Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

90 Day Fiance - virallinen vol. 2

Vierailija
01.10.2025 |

Edellinen pitkä ketju hidastelee ja pätkii, joten aloitetaan jatko-osa.

Katsojille kysymys alkuun, mistä 90D-konseptista pidät eniten?

Mikä on paras 90D-sarjoista?

Vaihtoehdot

Kommentit (3791)

Vierailija
3741/3791 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan muistuttanut mua tuosta Rebeccan Ziedistä! Ohuthiuksinen puuma on joo emäntä, vaan kamalaa draamalaamailua kollin takia joka vielä komea! 😜

Kertokaa Tunisian kulttuurista? Liikaa olen keskittynyt nykyjaksoihin joissa jotain Jassua ja Mattia, Ginoa yms... aaargh! Tarvitsee jotain muuta ja vanhempaa kautta.

Vierailija
3742/3791 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeessä sijaitsevat Staceyn nännit?? Tissit näkyy melkein kokonaan, mutta ei nännejä! Oisko ne laitettu leikkauksessa eri paikkaan kuin missä ne luonnollisesti on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3743/3791 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei kukaan muistuttanut mua tuosta Rebeccan Ziedistä! Ohuthiuksinen puuma on joo emäntä, vaan kamalaa draamalaamailua kollin takia joka vielä komea! 😜

Kertokaa Tunisian kulttuurista? Liikaa olen keskittynyt nykyjaksoihin joissa jotain Jassua ja Mattia, Ginoa yms... aaargh! Tarvitsee jotain muuta ja vanhempaa kautta.

No, ellet ole googlettanut, niin Tunisia on islaminuskoinen arabimaa, entinen Ranskan alusmaa. Viralliset kielet Arabia ja Ranska. Uskonto määrittelee pitkälle pukeutumista ja käyttäytymistä. Ruoka on maustetumpaa kuin muissa Pohjois-Afrikan maissa. Maassa on parlamentti, presidentti, pääministeri ja hallitus, uskonto vaikuttaa politiikassa.  Nuorempi väestö on vapaamielisempää, mutta valtio on konservatiivinen, nuoret voivat myös opiskella enemmän kuin ennen. Tavallisen väestön tulotaso on matala.

Vierailija
3744/3791 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkäsin ennen Jovin äidistä, mutta eilen vähän ällötti, kun kuulin, että Jovi oli ollut vauva/lapsi-missi! Miks joku tekee lapselleen semmoista... on täysin vanhempien juttuja ne.

Eilen myös nää kiinnitti huomion: Guillermo on selvästi fiksuin ja empaattisin noista! Kun Yaran ulkonäkötraumoja käsiteltiin ja kaikki haukkui Jovia ("se on kolme ja puol, Yara kymppi!") niin Guillermo ihanasti sanoi, että ei puolusteta ketään niin, että haukutaan joku toinen täysin. Eikä se Jovi mikään 3,5 oo. Ihan normaali, ehkä seiska tai kasi.

Kara oli ihan ok, mutta harmi, että taitaa olla eri arvot ja elämäntavat kun miehellään. Jo alkuun oli se bilettäjä ja joi aika paljon tai usein näytettiin drinkeillä.

Jasmin on ihan pimee. Sääli että se Matt joutui tohon sotkuun. Ja syytteli itse siinä itseään. Argh! Mutta mitä somessa oon seurannut, niin samaa sotkua ne jatkaa... välillä Matt lähtee ja Jasmin anoo julkisesti että

Kyllä se matt ihan itse sotki itsensä tuohon sekoiluun eikä mitenkään vahingossa tullut imaistuksi siihen. Itse hän piti hyvänä ideana lähteä paneskelemaan ehkäisyttä naimisissa olevaa naista ja otti tämän kotiinsa asumaan. Ihan hyvä että syyttää itseään eikä ulkoista syyllisyyttä kuten moni muu noista tekee.

Vierailija
3745/3791 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeessä sijaitsevat Staceyn nännit?? Tissit näkyy melkein kokonaan, mutta ei nännejä! Oisko ne laitettu leikkauksessa eri paikkaan kuin missä ne luonnollisesti on?

Molempien Silvan kaksosten nännit on todennäköisesti siirretty jokaisen silikonisuurennuksen jälkeen kohdasta toiseen. Pelkästään sarjan aikana kun tähän 2017 tulivat, ovat käyneet suurentamassa implantteja 3 kertaa ja vuoden 2025 lopulla mainostivat vaihtavansa pienempiin implantteihin. Kaikki Turkissa, mahdollisimman halvalla.

Ekat implanttinsa ottivat kun olivat Hooters-raflassa tarjoilijoina, joskus 18-19 vuotiaina. Lasten saamisen jälkeen taisivat hakea lisää silikonia pariin otteeseen, ennen tätä sarjaa ja siihen Twin Life-pilottijaksoon minkä tekivät aikoinaan 2010 kun ex-miehet oli vielä kuvioissa ja lapset pieniä. Siihen konseptiin haettiin aikuisia kaksosia, mutta nämä Silvat eivät päässeet jatkoon. Sen jälkeen yrittivät muihin sarjoihin, Darcey oli Millionaire Matchmaker:ssa ehdokkaana, aivan kuten Shekinah aikoinaan. Heitä ei valittu. Jatkoivat yrittämistä muihin sarjoihin ja vihdoin 2016-2017 TCL otti palkkalistoilleen Silvat.

Vierailija
3746/3791 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

R o t t a naama-Madelein olisi tehnyt suuremman ja huikeamman vaikutuksen häävieraisiinsa, hyppäämällä helikopterista laskuvarjolla alas suoraan veteen!!!!

Vierailija
3747/3791 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

R o t t a naama-Madelein olisi tehnyt suuremman ja huikeamman vaikutuksen häävieraisiinsa, hyppäämällä helikopterista laskuvarjolla alas suoraan veteen!!!!

Käyttäen halvan näköistä muovi"kristalli"mekkoa  las ku varjonaan! :D :D :D

Melkein yhtä mauton tuo puku kuin se mikä Alliyalla oli häissään.

Vierailija
3748/3791 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kiva nähdä näitä uusia/ vanhoja kasvoja. Syngin ukkoutunut, en meinannut tunnistaa. Anna kaunistunut kilojen karistuttua. Kerrankin oli kiva seurata.

Vierailija
3749/3791 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilmiannan suoraan nuo kaikki meihin muihin ketjun keskustelijoihin kohdistuneet herjaukset, haukkumiset, v---ttuilut. Me muut emme ole mukana missään kansainvälisessä rupusessa roskasarjassa joten emme vertailukohteita, joten meitä ei tarvitse herjata eikä meidän sarjakeskustelua väheksyä!

En edes vastaa noihin tuon säälittävän herjatrollin postauksiin, suoraan vaan ilmiantoon ja onneksi jotkut muutkin taitaa tehdä niin, koska häipyvät täältä hetkessä. Taitaa muutenkin olla palstan ylläpidon tiedossa moinen herjatrolli.

Vierailija
3750/3791 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kenestä puhut. Ensimmäistä kertaa eksyin tälle palstalle ja aika hämmästyneenä lueskelin tänne tulevaa negatiivista viestivirtaa. Haukutaan ja nimitellään sarjassa olevia ihmisiä ja kerrotaan heistä "totuuksia" lainaten kansainvälisten keskustelupalstojen "totuuksia".

Oli pakko kommentoida tähän ensimmäistä kertaa. Ihmettelen miksi pitää seurata tällaista sarjaa, jos ei siitä mitään hyvää kommentoitavaa löydä. 

Näemmä jos joku erehtyy täällä asian nostamaan esille, aletaan räyhäämään tällekin henkilölle, poistetaan viestit ja aletaan dissaamaan viestiketjussa. Taisi tosiaan osua ensimmäinen kommentti hyvin kohdilleen. 

Vierailija
3751/3791 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa katsoin Darceyn kohdalla. Ovatko ne meikattu piiloon siltä varalta, että puku ei pysy paikoillaan? Ylipäätään tuo 3 numeroa liian pienien, avonaisten iltapukujen pitäminen tekee naurettavan vaikutelman. Vai, eikö ole varaa uusiin leninkeihin?

Vierailija
3752/3791 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ilmiannan suoraan nuo kaikki meihin muihin ketjun keskustelijoihin kohdistuneet herjaukset, haukkumiset, v---ttuilut. Me muut emme ole mukana missään kansainvälisessä rupusessa roskasarjassa joten emme vertailukohteita, joten meitä ei tarvitse herjata eikä meidän sarjakeskustelua väheksyä!

En edes vastaa noihin tuon säälittävän herjatrollin postauksiin, suoraan vaan ilmiantoon ja onneksi jotkut muutkin taitaa tehdä niin, koska häipyvät täältä hetkessä. Taitaa muutenkin olla palstan ylläpidon tiedossa moinen herjatrolli.

Kiitos. teen saman. Eikä sille kannata vastata mitään. Sama hakee vain riitaa kaikista muistakin ketjuista. Tai ainakin yrittää.

Vierailija
3753/3791 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa katsoin Darceyn kohdalla. Ovatko ne meikattu piiloon siltä varalta, että puku ei pysy paikoillaan? Ylipäätään tuo 3 numeroa liian pienien, avonaisten iltapukujen pitäminen tekee naurettavan vaikutelman. Vai, eikö ole varaa uusiin leninkeihin?

Ne ostaa tarkoituksella liian pieniä vaatteita jotta tekoperät tai tekotissit hyppelee ulos ja saavat huomiota sillä kun eivät muulla saa. Darcey sanoi HEA-tell allissa Andreille siinä istuessaan ja kovat silikonit ilmassa leukaa kohti "kelluen" että jos se voi vinkata sille jos sen tissi tai nänni on ulkona. Andreita lähinnä huvitti kun kiristetty vierustäti pelkää sinertäviksi menneiden kumitissiensä puolesta, tuon huomas ilmeestään, ei silti sanonut mitään eikä piikitellyt.

Mun mielestä Darceyllä oli ton paljettimekon kanssa jotkut ihon väriset nänniteipit jotka alkaneet repeytyä reunoista, tai vaihtoehtoisesti teipit joiden oli tarkoitus pitää pukua paikoillaan. Jossain vaiheessa ne alueet jouduttiin selvästi blurrata telkkarilähetystä varten.

Tuokin "muoti" on matkittu muovisilta, feikeiltä Kardashian-siskoilta, niillä on ollut liian pieniä makkarankuorivaatteita, niin että alapään vako huutaa armoa trikoiden läpi. Kim Kardashianin vaatemallistossa oli joskus pienet string-alushousut joissa pieni karvakolmio kiinni mikä matki häpykarvoitusta, ja ihon väriset rintaliivit joihin on kiinnitetty tekonännit jotta ne nöpöttäisivät toppien läpi vastaantulevien katseita kohti! Noilla siskoilla taisi joskus olla sellaisia alushousuja joissa oli "kamelin varvas" haaroissa, jotta näyttäisi siltä kuin häpyhuulet tiukasti trikoita vasten. Tuollaisia mainostivat kaiken lisäksi teineille faneilleen.

Tosin teinin tasolla nuo Darcey ja Stacey ovatkin, joten yllättyneitä ketkä?

Staceyllä oli ihan kaunis mekko HEA-tell allissa.

Vierailija
3754/3791 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas niin tätä someääliömäistä nykykautta ja nykytouhua!
-Mennään someen ja mediaan tyrkylle.
-Saadaan palautetta, negatiivistakin, vaikka kuvitellaan että kaikki vain ihailee ja antaa tykkäyksiä.
-Uhriudutaan marttyyrinä että kun Juuri Minua Kiusataan ja Minusta Kommentoidaan ja byäääh ja kaikki mediat heti seis että Juuri Minä saan nyt valittaa tästä asiasta kun Minua kohdeltu epäoikeudenmukaisesti, minkä jälkeen odotetaan positiivista komppausta ja lisää kävijöitä, mielistelijöitä ja tykkääjiä, ja tavalliset julkisuutta janoavat lampaat seuraa perässä tykkäämässä ja mielistelemässä, saadakseen omat naamansa esiin suositumpien ihmisten someissa ja seuraajien toivossa!

Normaali elämässä kovin moni tämän 90-sarjan tyypeistä ei edes katsoisi meihin päin jos vastaan tulisivat. Yara vilkaisisi korkeintaan jos jollain meistä olisi luksuslogoinen viiden tuhannen euron merkkilaukku kädessä. Jasmine katsoisi että mitä taviksia harmaavarpusia nuo suomalaiset on.

No ehkä Guillermo voisi vaihtaa kanssamme pari sanaa, tai Jovin äiti.

Vierailija
3755/3791 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zied oli mun mielestä paljon ikäistään vanhemman oloinen jo sarjaan tultuaan. Semmoinen mukavan setämäinen :D

Tunisiasta on tullut sellaisia aika sliipatun näkösiä miehiä sarjaan, esimerkiksi Daniellen Mohamed, Memphisin Hamza ja Lauran Aladin. Niiden rinnalla Zied on silleen miehekäs kuitenkin.

Ton Rebeccan aiempi mies oli ollut marokkolainen.

Vierailija
3756/3791 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, tarkoitin minäkin Darceyta, sori! 

Vierailija
3757/3791 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

TellAllissa kävi ilmi, miten heikko itsetunto Yaralla on. Sitä ei ole tullut ajatelleeksi, kun hänhän on tosi kaunis. Mutta kun hän itki ja osoitti itseään: "sen takia olen tällainen", siis alhaisen itsetunnon. Siis paikkailtu, täytetty, oletan. Harva tällainen korjailtu nainen tunnustaa sen, että taustalla on heikko itsetunto.

Kun tuli puhe avioerosta, Yara panikoi sitä, miten hän voi yksin selvitä. Se on helvatin huono syy olla suhteessa, se on takertumista. Hänhän löytäisi uuden miehen sormia napsauttamalla, jos ulkonäöstä on kysymys. 

Onko Jovista hauskaa olla Yaran turvanalle? Ja jos Jovi on niin tärkeä Yaran turvallisuudentunteelle, niin kohtelisi edes miesparkaa ystävällisemmin.

Minusta ne ei vain rakasta toisiaan eikä sovi toisilleen. Jos noin nuori pariskunta on ollut seitsemän vuotta "pohjalla" niin kuin Yara sanoi, eikö kannattaisi panna lusikat jakoon?

Vierailija
3758/3791 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guillermon ja Karan suhteesta. Minusta Kara on feikki, niin feikki, että valehtelee itselleenkin. 

Eikä se ota kiinni Guillermon kommunikaatio-aloitteita eikä vastaa niihin. Laitoin merkille, kun Guillermo vitsaili parvekkeella ja näytteli muka Romeon ja Julian parvekekohtausta, niin Kara sanoi, että Juliahan siellä parvekkeella oli eikä Romeo. 

Tähän Guillermo vitsaili, että nyt eletään nykyaikaa, se voi olla toisin päin. Nauroiko Kara tälle tai heittikö mitään sanaa takaisin, jatkoiko vitsiä? Ei, ei edes katsekontaktia antanut, vaan katsoi sivuun ja mumisi jotain välinpitämätöntä. Hän viesti, että Guillermon huumori ei huvita häntä. Ei hyvä ennuste, jos miehen vitsit eivät huvita vaimoa.

Miksi Kara kyynelehtii koko ajan, kun itse haluaa lempata Guillermon?

Vierailija
3759/3791 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TellAllissa kävi ilmi, miten heikko itsetunto Yaralla on. Sitä ei ole tullut ajatelleeksi, kun hänhän on tosi kaunis. Mutta kun hän itki ja osoitti itseään: "sen takia olen tällainen", siis alhaisen itsetunnon. Siis paikkailtu, täytetty, oletan. Harva tällainen korjailtu nainen tunnustaa sen, että taustalla on heikko itsetunto.

Kun tuli puhe avioerosta, Yara panikoi sitä, miten hän voi yksin selvitä. Se on helvatin huono syy olla suhteessa, se on takertumista. Hänhän löytäisi uuden miehen sormia napsauttamalla, jos ulkonäöstä on kysymys. 

Onko Jovista hauskaa olla Yaran turvanalle? Ja jos Jovi on niin tärkeä Yaran turvallisuudentunteelle, niin kohtelisi edes miesparkaa ystävällisemmin.

Minusta ne ei vain rakasta toisiaan eikä sovi toisilleen. Jos noin nuori pariskunta on ollut seitsemän vuotta "pohjalla" niin kuin Yara sanoi, eikö kannattaisi panna lusikat jakoon?

Mitkä lusikat, Yaralle jäisi kauha käteen. Jovi kykenee rakastamaan lastaan, eikä halua jättää suloista lastaan heitteille, yrittää sietää kullan kaivajaa. 

Vierailija
3760/3791 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko Yaran tai Karan kyyneleiden aitouteen. Eiköhän nämä ole sitä pariterapiaohjelmaa varten.