Olen vapaaehtoisesti koiraton
On ihanaa nauttia elämästä vapaana ilman koiraa ja sen tuomia rajoitteita elämään.
Kommentit (221)
Kyllä näitä hauvoja ikävä kyllä on monilla, joilla ei pitäisi olla. Ihan vaan koska pitää olla? Sitten se hoito jää puolitiehen.
Itsellä on ollut koira, iso, sotkeva, eikä mikään helpoin tapaus. Mutta oli ihan loistotyyppi!
Tosiasia on, että se vei aikaa ja rahaa, sitoi kotiin, sai siivota huolella ym.
Hyvät muistot, mutta ei enää.
Olen vapaaehtoisesti miehetön.
On ihanaa nauttia elämästä vapaana ilman miestä ja sen tuomia rajoitteita elämään.
Yksi mies vastaan ekologiselta jalanjäljeltään viittä katumaasturia. On järkevämpää ajaa itse yhdellä katumaasturilla ja säästä itseä sekä maapalloa.
Vuh.
Vierailija kirjoitti:
Olen vapaaehtoisesti akaton, päätin ryhtyä sellaiseksi kun akka lähti ja sain avioeron.
On kyllä elämä helppoa akattomana, voi mennä ja tulla miten sattuu, voi matkustella vapaasti, ei tarvi turhaan siivota paikkoja, voi aina kutsua kavereita kylään ja voi ihan vapaasti juoda kaljaa aina kun tekee mieli.
Ei kyllä pätkääkään enää kiinnostaisi alkaa akalliseksi.
'Ei tarvitse turhaan siivota ja saa vapaasti juoda kaljaa...' Kaikkien naisten puolesta kiitos, että et enää juokse naisten perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olin, kunnes mieheni ilmoitti, että haluaa koiran. Asia tuli minulle yllätyksenä. Harkinnan jälkeen suostuin, vaikka pelkäsin mitä tuleman pitää.
No, nyt asunto on siivottava päivittäin. Silti haisee. Ulkona ravattava kokoajan. Töistä kiireellä kotiin. Ei enää viikonloppureissuja tai muitakaan matkoja. Kamalaa.
Teidän lähellä ei ole koirahoitolaa, jonne voisitte viedä koiran matkan ajaksi? Olisitte ottaneet trimmattavan rodun, niin ei karvoja tipu koko ajan. Minä otin koiran nimenomaan lenkkikaveriksi aj seuraksi, joten ulkoiluttaminen ei ole mikään rasite.
Se on trimmattavaa rotua. Mutta sotkua tulee ja karvaa tippuu.
Mikä rotu? Trimmattavastakin koirasta voi lähteä karvaa varsinkin karvanlähdön aikaan,
Sotkun käsite on aika erillainen eri ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K a m a l a a. Et ymmärrä mistä jäät paitsi. Ei ole todellista kokemusta ihmisenä olosta ennen kuin on hankkinut koiran. Jotain on vialla.
Minä ymmärrän etten mistään jää paitsi vaan saan edut koirattomasta elämästä Olen sen verran ollut koirien hoitajana omistajien lomien aikana. Ihan mukavia kavereitahan ne on mutta liian sitovia. En kyllä ymmärrä miten oma koira voi antaa kokemusta ihmisenä olosta?
Olen eri... Mutta monella tavalla. Terveeseen ihmiseen kuuluu empatia ja sitä tarvitaan silloin kun huolehtii toisesta elollisesta. Toisaalta kun on toisenlajinen eläin kysymyksessä, eli koira, niin huomaa olevansa ihminen :p
Aika kapea katsantokanta ja ajatustapa jos ei muuten tajua että on ihminen. Huolehditaanhan sitä lapsist
Tuo kaksoispiste ja p eli :p on vanha foorumikoodi kieltä näyttävälle hymiölle. Ei ehkä kannata olla noin totinen ja ahdasmielinen, kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira on lemmikeistä kaikista rasittavin ja työläin.
Tämän takia minulla on aina ollut kissoja. Nehän eivät edes suostu menemään ulos, jos siellä on koiran ilma.
Riippuu ihan kissasta. Mulla on ollut 8 kissaa ja vain yksi oli sellainen kermaperze joka sanoi ei vesisateelle, lumelle ja pakkaselle. Tosin, hän opetteli ulkoiluun vasta aikuisiällä ja alkuun pelkäsi kärpästäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olin, kunnes mieheni ilmoitti, että haluaa koiran. Asia tuli minulle yllätyksenä. Harkinnan jälkeen suostuin, vaikka pelkäsin mitä tuleman pitää.
No, nyt asunto on siivottava päivittäin. Silti haisee. Ulkona ravattava kokoajan. Töistä kiireellä kotiin. Ei enää viikonloppureissuja tai muitakaan matkoja. Kamalaa.
Et ole koskaan olllutkaan vapaaehtoisesti koiraton, jos jossain vaiheessa teille tulikin koira!! Vapaaehtoisesti koiraton ei koskaan hanki koiraa! Eikö tämä yksinkertainen asia mene teidän päähänne!!
Eihän velakaan koskaan hanki lasta! Jos jossain vaiheessa hankkii, niin hän ei ollutkaan vela!
Tämä on sarkasmia. Eikö niin. Onhan.
Kaikki eivät ymmärrä ketjun ideaa. Tämä
Huumoriketju kyllä, että monikin kirjoittaa virne suupielessä, mutta ihan hyvä juttu että väliin mahtuu myös asiallisiakin kommentteja koiran omistajuudesta puolesta ja vastaan. Näin keskustelu pysyy rikkaana ja polveilevana.
Olen vastentahtoisesti vuoheton. Haluaisin vuohen, mieluummin kaksi, mutta pirskatti kun asun kerrostalossa keskellä kaupunkia.
Tsekatkaas tää: MTV3 Asian ytimessä doc: Tosi tuhma Seppo
Hulvaton hyvän mielen ohjelma Seppo-pukista kavereineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia minulla on aina ollut kissoja. Nehän eivät edes suostu menemään ulos, jos siellä on koiran ilma.
Riippuu ihan kissasta. Mulla on ollut 8 kissaa ja vain yksi oli sellainen kermaperze joka sanoi ei vesisateelle, lumelle ja pakkaselle. Tosin, hän opetteli ulkoiluun vasta aikuisiällä ja alkuun pelkäsi kärpästäkin.
Kissat ei saa ulkoilla vapaana ilman valvontaa!!!!!
Mä en tajuu tätä suomalaisten lemmikki into. Ne haisee, ne kaipaa ihan hirveästi huolenpitoa, kallista pitää, kämppä aina karvoissa vaikka kuinka " ei mun koira tai kissa bla bla bla"
Rasittavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissat ei saa ulkoilla vapaana ilman valvontaa!!!!!
Tiedän.
Onhan se elämä miljoona kertaa helpompaa ilman koiria.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se elämä miljoona kertaa helpompaa ilman koiria.
Ei tarvi rämpiä tuolla myräkässä 🙏
Olen pakosta koiraton kun on kolme kissaa.
Hyvät yöunet, siisti koti, vapaus lähteä reissuun milloin vain... koiraton elämä on ihanaa ja huoletonta 🙏
Olen vapaaehtoisesti täysin lemmikki/eläinvapaa. Ihanaa kun kukaan tai mikään ei ole minusta riippuvainen. Ei ylimääräistä työtä, murhetta ja sumplimista.
Loistohomma! Tinskussa tulee jatkuvasti vastaan näitä "kennelinomistajia", joilla on jopa 3 koiraa huollettavina. Missä on kaikki lapsettomat ja koirattomat naiset?