90 Day Fiance - virallinen vol. 2
Edellinen pitkä ketju hidastelee ja pätkii, joten aloitetaan jatko-osa.
Katsojille kysymys alkuun, mistä 90D-konseptista pidät eniten?
Katso lähetysajat : 90 Päivää Morsiamena - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2507)
Darceyn itse haluamansa, teetetty ulkonäkö näyttää kyllä ikävältä, nololta, ei kauniilta. Kun oli altaan reunalla, niin voitti kyllä kaikki muut naiset kaikista pienimmillä vaatteenriekaleillaan. Aivan kauhean nolo tapaus, huono itsetunto ja ajattelee, että tuollainen ulkonäkönsä ja itsensä näyttäminen jotenkin korottaa häntä muiden silmissä. Hän oli liian pienissä shortseissa ja rintsikoissa. Lisäksi luonto joka tapauksessa tehnyt jo tehtävänsä 51-vuotiaaseen ja oli kurttua siellä, röpelöä täällä pitkin reisiä. Ja ne tissit alkaneet myös valua alaspäin; jos ottaisi silaria pois, kevenisivät. Sorry, pitkä purkaus. Mutta kun mä en käsitä Darceytä.
Vierailija kirjoitti:
Olipa tyhmä aloitus Ginolta käydä heti riitelee heidän erosta. Olisi ollut miesten porukassa baarissa. Ja Jovi ja Andrei aloitti riidan. Voi ei, Elisabeth jo myöskin.
Niimpä :(
Tosi epäkypsää mennä heti itse kylvämään riitaa "todisteineen". Ja huomasin heti miten Elisabeth yritti kääntää Karaa heidän puolelle Lorenia, Alexia, Jovia ja Yaraa vastaan. Hyvä kun Kara sentään hoksasi heti sanoa, että hän ei haluu sekaantua siihen. Ihan jäätävän kiusallinen kohtaaminen hänellä Guillermon kanssa.
Matt on yksinkertainen tai kuuro.
Vierailija kirjoitti:
Miksei noi Gino ja Jasmine voi olla ihan vaan huomioimatta toisiaan. Turhaa riitelyä ja energian käyttöä joka ei johda mihinkään.
Niimpä. Katselen jaksoa kuulokkeilla ja ihan korvat soi tuosta bliip bliip bliiiib 😅.
Ärsyttää myös katsoa Andreita Elisabethia.... Mitään muuta kun haukkuu muita selän takana. Elly on käärme, ja miehensä aggressiivinen k--pää 😡. Enkä nyt Jovia puolustele, ei hänkään täysin syytön tohon soppaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Matt-parka
No minä en kyllä kauheasti sääli häntäkään. Melkein yhtä hölmö kuin Gino.
Sanotaan, että veti prseet olalle, Darceylla prseet leuassa :D
Onhan Matilda Mattin lapsi..