Joko täällä on ruodittu se kännäämistutkimus? Kun lapset pelkää humalaisia vanhempia?
toivottavasti av-mammat nyt tajuaa, että pienikin juominen ja hiprakka on lapsista TODELLA pelottavaa!
Kommentit (5)
niin siinä ainakin nimenomaan korostetttiin, että tärkeää on huomata, millon kohtuukäytön raja ylitetään. Psykiatri moneen kertaan sanoi, että lapset pelkäävät HUMALASSA olevia aikuisia, mutta että parin oluen kanssa juomisella ei ole asian kanssa tekemistä.
Psykiatri sanoi, että pelottavana koetaan horjuvat ja kaatuilevat aikuiset, ja jotka rupeavat kovaan ääneen tappelemaan tai vaihtoehtosesti kovaan ääneen laulamaan ja nauramaan. Ja tähän tarvitaan enemmän kun lasi viiniä.
Olen hyvin onnellinen siitä, että vanhempani opettivat minulle kohtuullisen alkoholin käytön (ekan kerran alkoholia maistoin kotona). Ei ollut tarvetta ruveta teini-ikäisenä örveltämään salaisen paheena pidetyn aineen kanssa, koska ei ollut kielletyn hedelmän tuntoa.
Jos mä nyt joisin siiderin, mun lapset ei sitä edes huomaisi. Mun käyttäytyminen ei muuttuis mitenkään.
otetaan, joten ei ole tainnut heihin tästä traumoja jäädä.
- meidän lapset vaan tykkää, kun äiti on vähän ottanut.... joo-o niinpä näköjään tuon tutkimuksen mukaan!