Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 Day Fiance - virallinen vol. 2

Vierailija
01.10.2025 |

Edellinen pitkä ketju hidastelee ja pätkii, joten aloitetaan jatko-osa.

Katsojille kysymys alkuun, mistä 90D-konseptista pidät eniten?

Mikä on paras 90D-sarjoista?

Vaihtoehdot

Kommentit (6901)

Vierailija
6601/6901 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku avata tätä Sophien maailmankatsomusta minulle kun en ymmärrä: Sophie matkustaa toiselle puolelle maailmaa tapaamaan Pedroa. Pedro (kuten minä) kuvittelee että heillä on orastava suhde kun noin pitkälle lähdetään tapaamaan. Sophien mielestä he kuitenkin vaan "juttelevat" ja hänen mielestä on ihan ok lähteä jonkun random-miehen kanssa treffeille ja jättää Pedro kuin nalli kalliolle. Sitten Sophie vielä pahoittaa mielensä kun Pedro on (myös minun mielestäni ihan aiheesta) loukkaantunut. Kyllä minusta olisi tosi outoa jos joku tulisi minua ulkomailta tapaamaan ja haluaisi kuitenkin samaan aikaan treffailla muita kun meidän pitäisi käyttää aika toiseen tutustumiseen.

Jotenki tosi outo tuo kuvio, sehän Pedro luuli jotta ovat Sophien kanssa suunnilleen parisuhteessa, kun tyttökolmikko saapui tuonne resortille? Peedrolle löytyy kyllä parempikin, jäänee silti tämän sarjan palkkalistoille pyörimään 😃

Outo on sekin Lizin kuvio, jos kuitenkin seurusteli kotipuolessa? Minusta olisivat Villan kanssa söpö pari! Lizille riittää kyllä ottajia, kun pääsi eroon siitä niskattomasta niljakkeesta.

Totta kai Pedro luuli niin, sehän oli ostanut tonnin kaulakorun Sophille edellisellä tapaamisella (vai tällä tapaamisella, ennole varma mutta niinhän jossain kehuttiin). Ei kai sellaista kellekään randomdeitille osteta? 

Vierailija
6602/6901 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.reddit.com/media?url=https%3A%2F%2Fexternal-preview.redd.it…

Siinä Elisen selkä pysäytyskuvassa, on mennyt tatuoimaan siihen tuoreesti Joshua!

Alempia exien nimiä on laseroitu pois, mutta karsea selkä näyttää tosiaan vanhalta tussi-ilmoitustaululta jota sutattu huolimattomasti.

Aattelee varmaan että isi maksaa, jos tarvii taas mennä uuteen tatskan poistolaserointiin.

OF:ssa pari kertaa pyllistää ja levittelee niin kyllä tuollaiset poistot on kuitattu. Mutta tyhmää kuitenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6603/6901 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku avata tätä Sophien maailmankatsomusta minulle kun en ymmärrä: Sophie matkustaa toiselle puolelle maailmaa tapaamaan Pedroa. Pedro (kuten minä) kuvittelee että heillä on orastava suhde kun noin pitkälle lähdetään tapaamaan. Sophien mielestä he kuitenkin vaan "juttelevat" ja hänen mielestä on ihan ok lähteä jonkun random-miehen kanssa treffeille ja jättää Pedro kuin nalli kalliolle. Sitten Sophie vielä pahoittaa mielensä kun Pedro on (myös minun mielestäni ihan aiheesta) loukkaantunut. Kyllä minusta olisi tosi outoa jos joku tulisi minua ulkomailta tapaamaan ja haluaisi kuitenkin samaan aikaan treffailla muita kun meidän pitäisi käyttää aika toiseen tutustumiseen.

Jotenki tosi outo tuo kuvio, sehän Pedro luuli jotta ovat Sophien kanssa suunnilleen parisuhteessa, kun tyttökolmikko saapui tuonne resortille? Peedrolle löytyy kyllä parempikin, jäänee silti tämän sarjan palkkalistoille pyörimään 😃

Outo on sekin Lizin kuvio, jos kuitenkin seurusteli kotipuolessa? Minusta olisivat Villan kanssa söpö pari! Lizille riittää kyllä ottajia, kun pääsi eroon siitä niskattomasta niljakkeesta.

Totta kai Pedro luuli niin, sehän oli ostanut tonnin kaulakorun Sophille edellisellä tapaamisella (vai tällä tapaamisella, ennole varma mutta niinhän jossain kehuttiin). Ei kai sellaista kellekään randomdeitille osteta? 

En kyllä ymmärrä niin kalliin korun ostoa myöskään alkuvaiheen seurustelussa, ja se 1000 dollarin hintainen koru mainittiin monta kertaa, no kai Pedrolla ei ole rahasta puutetta?

Vierailija
6604/6901 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä täällä puhutaan? Minä olen katsellut jaksoja, joissa Ginolle Panaman vaimo ilmoitti olevansa raskaana toiselle miehelle ja Brandonin venäläistuittupää pamautti appivanhemmille, ettei halua lapsia vaan matkustella.

Vierailija
6605/6901 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rick käynyt nusaisemassa jotain toista naista Madagaskarissa, silloin siellä käydessään! Ei juma mikä vanha, kiima pukki! Kulkeekohan sekin ukkeli sinisillä pillereillä, kuten Gino?

Lähde? 

Mä oon nähnyt sen vikan tell allin jo, ja siinä Rick itse myhäillen kertoo tuon 

Vierailija
6606/6901 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän outo on tämä Ginon nykyinenkin. Vie strippiklubille, jotta miehestä olisi johonkin sängyssä. 

Taisi olla Jasmine oikeassa sanoessaan suuttuneena tätä uutta strippariksi.

Vierailija
6607/6901 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän outo on tämä Ginon nykyinenkin. Vie strippiklubille, jotta miehestä olisi johonkin sängyssä. 

Liekö ollut tuotannon ehdotus tuo strippiklubi, tässä on nähty aikaisemmin monta tapahtumarikasta strippiklubireissua, nyt kukaan ei suuttunut eikä juomiakaan viskottu 🙂

Vähän oli Ginolla ja morsiolla erilaiset kokemukset ensimmäisestä lemmenyöstä.

Vierailija
6608/6901 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin heteronaisen mielipiteenä : chantel oli aivan upea 90 day fiancee-taipaleensa alussa, tosi kaunis ja vartalo myös.  todella luonnonkaunis. Youtubessa ohjelman virallisella kanavalla näkyy joidenkin parien koostettuja klippejä kuten tämä jonka chantelista katsoin ( chantel and pedros journey tms)  ja siinä varsinkin kun näkyi aivan heidän tarinansa alkupätkiä niin chantel esiintyi luonnollisena ja oli upea ilmestys . mainitakseni myös  : Muutos näkyi myös siinä miten alussa esiintyi avoimena ja iloisena ja sitten sarjan edetessä lähes aina vakavana ja myrtsinäkin välillä. toisaalta ihmekös tuo ottaen huomioon miten alkoi mennä pedron kanssa ja siihen päälle hirveät Lidia ja Nicole. 

jokainen tehköön naamalleen mitä tekee mutta alussa niin luonnonkaunis nainen meni ylioperoitavaksi ja klassinen lopputulos.

Vierailija
6609/6901 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näin heteronaisen mielipiteenä : chantel oli aivan upea 90 day fiancee-taipaleensa alussa, tosi kaunis ja vartalo myös.  todella luonnonkaunis. Youtubessa ohjelman virallisella kanavalla näkyy joidenkin parien koostettuja klippejä kuten tämä jonka chantelista katsoin ( chantel and pedros journey tms)  ja siinä varsinkin kun näkyi aivan heidän tarinansa alkupätkiä niin chantel esiintyi luonnollisena ja oli upea ilmestys . mainitakseni myös  : Muutos näkyi myös siinä miten alussa esiintyi avoimena ja iloisena ja sitten sarjan edetessä lähes aina vakavana ja myrtsinäkin välillä. toisaalta ihmekös tuo ottaen huomioon miten alkoi mennä pedron kanssa ja siihen päälle hirveät Lidia ja Nicole. 

jokainen tehköön naamalleen mitä tekee mutta alussa niin luonnonkaunis nainen meni ylioperoitavaksi ja klassinen lopputulos.

piti olla vastaus erääseen kommenttiin jossa puhuttiin chantelista mutta lähtikin ilman lainauksia 

Vierailija
6610/6901 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rick käynyt nusaisemassa jotain toista naista Madagaskarissa, silloin siellä käydessään! Ei juma mikä vanha, kiima pukki! Kulkeekohan sekin ukkeli sinisillä pillereillä, kuten Gino?

Lähde? 

Mä oon nähnyt sen vikan tell allin jo, ja siinä Rick itse myhäillen kertoo tuon 

Yöks mikä tyyppi

Vierailija
6611/6901 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ja sänkyyn Villan kanssa kun oli kertonut "seurustelevansa". 

Ja Vanja taas aikoo olla selibaatissa vielä "suhteen" alettua jotain puoli vuotta, ja se Tony oli vaan, että "Ookkei!" ?

Aikookohan Sophie koeajaa Peedron?

En tiedä että miksi tuo Kimbaali on otettu mukaan tälle sinkkukaudelle, keskittyy vain hylkäämänsä jälkikasvun perään, ja välissä soitti taas lyhyen videopuhelun jollekin uudelle miehelle, joka saattaakin olla se oikea 😀

En ymmärrä Vanjaa yhtään, kiukustuu joka asiasta, vanhapiikatyyppiä , Toni ei varmaan kauaa ole hänen kanssa.

Vierailija
6612/6901 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen käynyt muutaman kerran katsomassa strippaamista, tekeekö se musta stripparin?😂

Vierailija
6613/6901 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti edellisessä jaksossa tuo Natalie puhui viettelevästi "nukkumaan menemisestä" ja Gino ei tajunnut yhtään mistä puhutaan. Oli vaan että "ai joko sua nyt väsyttää"? Natalie näytti yrittävän kohotella vihjailevasti kulmiaan mutta botoksoitu otsa teki tepposet eikä mikään liikkunut. :D

Vierailija
6614/6901 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauratti edellisessä jaksossa tuo Natalie puhui viettelevästi "nukkumaan menemisestä" ja Gino ei tajunnut yhtään mistä puhutaan. Oli vaan että "ai joko sua nyt väsyttää"? Natalie näytti yrittävän kohotella vihjailevasti kulmiaan mutta botoksoitu otsa teki tepposet eikä mikään liikkunut. :D

Joo ei tuo Gino mahda olla mikään peto vällyjen välissä 😃

Vierailija
6615/6901 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä täällä puhutaan? Minä olen katsellut jaksoja, joissa Ginolle Panaman vaimo ilmoitti olevansa raskaana toiselle miehelle ja Brandonin venäläistuittupää pamautti appivanhemmille, ettei halua lapsia vaan matkustella.

Täällä menty jo eteenpäin, Ginolla uusi nainen, mutta kannattaa katsoa sitä mukaa niin näet eronsa käsittelyn.  

Vierailija
6616/6901 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael ei ymmärrä ettei ole helppoa muuttaa Keniasta Englantiin, tottakai kai vaimo kaipaa yståviäån ja perhettään, tylysti sanoi tiedät missä on ovi. 

Vierailija
6617/6901 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään uusin TLC Tell all 21.OO.

Vierailija
6618/6901 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä niin kalliin korun ostoa myöskään alkuvaiheen seurustelussa, ja se 1000 dollarin hintainen koru mainittiin monta kertaa, no kai Pedrolla ei ole rahasta puutetta?

Tuntuu oudolta, ettei äiti ja sisar ole nostaneet korusta meteliä ja vaatineet sitä ahneisiin pikku kätösiinsä, tai Pedrolta ostamaan samanlaiset itselleen.

Vierailija
6619/6901 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään uusin TLC Tell all 21.OO.

Kunpa jaksaisi iltaunisena katsoa, on varmasti paras aikoihin.

Vierailija
6620/6901 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Georgia oli Green card ja työlupa ennen kuin tapasi Darcyn ja taisi olla naimisissakin. Darcy tapasi sen naisen, joka oli nätti ja asiallinen. Muistaakseni näytti avioeropaperit. Säälistäkö roikkuu kamalan näköisen huonost käyttäytyvän naisen kanssa?

Näin sen tapaamisjakson, ei kyllä ollut mukava Georgia kohtaan, vaan haukkui miestä katkeraan sävyyn. Oli ilmeisesti Georgi, joka halusi eron ja nainen vitkutteli erosopimuksen allekirjoittamista. Salapoliisi Stacey se oli selvittänyt, ettei Georgi ollut eronnut virallisesti, Georgi yritti selittää, ettei asia ollut hänestä kiinni. Darceylla synkkasi exän kanssa ja haukkuivat yhdessä Georgin. Darceylla oli kiire naimisiin ja kiukutteli Georgille. Silvan kaksosilla on kummallinen suhde, Stacey tuhoaa aina Darceyn suhteet, itse pitää kiinni Florianista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä