Ei tunnu pääsevän elämäs eteenpäin
Niin se vain ollut jo pitkään, ei pääse elämäs eteenpäin oikein, ehkä vähän joo päässyt. Eli olen saanyt hyvän vakituisen työn kyllä se kiva ja viihdyn, ikää 40 v. Mutta olen tehnyt tässä sitten kaikenlaista, eli ottanut lähinnä velkaa ja enempi ja enempi velkaa. Ollut peli ongelmaa yli 10 tuhatta hävinnyt ja tuhlannut vain ihan hitosti rahaa. Alkoholia myös juonut ja paljon baareissa, on vähän huonoja kavereita tai ei tunnu olevan lainkaan. En pelaa enää ja alkoholi myös tauolla, mutta on aika pienet tulot joten laina ei lyhene, saan sen verran et lyhennän minimit ja pärjään mutta ei se oikein auta, olen miettinyt mitä tehdä, kaikki kokeiltu on, yhdistelylainaa ei saa, siis maksan 2 lainaa+ luottokorttia ja niissä on niin iso korko ettei lyhene, en siis saa elämässä oikein mitään, on vanha ruosteinen autoki ja menee hermot ajaa jollain romulla, toki toimii se hyvä, mutta kyllä minua hävettää kun toiset pääsee eteenpäin, minä olen tehnyt suuria virheitä.
Kommentit (51)
En tiedä oikein mitä tässä voisi tehdä kituutella hernekeitolla joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Velkaa on siis jo yli 45 tuhatta
Oletko hakeutunut velkaneuvontaan?
Miten tuollainen peliongelmainen juoppo on saanut työpaikan?
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollainen peliongelmainen juoppo on saanut työpaikan?
No miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Velkaa on siis jo yli 45 tuhatta
Oletko hakeutunut velkaneuvontaan?
Olen kyllä kuis?
ottaa välil päähän kun toisilla niin helppoa hakea hieno auto ei tarvi uusi olla mut semmonen 10 tonnin skoda tohon pihaan ja ittel ei oo varaa ees semmosta autoa hommata kun velkaa on sit niin paljo ettei selviä millään
Mitä ihmiset neuvoo mitä täs tilantees kannattais tehdä?
Kumma ettei kukaa nyt vastaa mitää
En tiedä mikä ihmisiä vaivaa, oispa vaa massia tai velka lyhenisi ees 5000 €
No joo antaa olla en kirjota mitää, turha koko ketju.
Haistakaa sitten pitkä paska niinku kaikki.
Kumma et ihmiset lukee tätä ketjua ja sitten ei kirjtoeta mitää.. siis mitä helvettiä
Annat mennä kaiken ulosottoon. Velat vanhenevat joskus aikanaan. Jos jotain omistit, mutta ulosotto vei, niin sellaista se. Ihminen on sopeutuva eläin, joten nähtäväksi jää kuinka sopeudut. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Annat mennä kaiken ulosottoon. Velat vanhenevat joskus aikanaan. Jos jotain omistit, mutta ulosotto vei, niin sellaista se. Ihminen on sopeutuva eläin, joten nähtäväksi jää kuinka sopeudut. Tsemppiä.
Miksi niin tekisin.. oletko sekaisin?
Sinulla ei ole muuta mahdollisuutta kun maksat minkä pystyt ja sinnittelet tai annat mennä ulosottoon. Mitä muuta tuossa voi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan on sekaisin? Vahinkoa olet tehnyt? Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kitkuttelet niin kauan että velka on maksettu.
Oleellista on, ettet ota lisää velkaa. Erinomaista, ettet juo etkä pelaa enää. Toivottavasti ei ole muitakaan riippuvuuksia. Velkaneuvontaa olet ehkä hakenut. Velkasi määrä ei ole mahdoton nelikymppiselle, kun vakituinen työkin on. Selviät kyllä, kun hoidat jatkossa talouttasi fiksusti!
Ei se auta ku maksella ja tehdä töitä.