90 Day Fiance - virallinen vol. 2
Edellinen pitkä ketju hidastelee ja pätkii, joten aloitetaan jatko-osa.
Katsojille kysymys alkuun, mistä 90D-konseptista pidät eniten?
Katso lähetysajat : 90 Päivää Morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6894)
Tänään 21.00 TLC 90 päivää morsiamena UK tell all !!! En muista UK tell all nähneeni.
Beercanin instagramin stoorissa oii aiemmin Q&A. Joku kysyi siellä ovatko vielä Lauran kanssa yhdessä, ja Birkan vastasi että ei.
Järkyttävä sininen uikkari Julialla DR:ssa. Kaikennäköisiä per-seuimapukuja ja -bikineitä tässä on nähty mutta tämä taitaa olla pahin näkemäni, pakarat paljaina puoleen selkään! Apua, tykkääkö miehet muka tuollaisesta?!
Kävin vähän aikaa sitten kampaajalla ja nyt yllätykseksi huomasin että Shaunilla oli Tell Alissa tismalleen sama kampaus joka mulle tehtiin. Niin hassu fiilis tajuta kuin peiliin katsoisi
Mielestäni 90 päivää morsiamena UK Rebekahh on huonoiten pukeutunut tell all ja häissäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Kävin vähän aikaa sitten kampaajalla ja nyt yllätykseksi huomasin että Shaunilla oli Tell Alissa tismalleen sama kampaus joka mulle tehtiin. Niin hassu fiilis tajuta kuin peiliin katsoisi
Siis eilisessä tell all:ssa ? Oli kivat hiukset hänellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eilisessä tell all:ssa ? Oli kivat hiukset hänellä.
Juu sitä kampausta juuri tarkoitin! Yllättävän paljon ihmiset kommentoineet itsellänikin kiitos :)
UK Tell Allissa onkin taas se Kazakstan nirppanokka eli nyt saadaan se closure sillekin
Nää UK tyypit on kuitenkin ihan normaaleja verrattuna USA:n hahmoihin
Vierailija kirjoitti:
Nää UK tyypit on kuitenkin ihan normaaleja verrattuna USA:n hahmoihin
Niin mutta minusta nyt olevat USAlaisetkin ovat tavallisempia kuin aiemmat.
Onpas erilainen Tell all Briteissä, jotenkin kodikkaampi. Juontajakin vaikutti tutulta kunnes muistin, että ollut taannoin sikäläisessä Suurmestarissa kilpailijana... muutenkin osallistuu eri tavalla mitä Shaun omassaan.
Vierailija kirjoitti:
Hei missä on Jose??
Kotona perheen kanssa, eivät varmaan vauvan takia matkustaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zied sen sanoi, oletko poika? Kieltämättä tuo Elise näyttää transulta, yhtään en ihmettele, jos pitää paikkansa.
Mielestäni hän kysyi, että onko Elise tyttö.
Kysyi, onko poika ?
Ei, kuuntelin sen kohdan uudestaan ja Ziad sanoo: Can I ask you? You are girl? You are girl?
Onneksi osaan englantia.
Sama
ihmetyttää vähän nämä muutamat kommentit täällä joissa väitetään ettei malaria ole mikään mahatauti, kuin oltaisiin itse lääkäreitä. Ripuli voi hyvinkin olla yksi tyypillisimmistä oireista vaikka malarian oireisiin ensisijaisesti luokitellaankin ekana "flu like symptoms". Olihan koronassakin sama, toiset sai flunssan kaltaisten oireiden lisäksi myös oksentamis- ja ripulioireita.
tuli mieleen että sanoihan Rick myös siinä tell allissa että hänellä oli kerran myös malaria eräällä reissulla ja samaistui siihen kuinka vessassa piti juosta yhtenään.
ihan hyvin siis voinut olla joko turistiripuli tai malaria, emme tiedä mutta en ymmärtänyt tuota malarian ampumista alas täällä ettei muka missään nimessä voinut olla Lisalla.
Eihän siinä kukaan edes väittänyt että Lisalla olisi ollut malaria. Rick väitti että hänellä oli ollut ja onhan se 💩 oire voinut johtua voimakkaista malarialääkkeistä, ei itse malariasta...
Lisa itse sanoi sen jälkeen , kun porukalla katsoivat sen clipin jossa näkyi tämä pooped on Daniel - osa , että I contracted malaria tms.
Vaikuttaa siltä, että tuottajat haluavat naisten paljastelevan räikeästi. Nämä kaksi onnetonta naista oli tungettu liian pieniin pukuihin ja nuori nainen, jonka rokkari jätti joutui paljastamaan rintansa. Nainen oli aiemmin pukeutunut ihan tavallisiin mekkoihin.