Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä olisi täydellinen avioliitto jos ei olisi seksiä

Vierailija
12.04.2007 |

Mies on hyvä isä ja aviomies muuten, mutta aina haluaa seksiä. ja AINA pidemmän kaavan mukaan, ei koskaan pikapanoa. Minua ei seksi ole ikinä kiinnostanut juuri ollenkaan ja nykyisin ei sitten yhtään. Voi kun olisikin mies, joka lukee sängyssä vieressä kirjaa eikähaluaisi vaakamamboa. Ja tietty tiedän että seksi on miehelle tärkeää, mutta kun minulle ei ole lainkaan eikä tässä asiassa ole mitään kultaista keskitietä olemassakaan. ja siis mies tyydyttää minut joka kerta, mutta minä vaan en millään tavalla kaipaa sellaista, voisin elää loppuikäni ilmankin.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin hyvä aviomies ja loistava isä,mutta seksi ei halua/kaipaa kun kerran pari kuussa.

Vierailija
2/28 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa sama tilanne ja lasten tulon jälkeen tilanne vain kärjistyi. Kuinka usein pitäis antaa, että harmonia säilyisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo sitä minäkin kolmonen joka päivä mietin...

Vierailija
4/28 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kevät tuo helpotusta asiaan :)

Vierailija
5/28 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten se ongelman saisi ratkaistua??

Vierailija
6/28 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muuten hieno liitto,muttei juur ollenkaan seksiä. Voitas purkaa vähän paineita yhdessä ja sit kaikilla olis TOSI HYVÄ liitto. Eikö?

Vierailija
7/28 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla mitä kultaisin isä ja avio mies.

Osallistuu koti töihin, hemmottelee.

Jaksaa kuunnella ja osaa puhua!

Mutta seksi ei kiinnosta, minusta elämästä puuttuu jotain ilman seksiä

Vierailija
8/28 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis tässä. Ei haittaisi ollenkaan jos mies panisi jotain muuta niin saisi olla rauhassa. Ei tätä seksin määrän laskemista jaksa, joka ilta täytyy sydän kurkussa miettiä saako nytkään olla rauhassa.

Vierailija
9/28 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on oikeesti vakava asia näinkin päin, ja oon miettiny mitä vaihtoehtoja on. Tiettekö oikeesti yhtään paria joka hyväksyis ulkopuolisen seksisuhteen? vai onko ainoo asia ero? Turha ehdottaa mitään terapiaa, sillä kaikkien halut ei kerta kaikkiaan kohtaa. Toiselta osapuolelta tarviis ainaki tosi hyvää itsetuntoa, ettei kokis nöyryyttäväksi. Onko kellään mitään vaihtoehto-ideaa?

Vierailija
10/28 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. 11

Vierailija
11/28 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllämyös, onko ap oikeesti niin kypsä että suo miehelle tuon suhteen vai niin itsetunnoton ettei osaa arvostaa itseään.

Vierailija
12/28 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mistä nämä fiilikset mulla johtuvat, miehestäni ei ainakaan! Hän on tosi ihana, komea yms. mutta ei vaan kiinnosta. Ei kenenkään kanssa. Nuorempana olin tosi " viriili" , mutta sitä kautta kesti vaan pari vuotta, ja seksi lopetti kiinnostamisen jo joskus 25-vuotiaana. Mä en vaan halua läheisyyttä, se ahdistaa. Syynä ehkä se, että oma isäni oli tosi viileä mua kohtaan, en muista lapsuudestani yhtään kertaa, että olisin ollut isäni sylissä :-(. Ikävää kyllä, ja käy miestäni todella sääliksi, mutta mä saan melkein paniikkikohtauksen, jos joku on niin lähellä.

Vierailija
13/28 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis näin vaimoni mielestä, itse mietin eroa päivittäin koska ei tätä jaksa enää kukaan. Ainaisessa puutteessa eläminen on hirveää. Ettiköön sitten itse jonkun seksiä haluamattoman miehen.

Vierailija
14/28 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tarttis kyllä itsekin sellaisia, seksi on niin kausiluontoista. Joskus naidaan kuin kanit viikko putkeen ja sitten yhtäkkiä ei tee mieli yhtään. Selitä siinä sitten ukolle että mikä tuli. Kun en tiedä. Ei vaan tee mieli niin ei tee. Miks ihmeessä miehillä on niin tasainen tuo halukkuus?

Vierailija
15/28 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ihana ja rakastan kovasti. Mut mua ei vaan seksi kiinnosta. Ei johdu miehestä vaan minusta. Ei kiinnostaisi pupuilla kenenkään muunkaan kanssa. Nyt on tahti 1-2 krt/vk. Mies tahtoisi paljon enemmän. Raukka :(

Vierailija
16/28 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen alkanut karttamaan jo yhteisiä (miehen kanssa kahdestaan) tehtäviä matkojakin siitä syystä, että niihin liittyy seksin " riski" , vaikka ne olisi muuten aivan ihania ja olisi ihanaa päästä matkalle! Eikä tästä tilanteesta itsekään nauti, yhtä paljon tästä minäkin kärsin kuin mieheni, hän fyysisesti, minä henkisesti. Ihanaa lukea, että meitä on useampikin, joka kärsii tästä ongelmasta, luulin aina, että olen suunnilleen ainoa. t. 17

Vierailija
17/28 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös mies vonkaa harva se ilta ja yhtään ei itseä kiinnosta. Ennen lapsia olin aina itsekin vonkaamassa, mutta kolme lasta vajaassa kolmessa vuodessa (ei kaksosia tai kolmosia) imi mehut ja seksihalut ja nyt ei voisi vähempää kiinnostaa. Sen 1-2 krt viikossa annan perhesovun hengessä, vaikka ei itseä kiinnosta yhtään. Minussahan tässä on vika, saakohan tähän jostain apua? Voisin kyllä lainata miestä jollekulle halukkaalle, kunhan tietäisin ettei olisi mitään tauteja puolin tai toisin. Ei mielestäni pano vaadi rakkautta!

Vierailija
18/28 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkia apua ? ette tuolla menolla saa pidettyä miehiänne. Ennen pitkää joku halukas nainen vie ne.

Vierailija
19/28 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja apua toki olisi kiva hakea, mutta ei ole niin helppoa...

Vierailija
20/28 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kanssa haluta ei sitten millään, enkä myöskään nää päiväunia toisista miehistä.

Olen lukenut, että haluttomuus johtuisi alhaisesta testosteronitasosta, mutta siihen saa lääkitystä vasta menopaussin jälkeen.

Mulla on myös asenne, että jos mies menee, niin se menee. Itseäni en voi muuttaa. Mulle riittäisi kerran kuussa, perhesovun nimissä yritän kestää kerran viikossa.

Voi että mä olen kade naisille, jotka tykkää seksistä ja vielä tulee helposti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä