Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

90 Day Fiance - virallinen vol. 2

Vierailija
01.10.2025 |

Edellinen pitkä ketju hidastelee ja pätkii, joten aloitetaan jatko-osa.

Katsojille kysymys alkuun, mistä 90D-konseptista pidät eniten?

Mikä on paras 90D-sarjoista?

Vaihtoehdot

Kommentit (8177)

Vierailija
8161/8176 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks toi Debbykin välillä jossain aineissa kun silmät lurpattaa ja kieli sammaltaa? Toivottavasti egyptiläinen "näyttelijä" on jo kotimaassaan.

Debbyn ja egyptiläisen avioliittotodistus on vuotanut nettiin

Varmasti tuokin oudoista oudoin pari mennyt yhteen vain tätä sarjaa varten; nainen auttanut egyptiläistä homomiestä Jenkkeihin näyttelijä- ja somehommiin ja jotta saa green cardin, ja saa itse tv-näkyvyyttä ja somehommia ja ehkä roikkua sarjassa sinkkuna jatkossa kuten muutkin eläkeikäiset tai eläkeikää lähestyvät (kuten Kimbaaali).

Vierailija
8162/8176 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks kukaan muu kuin minä ihmetellyt Catien tapaa pestä hampaita? Pesee sähköhammasharjalla mutta liikuttelee sitä kuin tavallista harjaa. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8163/8176 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Redditissä ihmetellään miksi Shean tytär Allison joka on jo 33-vuotias äiti, hengaa 21-vuotiaiden nuorten naisten kanssa, juottaa niitä känniin ja vie Shea-isänsä lähettyville! Onko tuo mies joku nuorten naisten saalistaja, kuten Big Ed, ja onko tuo vanhempi filippiiniläisnainen tuotu vain palvelijaksi ja silmänlumeeksi tuonne? Ainakaan Shea ei vaikuta kovin rikkaalta kun asuu ahtaassa parakin näköisessä kämpässä jossa oli niitä täytettyjä eläimiä. Ehkä sillä on paljon käteistä piilossa, tai jotain?

Hyi hitto se pervo papparainen on oksettava....

Ei mun mielestä toi Shea nyt varsinainen pervo ole, tosin en ole nähnyt kaikkia jaksoja.  Ylipainoinen laiskanpulskea mies joka tykkää oluesta, rasvaisesta ruuasta, huulenheitosta ja silmäpelistä naisten kanssa, eli seuramies. Onhan se aika siististi ollut Annabelin muutettua jenkkeihin ja aika hyväntahtoinen, ei kuitenkaan kuolaamassa minkään teinityttöjen perään ja oma morsiankin jo sopivan ikäinen.  Aika kiltti, osti Annabelille vaatteita ja muitakin lahjoja. Tykkää pussailla humalapäissään niin kuin Catie mutta ei kai enää näissä nähtävissä jaksoissa sen jälkeen kun filippiinin morsian asettui taloksi. 

Vierailija
8164/8176 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Redditissä ihmetellään miksi Shean tytär Allison joka on jo 33-vuotias äiti, hengaa 21-vuotiaiden nuorten naisten kanssa, juottaa niitä känniin ja vie Shea-isänsä lähettyville! Onko tuo mies joku nuorten naisten saalistaja, kuten Big Ed, ja onko tuo vanhempi filippiiniläisnainen tuotu vain palvelijaksi ja silmänlumeeksi tuonne? Ainakaan Shea ei vaikuta kovin rikkaalta kun asuu ahtaassa parakin näköisessä kämpässä jossa oli niitä täytettyjä eläimiä. Ehkä sillä on paljon käteistä piilossa, tai jotain?

Hyi hitto se pervo papparainen on oksettava....

Ei mun mielestä toi Shea nyt varsinainen pervo ole, tosin en ole nähnyt kaikkia jaksoja.  Ylipainoinen laiskanpulskea mies joka tykkää oluesta, rasvaisesta ruuasta, huulenheitosta ja silmäpelistä naisten kanssa, eli seuramies. Onhan se aika siististi ollut Annabelin muutettua jenkkeihin ja aika hyväntahtoinen, ei kuitenkaan kuolaamassa minkään teinityttöjen perään ja oma morsiankin jo sopivan ikäinen.  Aika kiltti, osti Annabelille vaatteita ja muitakin lahjoja. Tykkää pussailla humalapäissään niin kuin Catie mutta ei kai enää näissä nähtävissä jaksoissa sen jälkeen kun filippiinin morsian asettui taloksi. 

Ei minustakaan pervoile, seurassa kehuu naisia, ei yritä iskeä. Allison on ärsyttävä, nauttii isänsä kiusaamisesta ja aiheuttaa kitkaa.

Vierailija
8165/8176 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Catien brittisulho Josh sopisi Thomasin  brassin Paulan kanssa hyvin yhteen kun Paula nyt vähän hillitsisi itseään noiden huuhaa-juttujen kanssa. Catie on vaan niin kummallinen ja Thomas voisi vähän kasvaa aikuisemmaksi. Vaikka toisaalta, onhan se Paula aika vaativainen välillä. 

Vierailija
8166/8176 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Mallorysta ja Rasitista. Uskon että osa noista jutuista (avioehto, redneckit, exä kaverina, bidee, koirat) on vaan keksittyjä sarjaa varten tai ainakin niitä korostetaan enemmän kuin on tarpeen. Heillä on hyvä huumori yhdessä, en usko että Rasit on rahan perässä (tai ehkä vähän).

Vierailija
8167/8176 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marissa ja Edward on kyllä ihme pari. Jotenkin ihan eri maailmoista eikä heidän välillään näy mitään romanttisia tunteita.

Samaa ihmetellyt. Kummallakaan ei vaikuta olevan mitään romanttisia tunteita toisiaan kohtaan. Marissa myös näyttää jotenkin paljon ikäänsä vanhemmalta ja kun on jo muutenkin iäkkäämpi kuin Edward, niin ero vielä korostuu.

en usko, että Marissa on 45v. Näyttää yli 60-vuotiaalta.

Vierailija
8168/8176 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään Mallorysta ja Rasitista. Uskon että osa noista jutuista (avioehto, redneckit, exä kaverina, bidee, koirat) on vaan keksittyjä sarjaa varten tai ainakin niitä korostetaan enemmän kuin on tarpeen. Heillä on hyvä huumori yhdessä, en usko että Rasit on rahan perässä (tai ehkä vähän).

ainoastaan rahan perässä

Vierailija
8169/8176 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marissa ja Edward on kyllä ihme pari. Jotenkin ihan eri maailmoista eikä heidän välillään näy mitään romanttisia tunteita.

Samaa ihmetellyt. Kummallakaan ei vaikuta olevan mitään romanttisia tunteita toisiaan kohtaan. Marissa myös näyttää jotenkin paljon ikäänsä vanhemmalta ja kun on jo muutenkin iäkkäämpi kuin Edward, niin ero vielä korostuu.

en usko, että Marissa on 45v. Näyttää yli 60-vuotiaalta.

Äitinsä näytti noin 70 vuotiaalta.

Vierailija
8170/8176 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tukevan Shean tytär Allison tuo melkein häiritsevän selkeästi mun mieleen taannoisen sarjassa olleen lentäjämiehen tyttären. Lentäjällä oli talo ja paljon vihreää kenttää lentämistään varten. Lentäjän tumma nätti vaimo tuli Ranskasta ja heillä oli pieni tytät. Ihan mua ärsyttää kun tämän porukan nimet ei tule nyt mun mieleen. En siis läpäise tässä kohdin muistitestiä. 

Vierailija
8171/8176 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks kukaan muu kuin minä ihmetellyt Catien tapaa pestä hampaita? Pesee sähköhammasharjalla mutta liikuttelee sitä kuin tavallista harjaa. 😂

Tuntuu et josssin ig pätkissäkin kaikki pesee tolla tavalla. Olen ihmetellyt että peseekö jengi oikeesti sähköharjalla noin 😁

Vierailija
8172/8176 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tukevan Shean tytär Allison tuo melkein häiritsevän selkeästi mun mieleen taannoisen sarjassa olleen lentäjämiehen tyttären. Lentäjällä oli talo ja paljon vihreää kenttää lentämistään varten. Lentäjän tumma nätti vaimo tuli Ranskasta ja heillä oli pieni tytät. Ihan mua ärsyttää kun tämän porukan nimet ei tule nyt mun mieleen. En siis läpäise tässä kohdin muistitestiä. 

Näytetty monta kertaa, mullakaan ei näiden nimet pysy mielessä. Nämä kaksi nuorta naista elelevät ehkö isiensä kukkaroilla  ja harmittaa,  kun tulee jakajia lisää. 

Vierailija
8173/8176 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

UK : Tony ja Nui on pikaisella googletuksella yhdessä vieläkin, hullu se Tony on varsinkin humalassa. 

Vierailija
8174/8176 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen ihmetellyt, että miksei Catie vaan lopeta juomista, kun kerran alkoholi triggeröi sitä ongelmakäytöstä. Selvin päin osaa ilmeisesti käyttäytyä. Eli onko ongelmana sittenkin alkoholismi eikä ocd tai mikä ikinä? Siellä synttäreilläänkin joi ihan tolkuttomasti vaikka oli luvannut, että ottaa vain drinkin tai pari. Muutenkin niin sotkuinen tapaus, tulee väkisinkin mieleen, että mitä se miehensä siinä näkee? Ja naimisiin pitäisi mennä, näkeekö mies Catien oikeasti vaikka lastensa äitinä?

Vierailija
8175/8176 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mark ja Mina. Tyttärien nimiä en muista. Se pikkutyttö oli kyllä suloinen.

Vierailija
8176/8176 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus: " Mark ja Mina. Tyttärien nimiä en muista. Se pikkutyttö oli kyllä suloinen. " 
Jep, kiitos vastauksestasi.  Jännää muistamisleikkiä tässä samalla.  Kuinkahan Markin ja Minan yhteiselämä siellä maalla sitten onkaan sujunut? 

Vierailija
8177/8176 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mark ja Mina. Tyttärien nimiä en muista. Se pikkutyttö oli kyllä suloinen.

Maria on pikkutytön nimi ja Clayton on poika Minan aikaisemmasta suhteesta. Clayton on edelleen Ranskassa. 

Anteeksi vaan mutta en ymmärrä miten joku voi jättää lapsen ja muuttaa toiseen maahan uuden lapsen kanssa. Heitä on tässä sarjassa nähty monta.