Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 Day Fiance - virallinen vol. 2

Vierailija
01.10.2025 |

Edellinen pitkä ketju hidastelee ja pätkii, joten aloitetaan jatko-osa.

Katsojille kysymys alkuun, mistä 90D-konseptista pidät eniten?

Mikä on paras 90D-sarjoista?

Vaihtoehdot

Kommentit (5726)

Vierailija
5721/5726 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliks m ä t ä p e r $  e alanuolittaja h 0 r 0   taas tähän ketjuun passiivis aggressiivisesti  vi  tt tuileen ?

🤮🤮🤮 

Mulla on ylimääräsiä voo doo nukkeja kaapissa, voisi nuolittaa sitä neuloilla, ihan vaan kiitokseks ja kostoks. 

Vierailija
5722/5726 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliks m ä t ä p e r $  e alanuolittaja h 0 r 0   taas tähän ketjuun passiivis aggressiivisesti  vi  tt tuileen ?

🤮🤮🤮 

Mulla on ylimääräsiä voo doo nukkeja kaapissa, voisi nuolittaa sitä neuloilla, ihan vaan kiitokseks ja kostoks. 

Huomasin saman.......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5723/5726 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kolmen tyttö-hahmon matkalla oloa katselin.  Liz, Sophie ja Julian ovat vähän reissussa (mä en muista missä ovat). Joku ihmetteli, mitä Julian tähän liittyy. Hm, mä aattelen, että on vain halunnut matkoille ennen vauvan syntymää sekä lähentymään muiden 90 D -naisten kanssa. Pidän Juliasta, hän on älykäs ja miellyttävästi luonnollinen, on venäläisenä kivalla tavalla erilainen. Ihme kun ei koskaan mainitse vaikkapa viestittelyään Brandonin kanssa. Mihinkääs on miehen laittanut. 

Vierailija
5724/5726 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen ulkoministeri varoittaa matkustamasta Nigeriaan ja USAn vastaava varoitus: harkitse useampaan kertaan. Joten ei turismi kärsi, jos hökkeleitä näytetään. 

Ihmettelen kuinka tällaiseen maahan viedään kuvausporukkaa. Nehän voidaan kidnapata kaikki.

Se kohtaus, jossa Emma sai viestin "Mohamediltä" oli kuvattu toukokuussa 2025, päiväys näkyi klaffista.

Vierailija
5725/5726 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia haluaa omaa rahaa, ettei ole täysin riippuvainen Brandonista. Varmasti loma ennen synnytystä on mukavaa, vaikka eihän tuo koko ajan kivaa ole.

Vierailija
5726/5726 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Nigerian mikälie puhdistautumisrituaali oikeasti nosti niskavillat pystyyn. Onko tuo kelloa heiluttava ukko joissain aineissa? Vaikuttaa pelottavan aggressiiviselta.

En pystynyt katsomaan tai kuuntelemaan, kelasin läpi ne kohdat kun sen vuohen ääni oli niin sydäntäsärkevä.

Itse laitoin television äänettömälle ja kelasin kohdat, missä vuohi-parkaa kuvattiin läheltä. Sääliksi käy poloista, vaikka Danielin (vai Lisan?) kertoman mukaan niitä ei nykyään te**astettaisi.

Kyllä vieläkin teu**stetaan! Katsoin vasta jotain (norjalaista?) sarjaa, jossa afrikkalaishäissä ulkomaalaissulhasen piti viiltää puukolla pikkuvuohen kurkku auki.. Katsos kun se on aina ollut heillä perinne 🙁 Tuolla eletään vieläkin kuin kivikaudella.

Kivikaudella ei ollut puukkoja.

Mutta kyllähän Suomessakin teurastetaan eläimiä ruuaksi.

Nuo kaulaviillot on kivikautta ja halalia. 

Suomessa on sivistyksen aikana tainnutettu eläin ensin, ennenkuin veri lasketaan.

Vähemmän tuskaa ja kipua eläimelle. 

Mutta sivistymättömät barbaarit eivät ajattele muutakuin uskontoaan (!). 

Euroopan maista vain Ruotsi, Norja, Islanti, tanska, Belgia ja Sveitsi ovat valtioita, joissa rituaaliteurastuksessa vaaditaan tainnutus etukäteen. 

Suomessa vaaditaan, että tainnutetaan samanaikaisesti (ainoana maana Euroopassa) Suurin osa Euroopan sivistysvaltioista ei vaadi etukäteistainnutusta.

Ja vain sivistysvaltio Slovenia on kieltänyt rituaaliteurastuksen kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi