Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaessani eron miehestäni 20 vuoden jälkeen, kerronko oikean syyn, vai en?

Vierailija
01.10.2025 |

Olen pettänyt miestäni avioliittomme aikana noin viiden eri miehen kanssa. Suurimman osan kanssa ei ole tapahtunut mitään viestittelyä ja pusuja pahempaa, mutta viime keväänä höyrähdin yhden kanssa sänkyyn. Emme kyllä tämän kanssa pitäneet mitään yhteyttä ennen eikä jälkeen tapahtuneen, oli känninen päähänpisto.

Melkein yhtä monta kertaa kuin näitä pettämisiä on tapahtunut, olen päättänyt etten enää petä, mutta myöntää täytyy, että olen liian laiska, itsekäs, ja heikko, että lupaukseni pitäisi.

Nyt mulla kiikarissa taas uus tyyppi, jonka kanssa ei ole tapahtunut vielä mitään, mutta tunnistan ja tunnustan, että jos hän näyttää vihreää valoa, niin mua viedään taas enkä estele. 

Siksi päätin, että mun pitää varmaankin jättää mieheni, hän ansaitsee parempaa. On hyvä mies, jota minä en selkeästikään osaa arvostaa enkä rakastaa, niinkuin pitäisi.

Tiedän, ansaitsen kaiken kuran, antakaa tulla vaan jos huvittaa. Ja juu, luultavasti kadun ja jään ypöyksin loppuelämäkseni, mutta olen varautunut että niin käy. Senhän minä itseasiassa ansaitsisinkin. 

Mutta itse kysymys: Kertoessani että otan eron, kerronko syyn hairahduksineen? Vai sanonko vaan, että en rakasta enää tms.

Pohdin että toisaalta, jos kertoisin syyn ja petokset, mies pääsisi minusta ehkä nopeammin yli kun alkaisi vihata minua ja tajuaisi mikä hirviö oikeasti olenkaan, mutta toisaalta, en haluaisi oikeasti loukata häntä, minulla ei ole siihen mitään syytä ja toivon hänelle pelkkää hyvää... ja toki pelkään reaktiotaan jo erouutiseen, saati pettämisiin. Tekisikö jotain itselleen tai minulle julman paljastuksen jälkeen, en voi tietää... 

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
62/81 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sanoa, että mitä sinun miehesi haluaa, mutta minä haluaisin tietää, jos minua on petetty. Se todellakin auttaisi minua menemään eteenpäin. Toki se myös romuttaisi itsetuntoni, mutta minulle totuuden tietäminen on tärkeämpää.

Etpä sinäkään osaa sellaista tietoa kaivata, ellei kumppanisi sitä kerro. 

Myös ap:n mies osaa kysyä, jos haluaa tietää onko ap pettänyt ja ap voi miettiä olisiko fiksua olla repimättä toista niin totaalisesti rikki.

Ihmeellistä toisen puolesta ajattelua lähteä töräyttämään pyytämättä kaikki mahdolliset viestittelyt vuonna nakki jonkun random-tyypin kanssa. Eiköhän miehellä ole riittävästi sulattelua siinä, kun ap kertoo haluavansa eron. Joskus voi hoitaa asiat siististi ja pitää yksityiskohdat itsellään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen pettänyt miestäni avioliittomme aikana noin viiden eri miehen kanssa. Suurimman osan kanssa ei ole tapahtunut mitään viestittelyä ja pusuja pahempaa"

On se hurjaksi mennyt tämä irstailu nykyään. Ihme ellei taivaalta sada pian tulta ja tulkiveä uuden ajan sodomaan.

Aina tuota on ollut joka puolella, missä on rahaa ja tilaisuuksia. Jörn donnerkin oli vanha pukki. 

Jörni kuule jörni ilman kumia niin että nikamat pakkuivat ja välilevyt huusivat hoosiannaa.

Viestittelyä ja pusuja my äss.

Vierailija
64/81 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sanoa, että mitä sinun miehesi haluaa, mutta minä haluaisin tietää, jos minua on petetty. Se todellakin auttaisi minua menemään eteenpäin. Toki se myös romuttaisi itsetuntoni, mutta minulle totuuden tietäminen on tärkeämpää.

Minä taas en haluaisi tietää. Siitä tulee helposti olo, että koko liitto oli vain petosta. Ettei mitään rakkautta ikinä ollut. Jos ero kuitenkin koittaisi, niin puolestani joku monta vuotta vanha pettäminen voisi ihan hyvin vain jäädä pimentoon.

Vierailija
65/81 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kertoa. 

Vierailija
66/81 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan paneskele?

Vierailija
67/81 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset vaan paneskele?

Häh?

Ap

Vierailija
68/81 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse haluaisi tietää mitään pettämisiä. 

Pidä omat seikkailusi omana tietonasi, sitä on vastuun kantaminen tässä asiayhteydessä.

Jos kerrot seikkailuistasi esim. Viimeisen 5 vuoden aikana, koko avioliittosi deletoituu siltä ajalta kumppanisi mielessä. Myös ne hyvät hetket kuorruttuu valheillasi.

Eroa kannatan tietysti. On ajan tuhlausta elää tuollaisessa suhteessa. 

Vierailija
69/81 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
70/81 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko viestit ja pusut tosiaan pettämistä? Draamaa, draamaa.

Vierailija
71/81 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko viestit ja pusut tosiaan pettämistä? Draamaa, draamaa.

No eikö nuo pusut nyt aika selkeesti ole... 

Vierailija
72/81 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhde voisi olla sulle toimiva ratkaisu. Miksi pitäisi kärvistellä ja yrittää pysyä ns uskollisena jos se ei itselle sovi. Sulla on yksi elämä eikä sitä tarvitse elää siinä muotissa, mikä ympäristön silmissä on oikea tapa elää. Jos miehesi pystyisi antamaan sulle vapautta olla mikä olet, niin ehkä voisitte jatkaa onnellisempina yhdessä. 

Vierailija
73/81 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset olisi sinkkuna ihan onnellinen? Sitten saat säätää niin paljon kuin haluat ja kenen kanssa haluat.

Vierailija
74/81 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sovellu parisuhteeseen.

Vierailija
75/81 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisit vaikka ulos välillä.

0/5, paskaa

Miten niin? En ymmärrä miksi olisi??

Vierailija
76/81 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin sitä joutuu jos naisella on lähinnä iso P tarjottavana miehelle. Vonkaa, tärppää, jyystä, jätä.

Sama toistuu. Mikään ei muutu. Miksi ap puolustelet tekojasi, luonto tai Luoja teki sinusta tuollaisen ja elät sen mukaan mikä ihmisen luonto on. Pilaat vain toisen ihmisen joka yrittää luottaa sinuun. Jos kumppanisi tietää mitä teet ja tulet tekemään on yhdessä eläminen reilulla pohjalla.

Helpommalla pääsee kun ostaa seksinsä siinä saa aina valita parhaista naisisista silloin kun siltä tuntuu. Voi valita surutta niitä itseään reilusti nuorempiakin. Sama ei onnistu enää yökerhossa.

Eikä tule ok-talolainaa eikä kysellä ammattia ja auton merkkiä.

Vierailija
77/81 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus aina kannattaa, ei kannata kuunnella näitä moraalittomia pelkureita. Toki se sattuu miestäsi mutta ne on niitä elämän valintoja, jos pettää niin jotakin se sattuu. Muutenkin se että valehtelet voi tehdä paljon kipeämpää, pitkäkestoista tuskaa kun jää miettimään mikä meni vikaan ja voiko vielä tilanteen korjata.

Toivottavasti kärsit loppu elämäsi ja kuolet yksin ahdistuneena kun joskus sen aika koittaa, enempää et ansaitse.

Vierailija
78/81 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa yököttävä. 

Ensin erotaan, sen jälkeen siirrytään uusiin suhteisiin. 

Vierailija
79/81 |
01.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarpeellista kertoa pettämisistä. Sano että haluat olla vapaa nainen. 

Vierailija
80/81 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus aina kannattaa, ei kannata kuunnella näitä moraalittomia pelkureita. Toki se sattuu miestäsi mutta ne on niitä elämän valintoja, jos pettää niin jotakin se sattuu. Muutenkin se että valehtelet voi tehdä paljon kipeämpää, pitkäkestoista tuskaa kun jää miettimään mikä meni vikaan ja voiko vielä tilanteen korjata.

Toivottavasti kärsit loppu elämäsi ja kuolet yksin ahdistuneena kun joskus sen aika koittaa, enempää et ansaitse.

Ihanan mustavalkoista. Täydellisiä ihmisiä ei olekaan. 

Kukaan ihminen ei ole läpeensä paha eikä hyvä. 

Mistäs sitä tietää jos ap miesseikkailuidensa lisksi olisi kuitenkin se ihana ihminen, joka huolehtii yksinäisistä vanhuksista, kantaa huolta ja käy auttamassa ikääntyneitä vanhempiaan ja ohessa ja naapurin mummoakin, on ystävällinen sille työpaikan kiusatulle jonka muut ignooraavat, lahjottaa rahaa hyväntekeväisyyteen, pysähtyy auttamaan tuntematonta sairauskohtauksen saanutta kadulla jne jne. 

Ja miesseikkailuidensa vuoksi hän on sitten kuitenkin mielestäsi ansainnut loppuelämän kärsimyksen ja ahdistuksen.

Ihanaa. Toivottavasti olet itse kaikinpuolin täydellinen, jottei omat toivotuksesi kohdistu myös itseesi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme