Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

90 Day Fiance - virallinen vol. 2

Vierailija
01.10.2025 |

Edellinen pitkä ketju hidastelee ja pätkii, joten aloitetaan jatko-osa.

Katsojille kysymys alkuun, mistä 90D-konseptista pidät eniten?

Mikä on paras 90D-sarjoista?

Vaihtoehdot

Kommentit (1113)

Vierailija
1021/1113 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ilmiantanut tuon joka pilaa toisten lainaukset vetämällä ne harmaalle alustalle, ja spämmää yhtä ja samaa viestiä tänne joka sivulle 5-6 kertaa.

Se ilmos kostoks meidän muiden viestit tältä päivältä. Teen mäkin siitä ilmotuksen moderoijille. En ees ehtiny lukeen niitä jaksokuvauksia.

Vierailija
1022/1113 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas vaan, vanha viestien poistattaja se taas täällä vauhdissa. Toiko joulupukki huonot lahjat tai ei ollenkaan lahjoja kun pitää tänne purkaa omaa pahaa oloa? Rauhotus taas pikkasen.

sehän olit sä ite, joka alkoi jonku missin haterit heittaa business class viestiä paukutteleen 12 krt.

Miks siitä nobody silmävenytysmissistä bisnesluokkineen jankutetaan vieläkin täällä ja vielä tässä ketjussa, jumaliste loppuis jo !!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1113 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se joka silmävenytys-missi spämmäsi tänne, veti muiden kirjotusten lainaukset piruuttain veeduiks ja poisti täältä monta jaksokommentteja, kehuu suomi24 palstalla saavutuksellaan että miten sai täällä väen riehaantumaan ja että nauraa meille miehensä ja kavereidensa kanssa, taas! 😠

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18049137/poistatin-90dayviestit-vauvalt…

Vierailija
1024/1113 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jatkuu...

ja nyt kiinnostaisi tämän perjantai-iltaisen Before-Ensitapaamisen Pillow Talk että mihin se on sijoitettu koska tuon kyseisen 2-tuntisen jälkeen ei näy mitään 90 viittaavaa, ja Suomen googlen kautta hakemalla ilmestyy vaan "seuraavia esitysaikoja" 90 Day Maailmalla-sarjalle.

Näitä näytetään nyt seuraavat kymmenen vuotta, niin kauan kuin noissa henki pihisee ehdit kyllä mukaan. 

Edellisessa satsissa alkoi kuukahtelemaan yksi ja toinen, tai alkoivat olla muuten epäkuranttia laatua. 

Vierailija
1025/1113 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se joka silmävenytys-missi spämmäsi tänne, veti muiden kirjotusten lainaukset piruuttain veeduiks ja poisti täältä monta jaksokommentteja, kehuu suomi24 palstalla saavutuksellaan että miten sai täällä väen riehaantumaan ja että nauraa meille miehensä ja kavereidensa kanssa, taas! 😠

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18049137/poistatin-90dayviestit-vauvalt…

Voi V.!!!!

Mädätkööt helvetissä! :-/

Vierailija
1026/1113 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä mädättäjä viesti nro 1025 lainaat väärin toisen laatikkoon?! Just täällä haukutaan ihmisiä joilla menee teksti ilman omaa syytä väärin lainatuksi ja itse teet sitten ihan samaa. Onpa taas täysin järjetöntä touhua tässä ketjussa. Voisko keskittyä tähän ohjelmaan ja lopettaa alkuunsa tuo muiden nimittely ja ikivanhat päästä keksityt höpö höpö jutut, aikuiset ihmiset.

Vierailija
1027/1113 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä mädättäjä viesti nro 1025 lainaat väärin toisen laatikkoon?! Just täällä haukutaan ihmisiä joilla menee teksti ilman omaa syytä väärin lainatuksi ja itse teet sitten ihan samaa. Onpa taas täysin järjetöntä touhua tässä ketjussa. Voisko keskittyä tähän ohjelmaan ja lopettaa alkuunsa tuo muiden nimittely ja ikivanhat päästä keksityt höpö höpö jutut, aikuiset ihmiset.

Heh heh, mihin ohjelmaan meidän pitäisi keskittyä?

Vierailija
1028/1113 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka haluatko miljonääriksi. Tai mihin ikinä paitsi et tää ketju on 90 Days Fiance ellen ihan väärin nähny. Varmaan siihen ohjelmaan vai aiotko viisastella vielä much?

Vierailija
1029/1113 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka haluatko miljonääriksi. Tai mihin ikinä paitsi et tää ketju on 90 Days Fiance ellen ihan väärin nähny. Varmaan siihen ohjelmaan vai aiotko viisastella vielä much?

Rekkakuskit jäällä on ihana🥰

Vierailija
1030/1113 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku noin sairaan katkera siitä että se vanha ketju lukittiin, ettei ole moniin kuukausiin päässyt yli asiassa???

Aattelin vaan kun kaksi minun postaamaa viestiä poistatettiin v--ttuuksiltaan. Ne joissa kommentoin Georgin ja Darceyn asuntotilannetta, ja Chantelin äidin suhtautumista Chantelin ja naisystävän kihlautumiseen!

Vierailija
1031/1113 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku noin sairaan katkera siitä että se vanha ketju lukittiin, ettei ole moniin kuukausiin päässyt yli asiassa???

Aattelin vaan kun kaksi minun postaamaa viestiä poistatettiin v--ttuuksiltaan. Ne joissa kommentoin Georgin ja Darceyn asuntotilannetta, ja Chantelin äidin suhtautumista Chantelin ja naisystävän kihlautumiseen!

Voi ei, mitä niissä sanottiin? :o

Voisiko viestien kirjoittaja kopioida ne takaisin.

Vierailija
1032/1113 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta voisi poistattaa tuon 90 Juonipaljastuksia ketjun.

Koska se on pelkkä kiusaajaketju, koska sinne joku selostaa yksin jakso kohtaisia juttuja, kun muut ei enää juttele sen kaa. Eikä siellä ole niitä juonipaljastuksia mitä otsikossa luvataan.

Vierailija
1033/1113 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan ketjun suivaantunut perustaja vääntää yksin juttuja sinne olevinaan juonipaljastuksiin, mikä on feikki-juonipaljastuksia, koska siellä ei ole vielä näkynyt yhtään juonipaljastusta. :D :D Kostoksi yrittää vaan pilata tämän ketjun poistattamalla täältä tänään jo tähän mennessä yhteensä neljä sivua. Olen tehnyt asiasta tutkintapyynnön, myös liittyen tuohon että lesoaa muilla palstoilla miten saa täältä kaiken poistettua halutessaan ja miten "nauraa perheen voimin tyhmille mammoille".

Vierailija
1034/1113 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kun nauraa, täällä yks ihminen vastailee itse itselleen ja siihen väliin vetää itkupotku raivareita, täähän on kun paraskin sketsiohjelma, pitääkin laittaa popparit tulille 😂🍿

Vierailija
1035/1113 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kun nauraa, täällä yks ihminen vastailee itse itselleen ja siihen väliin vetää itkupotku raivareita, täähän on kun paraskin sketsiohjelma, pitääkin laittaa popparit tulille 😂🍿

Nyt tulee oikea pläjäys lempeä, menkääpä katsomaan ja rauhoittukaa.

Vierailija
1036/1113 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulee oikea pläjäys lempeä, menkääpä katsomaan ja rauhoittukaa.

Hei älkää sittenkään katsoko, seinähullujen menoa.

Vierailija
1037/1113 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitapaamisen pareista ....

Tuo Emma vaikuttaa erittäin pinnalliselta. Ziad yrittää varmasti käännyttää häntä tai muuten kohtelee huonosti.

Tämän 52v miehen Trisha vaikuttaa myös siltä, että on jotain salailtavaa, liekö onnenonkija... Ja mies itsekin vaikuttaa vaihtavan eukkoa kuin sukkaa...

Tuo autistinen nuorimies on vähän cringe, mutta minun käy häntä myös sääliksi. Taitaa tuokin päätyä hyväksikäytetyksi.

Tuo neli-viisikymppinen nainen, jolla marokkolainen poikaystävä, taitaa tuokin olla vain rahasampo ja free card jenkkeihin nuorelle toyboylleen... Nainen, sinulla on siinä tosi hienolta vaikuttava mies, joka todella välittää... Käy sääliksi häntä kun on tuo kasvojen kehitysvamma 😢. Itkikin siinä että kun hän on tottunu torjumaan kaikki ennenkuin hänet torjutaan. Raasu 😕. Onkohan hän koskaan ajatellut käydä korjauttamassa nenänsä, voisi varmasti lykästää naisten kanssa... 

Vierailija
1038/1113 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden kauden Emma vaikuttaa sarjan yhdestä pahimmista tuulitunneleista jo heti kättelyssä. Tämä kausi muutenkin lähti ryminällä käyntiin :D

Vierailija
1039/1113 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Kardashian wannabe. Tuo tukka näyttää peruukilta...

Vierailija
1040/1113 |
26.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Kardashian wannabe. Tuo tukka näyttää peruukilta...

Enemmän naama kiinnittää huomiota: niin pakkeloitu että näyttää tekoälyllä luodulta :D