Muistatteko, kun tämä palsta oli oikeasti vauvapalsta
Täältä sai tukea ja ymmärrystä, oli ystävällishenkistä juttua liittyen vauvoihin ja yleensä perhe-elämään. Nykyään tämä on lapsivihamielinen paikka, jossa velat temmeltää ja kärkkäästi haukkuu kaikkia, jotka eivät jaa heidän ajatusmaailmaansa.
Kommentit (75)
Minua kyllä velana todellakin loukkaa miten yleistät ja puhut. Minä en ainakaan todellakaan räyhää ja hauku täällä ketään. Sinä sen sijaan niputat kaikki velat johonkin samaan nippuun ja oletat, että olemme automaattisesti jotain riitaa haastavia sekopäitä. Ikävän ahdasmielinen asenne sinulla.
Vierailija kirjoitti:
eiks ollut spinoff palsta joka oli nimeltään aihevapaa.com tai jotain sellaista
Yliksellä on alalauta "Aihe vapaa" mutta sen olemassaolosta ei saa puhua.
Itse veikkaan, että Kalevauvan biisit oli se sykäys, että tänne alkoi tulemaan ns uutta porukkaa. Ainahan tätä palstaa on pidetty kaikenlaisten bimbojen pesänä, mutta Kalen biisien jälkeen varmaan monelle on tullut se, että pitääpä käydä vilkaisemassa itsekin niitä vatipäitä.
Vierailija kirjoitti:
Minua kyllä velana todellakin loukkaa miten yleistät ja puhut. Minä en ainakaan todellakaan räyhää ja hauku täällä ketään. Sinä sen sijaan niputat kaikki velat johonkin samaan nippuun ja oletat, että olemme automaattisesti jotain riitaa haastavia sekopäitä. Ikävän ahdasmielinen asenne sinulla.
Uskon, että sinua todellakin loukkaa. Sellaisia te velat olette: loukkaannutte ja ulisette. Mene sinne vanhojenpiikojen palstalle.
Muistan hyvin. Odotin esikoista vuonna 2001 ja asuin ulkomailla. Vauvapalsta oli tuolloin yhdyssiteeni suomenkieliseen vertaistukeen, ja aihe vapaakin oli sellainen, että oli hauskaa huumoria ja ihan hulvattomia ketjuja, kun ihmiset innostuivat jatkamaan toistensa vitsejä. Näitä helmiä oli myöhemminkin, mainittakoon tässä kysymys lapsen kasvot menosuuntaan kääntämisestä. Oikeasti harmillista, että keskustelukulttuuri on täällä mennyt ihan pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Koska se oli?
Ketä se oli? En enään muista. Hernekkeitto tulille.
Vierailija kirjoitti:
Muistan! Täällä keskusteltiin vauvan kehityksestä, nukkumisesta, vaipoista jne. Kaikki keskustelu liittyi lapsiin.
On tässä vieläkin ne alueet, olet aihe vapaalla nyt. Valikko tuossa ylhäällä. .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että sinua todellakin loukkaa. Sellaisia te velat olette: loukkaannutte ja ulisette. Mene sinne vanhojenpiikojen palstalle.
No sinulla ei ainakaan ole käytöstapoja, vaikka trollihan sinä toki olet.
Vierailija kirjoitti:
Minä kilttimies en ikinä päässyt siittämään lasta 🥺
Et ilmeisesti oo alffauros.
Aihe vapaalla oli alussa lähinnä vain äitiysvapaalla olevia äitejä tai sellaisiksi haluavia. Tämä oli Vauva-lehden lukijoille tarkoitettu palsta. Nyt täällä enemmistö on jotain syrjäytyneitä. Ja sen huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan! Täällä keskusteltiin vauvan kehityksestä, nukkumisesta, vaipoista jne. Kaikki keskustelu liittyi lapsiin.
On tässä vieläkin ne alueet, olet aihe vapaalla nyt. Valikko tuossa ylhäällä. .
Nönnöönöö. Ei niissä kukaan käy.
Täällä on nykyään miehiä enimmäkseen. Aikoinaan oli naisia suurin osa. Alkuperäiset ovat löytäneet muuta sisältöä elämään.
Vierailija kirjoitti:
Muistan. Silloin täällä oli huumoria ja hauskoja juttuja. Enää ei ole kumpaakaan.
Ei olisi pitänyt antaa käyttäjille poistaa ketjuja, eilenkin oli hauska ketju se turhista ostoksista. aikaisemmin joistain eläinjutuista. Jostain syystä niitä ei siedetä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on nykyään miehiä enimmäkseen. Aikoinaan oli naisia suurin osa. Alkuperäiset ovat löytäneet muuta sisältöä elämään.
Turpa kiinni homo!!!!
-winner-
eiks ollut spinoff palsta joka oli nimeltään aihevapaa.com tai jotain sellaista