Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Edullisia neuvoja kohentaa ulkoista olemusta? Tahdon näyttää arvokkaasti naiselliselta

Vierailija
30.09.2025 |

Varaa ei ole kalliimpaan muotiin, ei salonkeihin, kosmetiikkaan. Hyvä, että varaa on käydä sillon tällöin kampaajalla leikkauttamassa kaksihaaraiset. 

Kuitenkin voin hyvin. Syön hyvin terveellisesti nykyään, en lainkaan sokeria. Liikun, nautin elämästä. Suurempaa stressiä ei ole. Haluaisin, että tämä näkyisi myös ulospäin. 

Hiukseni ovat tummat luonnonkiharat, puolipitkät, kulmat luonnolliset ja vaatisivat kyllä laittoa. Vaatetus aivan liian heikkoa laatua, mautonta ja väritöntä. Kirppiksiä tulisi hyödyntää ja ostaa jotain aivan uutta, poikkeavaa aikaisemmasta tyylistä. Jotain säväyttävää pitäisi tehdä. Onko teillä ideoita? Olen nuorehko aikuinen nainen. 

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatetuksella oikeastaan ei ole väliä, mutta listasin asioita miehen näkökulmasta joihin itse kiinnitän huomion naisessa ja jolloin saatan jopa viehättyä.

1. Laihduta

2. Korjaa ryhti

3. Hymyile

4. Ole itsevarma ja  ystävällinen

5. Extrana josta ainakin itse hullaannun kun nainen käyttää kasvojen koristeluun maltillisesti lävistyksiä.

Mistä sait päähäsi että ap on lihava? Hän sanoi että on jättänyt sokerit, syö terveellisesti ja liikkuu.

Yleensä näillä saatesanoilla oleva nainen nimenomaan on lihava/laihduttaja. Hoikan/normivartaloisen ei tulisi mieleenkään korostaa erikseen näitä (ihan normaaleja) elintapoja.

Vierailija
42/43 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, miehet sanoo että panosta ryhtiin, hymyyn, ystävälliseen luonteeseen jne?!

Eikö tärkeintä ollutkaan isot tissit ja töröhuulet?!

Nyt oli kyse naisesta joka haluaa näyttää arvokkaalta. Instababy videoita voitte runkutella tiktokissa ja youtubessa.

Annan sman miehen näkökulmasta erittäin hyvän esimerkin tavallisesta naisesta joka näytttää tyylikkäältä, arvokkaalta ja sensuelliltä ilman oikeastaan mitään ylimääräistä pynttäämistä ja hän on entinen ylen toimittaja/kirjeenvaihtaja Annastiina Heikkilä.

Homssuinen olemus, luulin että olis noin 55 vuotias mutta olikin siis 43!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita Pinterestiin hauksi architect look. Haku antaa tyylikkäitä minimalistisia asuja jotka sopivat niin arkeen kuin vähän hienompaankin tapahtumaan.

Oma pukeutuminen on yksinkertaista tyyliä keskittyen viiteen eri väriin. En suosi kuvioita enkä printtejä.

Jos esim. neuleessa on prosenttikin akryyliä, niin jätän ostamatta. Akryyli tekee vaatteen sähköiseksi ja nuukkaantuneeksi. Eli epäsiistin näköiseksi.

Joku jo aikaisemmin kirjoitti kuinka kannattaa panostaa kenkiin ja takkiin. Itse myös noudatan tuota. Kenkiä ei tarvitse olla montaa paria. Laatu merkitsee enemmän. Nahkakenkiä täytyy myös muistaa lankata säännöllisesti, jotta pysyvät siistin näköisinä.

Pesuvinkkinä sellainen, että valkoisille vaatteille oma valkaiseva pyykinpesuaine, ja mustille vaatteille omansa. Näin vaatteiden väri pysyy kirkkaampana. Eli vaate näyttää siistimmältä.

Omat vaatteeni tilaan Zalandolta. En tilaile mitään kympin

Käyn päivittäin suihkussa ja käytän kampaamosta ostettuja/kampaajan suosittelemia shampoita. Muotoilutuotteita en käytä. Silti hiukset näyttävät rasvoittuvilta. Johtuu lääkityksestä, sori siitä, olen yrittänyt parhaani.