitosta kaksi lasta, mutta ei niiden ikäerot Brandoniin mitään kymmeniä vuosia ole. Brandonin on saanut nelikymppisenä, on nyt 75v. Farmista luopuivat, kun Ron sairastui syöpään. Se farmi, missä olivat nyt eläimiä katsomassa taisi olla sama, minne eläimet myytiin. Näin sen jakson, kun tuttu mies tuli niitä hakemaan ja sopivat, että käyvät katsomassa. 

Vierailija
1870/1881 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En laita, ne ovat epäluotettavia juorulähteitä, minne kuka vaan voi kirjoitella omasta päästään. 

Vierailija
1871/1881 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bettyn juomiseen riittää ihan omat silmät! Aina lasi tai pullo kädessä, naamassa terve viinapuna ja oma poika ja mies heittää siitä usein kommenttia ettei äidiltä saa viinilasia pois. Juoppo mikä juoppo! Muilla oli rannalla jätskit niin Bettyllä jäätelö ja viiniä. 

Betty on punapää, jolla on punertava, pisamainen iho, kuten heillä yleensä on, ja ulkoilmaihminen maatöissä ollut vuosikymmenet.  Kyllä se kaikista juoppoja tehdään, jos vähän läppää heitetään. Nyt ovat tulossa uusissa jaksoissa taas esiin, heillä on paljon faneja. 

Vierailija
1872/1881 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mielestäni virhe ottaa turkkilainen mies mukaan kauneus klinikalle. 

Vierailija
1873/1881 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin se  uusi ohjelma tulee missä Jenny ja Sumit on.? 

Vierailija
1874/1881 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketkä teistä muistaa ne Pillow Talkit kun Brandonin vanhemmat Betty ja Ron ilmestyi ekaa kertaa siihen, katsomaan ja kommentoimaan? Julian ja Brandonin kausien jälkeen.

En tiedä oliko sarjassa jotain Ranskaan viittaavaa henkilöä tai muuta, mutta Betty haki viiniensä lisäksi niihin kippoihinsa etanoita ja sammakonreisiä, kun halusi olla niin ranskalaista, ja Ronia lähinnä iljetti vaimonsa ruokakokeilut, vaikka viiniä kyllä joi. Ron oli kai sairastunut ennen tuota, mutta parantunut.

Toisaalta, Brandon oli heittänyt herjaa jollain somekanavalla isän kanssa yhteiskuvalla vuonna 2022 että "The cancer of the century" mikä liioitellusti "kasvanut aivan valtavaksi kasvaimeksi", että oliko sairaus sittenkin jokin muu. Siihen aikaan niistä tehtiin ilmoituksia eläintilan vuoksi ja joutuivat miettiä tilan lopettamista ja kun tuli pentutehtailut esiin.

Ehkä tuota isän tilaa liioiteltiin sympatian saamisen takia kun kävi ilmi ettei ollut enää aiemman av

No johan on, kun ihan etanoita ja sammakoita syönyt, - minäkin olen. Ron on kertonut parantuneensa paksusuolen syövästä, jos se sinua kiinnostaa. Perheellä vaikuttaa olevan ihan hyvä henki keskenään, mutta ei ehkä toiset lapset halua olla ohjelmassa mukana, sarjahan pyörii Brandonin ympärillä. 

Vierailija
1875/1881 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sama joka mainostaa täällä "sarjan virallisia uutiskanavia" ja niiden palkattuja ja maksettuja instagram-pitäjiä, vaikka kyseiset tyypit on maksettu VALKOPESEMÄÄN näitä TLC:n osallisia ja jotta kaikki ne saisi rahaa ja palkkaa jatkossakin eikä kukaan epäilisi mitään??!?!

Tuosta oli juttua Tanskan, Brittien, Ranskan, Australian ja Kanadan sivustoilla! Valkopesijät paljastettiin suoraan, jenkkisivustot poistivat ilmiannot, tietty tuotantoyhtiön käskystä.

Ei ihme että ne valkopesun linkit poistettiin täältä kun joidenkin virusesto-ohjelmat alkoi hälyyttää että seurantahaittoja ja muuta siltä sivustolta yrittämässä iskeä koneeseen. Tottakai ylläpito jo

No, en todellakaan ole! Enkä ole tuollaisesta kuullutkaan. Ihan harrastelupohjalla kuule täällä ollaan, kun kerran sarjaa seuraan.

Vierailija
1876/1881 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli mielestäni virhe ottaa turkkilainen mies mukaan kauneus klinikalle. 

Olinkin väärässä turkkilaisesta miehestä. 

Vierailija
1877/1881 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin just siellä virallisella sivulla ja ei siellä kyllä mitään "valkopesua" ollu menossa! Joku taitaa nyt vähän liiotella ja muokata totuutta. Uusin mikä siellä on oli ilmoitus, että jenkeissä alkaa maanantaina The Otherway Tell All ja kaaosta on luvassa. Ilmoitus tulossa olevasta Tell Allista ei liene valkopesua? Näkyi siellä olevan myös julkaiku Emilyn raskaudesta ym. tuollasta nippelitietoa. Ei edelleenkään mitään valkopesua. Kaikki mitä nopeesti vilkasin oli aivan normi juttuja mitään hyssyttelemättä.  Eikä mulle maksettu latiakaan siitä et sanoin tän! 

Vierailija
1878/1881 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angela olisi käynyt kiinni kirurgiin

Vierailija
1879/1881 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheenan mielestä Forestin olisi pitänyt säåstää tulevaisuutta varten, itse antoi palkat vanhemmilleen. 

Vierailija
1880/1881 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin just siellä virallisella sivulla ja ei siellä kyllä mitään "valkopesua" ollu menossa! Joku taitaa nyt vähän liiotella ja muokata totuutta. Uusin mikä siellä on oli ilmoitus, että jenkeissä alkaa maanantaina The Otherway Tell All ja kaaosta on luvassa. Ilmoitus tulossa olevasta Tell Allista ei liene valkopesua? Näkyi siellä olevan myös julkaiku Emilyn raskaudesta ym. tuollasta nippelitietoa. Ei edelleenkään mitään valkopesua. Kaikki mitä nopeesti vilkasin oli aivan normi juttuja mitään hyssyttelemättä.  Eikä mulle maksettu latiakaan siitä et sanoin tän! 

Minä en ilmaiseksi alkaisi satuilemaan moisen sonnan puolesta🤢On mennyt alas, eikä mitään moraalia enää.