Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei tunnu pääsevän elämäs eteenpäin

Vierailija
30.09.2025 |

Niin se vain ollut jo pitkään, ei pääse elämäs eteenpäin oikein, ehkä vähän joo päässyt. Eli olen saanyt hyvän vakituisen työn kyllä se kiva ja viihdyn, ikää 40 v. Mutta olen tehnyt tässä sitten kaikenlaista, eli ottanut lähinnä velkaa ja enempi ja enempi velkaa. Ollut peli ongelmaa yli 10 tuhatta hävinnyt ja tuhlannut vain ihan hitosti rahaa. Alkoholia myös juonut ja paljon baareissa, on vähän huonoja kavereita tai ei tunnu olevan lainkaan. En pelaa enää ja alkoholi myös tauolla, mutta on aika pienet tulot joten laina ei lyhene, saan sen verran et lyhennän minimit ja pärjään mutta ei se oikein auta, olen miettinyt mitä tehdä, kaikki kokeiltu on, yhdistelylainaa ei saa, siis maksan 2 lainaa+ luottokorttia ja niissä on niin iso korko ettei lyhene, en siis saa elämässä oikein mitään, on vanha ruosteinen autoki ja menee hermot ajaa jollain romulla, toki toimii se hyvä, mutta kyllä minua hävettää kun toiset pääsee eteenpäin, minä olen tehnyt suuria virheitä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteyttä Takuusäätiöön, josko saisit yhdistettyä lainasi yhdeksi, matalampikorkoiseksi, jolloin rahaa jäisi enemmän elämiseen. Vanhaa autoa ei kannata hävetä, jos se kuitenkin kulkee ja menee katsastuksesta läpi.

Kyllä häpeän ja pahasti häpeän, ei takuu säätiö auta velkamäärän pitäs olla maks 34 tuhatta.

Miksi sitä pitäisi hävetä? Ikean perustaja Ingvar Kamprad ajaa ikälopulla Volvolla ja minäkin miljoonastani huolimatta 17 vuotta vanhalla peltipurkilla.

Jos ei Takuusäätiökään auta, niin saisiko pankista yhdistelmälainan? Tai sitten hankkiudut vapaaehtoisesti ulosottoon ja kärvistelet sen viisi vuotta.

Vierailija
22/23 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oikein mitä tässä voisi tehdä kituutella hernekeitolla joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Velkaa on siis jo yli 45 tuhatta

Oletko hakeutunut velkaneuvontaan? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän