Meillä olisi täydellinen avioliitto jos ei olisi seksiä
Mies on hyvä isä ja aviomies muuten, mutta aina haluaa seksiä. ja AINA pidemmän kaavan mukaan, ei koskaan pikapanoa. Minua ei seksi ole ikinä kiinnostanut juuri ollenkaan ja nykyisin ei sitten yhtään. Voi kun olisikin mies, joka lukee sängyssä vieressä kirjaa eikähaluaisi vaakamamboa. Ja tietty tiedän että seksi on miehelle tärkeää, mutta kun minulle ei ole lainkaan eikä tässä asiassa ole mitään kultaista keskitietä olemassakaan. ja siis mies tyydyttää minut joka kerta, mutta minä vaan en millään tavalla kaipaa sellaista, voisin elää loppuikäni ilmankin.
Kommentit (28)
Ois tärkeetä ottaa kantaa myös elimellisiin syihin haluttomuudessa, ei haluttomuus tosiaankaan aina johdu psyykestä!!!!!!!
Sitten sitä tuli vatvottua että miten kiva olis jos olis kumppani. No nyt on ja järki lähtee kun täytyy antaa tasaisin ajoin ja miettiä milloin se taas haluaa. Kaipaan yh-aikoja kun sai illalla lueskella rauhassa sängyssä Nukkumatin tuloon saakka. Minullakin on muutenmukava mies, mutta tykkää seksistä, hyvä mies pilalla.
Mäkin tykkään seksistä, nautin siitä ja haluttomampaa ukkoa saa hakea. Eihän tämmöinen liitto voi ikuisuuksia kestää, sen tiedän jo nyt.
On aivan kamalaa joutua elämään ilman seksiä silloin ku sitä kaipaa ja siitä osaa nauttia. Te, jotka ette halua, hakekaa ihmeessä apua, nimittäin 99% varmuudella miehenne tulee menemään vieraisiin. Jos ei sitten kokonaan lähde.
Ihanne tietty olis et molemmat haluis suht yhtä paljon ja usein..
Seksuaalinenhaluttomuus voi olla sekä naisten että miesten ongelma. Haluttomuutta voi aiheuttaa stressi, väsymys, mielialaongelmat, suorituspaineet, itsetunto-ongelma, tai syyllisyys seksuaalisesta nautinnosta tai fantasioista. Haluttomuus voi johtua seurustelusuhteen arkipäiväistymisestä, kun ¿uutuudenviehätys¿ on kadonnut. Erilaiset vaikeudet yhdynnässä tai orgasmin puuttuminen voivat olla syynähaluttomuuteen. Haluttomuus voi johtua joskus myös ehkäisypillereistä. Jos ehkäisypillerit tuntuvat todennäköisimmältä syyltä haluttomuuteen, kannattaa harkita pillerimerkin vaihtoa. Myös jotkut muut säännöllisesti käytettävät lääkkeet voivat aiheuttaa seksuaalista haluttomuutta.
Vaikka varsinaista haluttomuutta ei kummallakaan olisi, voi ongelmallista olla se, jos halut eivät ole samanlaiset kumppaneilla. Tällöin voidaan puhua seksuaalisten halujen kohtaamattomuudesta. Jos toinen kumppanistahaluaa seksiä useita kertoja viikossa, ja toinen olisi tyytyväinen yhteen tai kahteen kertaan kuukaudessa, voi tilanne tuntua ongelmalliselta. Täysin samanlaista halukkuutta parisuhteessa ei kaikkina aikoina varmastikaan ole.
Alkukantaiset vaistot rules.
Sen lisäksi oon hiukka masentunut ja käyn hoidossa. Orgasmia en oo koskaan yhdynnässä saanut. Ja synnytyksen jälkeen on ollut yks arka kohta, mitä pitää varoa.
Aivan varmasti noi kaikki vaikuttaa siihen, etten halua enää sitäkään vähää kuin ennen. Ja ne nanomillin mittaiset halut lopahtaa siihen, kun mies kinuaa ja haluais tietysti useammin kuin minä. Sen tietäminen oikeesti vähentää halukkuutta. Joskus mies tsemppaa ja on pari viikkoa kinuamatta, ja todellakin silloin vähän pystyy jo kuvittelemaan, että joskus ois kiva sekstata.
Mutta hyviä syitä haluttomuuteen on vino pino, mutta kuten joku jo sanoi, ei sitä apua ole niin helppo hakea. Mihin sitä pitäisi ottaa yhteyttä, ja mitä kukaan voi sille, että meidän lapset ei nuku öitään läpi.
Vierailija:
Mä rakastan seksiä ja tulen helposti, mutta ei vaan ole miestä!