90 Day Fiance - virallinen vol. 2
Edellinen pitkä ketju hidastelee ja pätkii, joten aloitetaan jatko-osa.
Katsojille kysymys alkuun, mistä 90D-konseptista pidät eniten?
Katso lähetysajat : 90 Päivää Morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6912)
Rick käynyt nusaisemassa jotain toista naista Madagaskarissa, silloin siellä käydessään! Ei juma mikä vanha, kiima pukki! Kulkeekohan sekin ukkeli sinisillä pillereillä, kuten Gino?
Mikä helkkarin rinsessa on tämä ruikuttava Tionne? Mikään ei passaa tälle primadonnalle. Oli niin noloa katsoa kohtausta rannalla kun tämä poikaystävä(en muista nimeä) olisi kosinut mutta kun neitosella oli taas yllättäen paha päivä ja kitisi joka asiasta, hiekkakin oli kuumaa ja poltti jalkoja. Onneksi poika jätti kosimiset sikseen.
https://www.reddit.com/media?url=https%3A%2F%2Fexternal-preview.redd.it…
Siinä Elisen selkä pysäytyskuvassa, on mennyt tatuoimaan siihen tuoreesti Joshua!
Alempia exien nimiä on laseroitu pois, mutta karsea selkä näyttää tosiaan vanhalta tussi-ilmoitustaululta jota sutattu huolimattomasti.
Aattelee varmaan että isi maksaa, jos tarvii taas mennä uuteen tatskan poistolaserointiin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä helkkarin rinsessa on tämä ruikuttava Tionne? Mikään ei passaa tälle primadonnalle. Oli niin noloa katsoa kohtausta rannalla kun tämä poikaystävä(en muista nimeä) olisi kosinut mutta kun neitosella oli taas yllättäen paha päivä ja kitisi joka asiasta, hiekkakin oli kuumaa ja poltti jalkoja. Onneksi poika jätti kosimiset sikseen.
Kyllähän se kosi myöhemmin, mutta sormus oli liian halpa ja ruma 😃 En usko, että tuosta pariskunnasta voisi tulla oikeasti mitään.
Voiko joku avata tätä Sophien maailmankatsomusta minulle kun en ymmärrä: Sophie matkustaa toiselle puolelle maailmaa tapaamaan Pedroa. Pedro (kuten minä) kuvittelee että heillä on orastava suhde kun noin pitkälle lähdetään tapaamaan. Sophien mielestä he kuitenkin vaan "juttelevat" ja hänen mielestä on ihan ok lähteä jonkun random-miehen kanssa treffeille ja jättää Pedro kuin nalli kalliolle. Sitten Sophie vielä pahoittaa mielensä kun Pedro on (myös minun mielestäni ihan aiheesta) loukkaantunut. Kyllä minusta olisi tosi outoa jos joku tulisi minua ulkomailta tapaamaan ja haluaisi kuitenkin samaan aikaan treffailla muita kun meidän pitäisi käyttää aika toiseen tutustumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku avata tätä Sophien maailmankatsomusta minulle kun en ymmärrä: Sophie matkustaa toiselle puolelle maailmaa tapaamaan Pedroa. Pedro (kuten minä) kuvittelee että heillä on orastava suhde kun noin pitkälle lähdetään tapaamaan. Sophien mielestä he kuitenkin vaan "juttelevat" ja hänen mielestä on ihan ok lähteä jonkun random-miehen kanssa treffeille ja jättää Pedro kuin nalli kalliolle. Sitten Sophie vielä pahoittaa mielensä kun Pedro on (myös minun mielestäni ihan aiheesta) loukkaantunut. Kyllä minusta olisi tosi outoa jos joku tulisi minua ulkomailta tapaamaan ja haluaisi kuitenkin samaan aikaan treffailla muita kun meidän pitäisi käyttää aika toiseen tutustumiseen.
Pedron äiti ja sisko olivat vihaisia ja pettyneitä Sofiaan, koska huomasivat että naisella ei ole rahaa elättää koko pesuetta. Vuodattiko se Pedro pari kyyneltä😂
Vierailija kirjoitti:
Rick käynyt nusaisemassa jotain toista naista Madagaskarissa, silloin siellä käydessään! Ei juma mikä vanha, kiima pukki! Kulkeekohan sekin ukkeli sinisillä pillereillä, kuten Gino?
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Jotenki tosi outo tuo kuvio, sehän Pedro luuli jotta ovat Sophien kanssa suunnilleen parisuhteessa, kun tyttökolmikko saapui tuonne resortille? Peedrolle löytyy kyllä parempikin, jäänee silti tämän sarjan palkkalistoille pyörimään 😃
Outo on sekin Lizin kuvio, jos kuitenkin seurusteli kotipuolessa? Minusta olisivat Villan kanssa söpö pari! Lizille riittää kyllä ottajia, kun pääsi eroon siitä niskattomasta niljakkeesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Jotenkin en kyllä ihmettelisi. Onko lohduttaja etsitty jostain Tinderistä heti Trishin kanssa tulleen välirikon jälkeen? Tuo mies on kyllä nopea liikkeissään! Tuohan on parisuhteessa heti pettämässä, jos tulee mitään erimielisyyttä.
Georgia oli Green card ja työlupa ennen kuin tapasi Darcyn ja taisi olla naimisissakin. Darcy tapasi sen naisen, joka oli nätti ja asiallinen. Muistaakseni näytti avioeropaperit. Säälistäkö roikkuu kamalan näköisen huonost käyttäytyvän naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Jotenkin en kyllä ihmettelisi. Onko lohduttaja etsitty jostain Tinderistä heti Trishin kanssa tulleen välirikon jälkeen? Tuo mies on kyllä nopea liikkeissään! Tuohan on parisuhteessa heti pettämässä, jos tulee mitään erimielisyyttä.
Eikä ole aikomustakaan olla uskollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenki tosi outo tuo kuvio, sehän Pedro luuli jotta ovat Sophien kanssa suunnilleen parisuhteessa, kun tyttökolmikko saapui tuonne resortille? Peedrolle löytyy kyllä parempikin, jäänee silti tämän sarjan palkkalistoille pyörimään 😃
Outo on sekin Lizin kuvio, jos kuitenkin seurusteli kotipuolessa? Minusta olisivat Villan kanssa söpö pari! Lizille riittää kyllä ottajia, kun pääsi eroon siitä niskattomasta niljakkeesta.
Juu ja sänkyyn Villan kanssa kun oli kertonut "seurustelevansa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Vanja taas aikoo olla selibaatissa vielä "suhteen" alettua jotain puoli vuotta, ja se Tony oli vaan, että "Ookkei!" ?
Aikookohan Sophie koeajaa Peedron?
En tiedä että miksi tuo Kimbaali on otettu mukaan tälle sinkkukaudelle, keskittyy vain hylkäämänsä jälkikasvun perään, ja välissä soitti taas lyhyen videopuhelun jollekin uudelle miehelle, joka saattaakin olla se oikea 😀
Vierailija kirjoitti:
Georgia oli Green card ja työlupa ennen kuin tapasi Darcyn ja taisi olla naimisissakin. Darcy tapasi sen naisen, joka oli nätti ja asiallinen. Muistaakseni näytti avioeropaperit. Säälistäkö roikkuu kamalan näköisen huonost käyttäytyvän naisen kanssa?
Piti lulea Georgilla .,,,,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Vanja taas aikoo olla selibaatissa vielä "suhteen" alettua jotain puoli vuotta, ja se Tony oli vaan, että "Ookkei!" ?
Aikookohan Sophie koeajaa Peedron?
En tiedä että miksi tuo Kimbaali on otettu mukaan tälle sinkkukaudelle, keskittyy vain hylkäämänsä jälkikasvun perään, ja välissä soitti taas lyhyen videopuhelun jollekin uudelle miehelle, joka saattaakin olla se oikea 😀
Kimberly on kai jo isoäiti? Se videopuhelu oli kyllä lapsellinen ja typerä, kuinka pitkä sä oot. On siinä mummo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sophie on vaikeana Pedrolle. Miten Pedro on voinut ihastua muoviseen tyttöön?
Pedro tykkää isosta perseestä ja tisseistä, mutta ei ole tajunnut, että Sophiella ne ovat muovia toisin kuin Chantellella.
Chantelilla oli tekotissit ja tekopersaus, joten samalla linjalla menee Peetro.
Ei ollu vielä silloin kun ne alko oleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sophiella aivan ihanat huuuuuuuuuuuuuuulet :D
Sophie alkaa näyttää pahasti siltä rääväsuiselta pubiruusu-mutsiltaan.
Molemmat varmaan käyneet täyttämässä alapään huulensakin, jotta näkyvät hienosti persvakotrikoiden läpi, etupuolelta.
Jotenkin surkeaa, että tuotanto käyttää tuotakin äitinsä pilaamaa ressukkaa hyväkseen. Rob olisi ollut sutturalle hyvä mies, kun olisi ymmärtänyt, eikä lähtenyt julkisuuden perään.
Sophie oli silloin Robin niin bi kuin olla voi. Nyt naisjutut vissiin unohtuneet vai onko niillä bestiksensä Julian kanssa jotain sutinoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sophiella aivan ihanat huuuuuuuuuuuuuuulet :D
Sophie alkaa näyttää pahasti siltä rääväsuiselta pubiruusu-mutsiltaan.
Molemmat varmaan käyneet täyttämässä alapään huulensakin, jotta näkyvät hienosti persvakotrikoiden läpi, etupuolelta.
Jotenkin surkeaa, että tuotanto käyttää tuotakin äitinsä pilaamaa ressukkaa hyväkseen. Rob olisi ollut sutturalle hyvä mies, kun olisi ymmärtänyt, eikä lähtenyt julkisuuden perään.
Sophie oli silloin Robin niin bi kuin olla voi. Nyt naisjutut vissiin unohtuneet vai onko niillä bestiksensä Julian kanssa jotain sutinoita?
Aikana sana unohtui välistä.
Siis Robin aikana niin bi...
"Lepso"-sanan takia meni mo.de.rointiin.😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruukki-Lisa on paljastanut, että lähtee uudestaan Nigeriaan mutta tällä kertaa tyttärensä Faithin kanssa! Lisa tavannut sieltä uuden nuoren nigerialaismiehen! :D Rahaton sexituristi lähtee uudestaan tuonne molon perässä, huutonaurua!
Yrittää lisäksi pysyä relevanttina 90d-sarjassa, saadakseen helppoa rahaa.
Eikä, saamme siis nähdä pottunokan uudet seikkailut Nigeriassa!
Pakataankohan peruukit taas mukaan? Entä onko ero ex-vaimoon jo selvä? Veikkaisin, että ei ole!
Entä keneltä huijatuilla rahoilla sinne Nigeriaan lennätetään ja majoitetaan nämä Lisa sekä tytärkin? Ja jos uusi suhde ei onnistukaan, niin soitetaanko taas Danielille 😁
Niin paljon kysymyksiä, tuskin maltan odottaa 😃
TLC:n tuottajat ja mainostajat päättävät ketä kannattaa lennättää ja minne. Pumpatut muijat räjähtävät botoksiinsa ja tarvitaan uutta verta. Jokaisella tulokkaalla on mukanaan huoltaja, näin vältetään vastuu.
Lisa ja Danielle mm eivät kuuluisi ohjelmaan; olipa mukana huoltaja tai ei.
Eikä Darcey. Heikolla itsetunnolla varustettu 50v ikiteini
Nämä kaksosetkin täyttää 52v alkusyksyllä, mutteivät ole kehittyneet mihinkään suuntaan, ei ainakaan sarjassa olemisen aikana, 9 vai 10 vuotta roikkuneet tekokynsin, tekohuulin ja tekohampain mukana. Kehityksensä pysähtynyt teinitasolle, jolloin halutaan pakkomielteisesti materiaa, ihaillaan julkkiksia, halutaan olla jonkin julkkiksen näköinen. Lopputulemana ovat pilanneet itsensä, sokeutuneet kaikelle. Floriani pysyy mukana kun sille ostellaan kaikkea kuin sugarbabylle, niin merkkituotteita kuin pimeässä hohtavia turkkilaisia hammasrivistöjä, ja kun on saanut oleskeluluvan, muttei raaski jättää äksyilevää menopaussimammaa, joka pistää ne asumaan pienessä kenkälaatikon kokoisessa asunnossa ja törsää niiden rahat Turkin matkoihin ja kirurgiaan.
Georgi on Floriania monessa määrin älykkäämpi.
Jossain jaksossa Stacey oli murheissaan kun Florian oli muuttanut muualle, toiseen kaupunkiin vai peräti toisee osavaltioon, työskennelläkseen puuseppänä. Joten ei se Floriankaan ihan kaikkea taida niellä.
Coltissa täytyy olla sitä jotain, kun naiset tarkkaan mitanneet hänen ulokkeensa ja laskeneet tikkien määrän koivessa. Voihan toki olla, että miehet täällä kuolaavat Coltin perään. Pojathan tykkää usein äidin pojista ;)