Mies ghostasi
Tapailtiin 5 kk mies ilmoitti että ei oo aikaa seurustella silleen vakavasti mut voidaan tutustua hitaasti. Mut halusi tulevaisuuden mun kanssa. Jatkettiin yhteyttä ja aiko soittaa ja yhtäkkiä ghostasi/blokkasi tuosta vaan. Voiko palata vielä kun aika on oikea?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut aikaa muutenkaan aina oli selityksenä kiire ja oma aika. Sain kuvia lapsista ja iso elämänmuutos oli kesällä muutti omilleen eron jälkeen
Just...tapailitte 5 kk ja mies erosi kesällä.
Mies oli eronnut jo syksyllä mut muutto oli kesällä
Jos samaan aikaan kertoo haluavansa tulevaisuuden, mutta ei kuitenkaan seurustella vakavasti, pitäisi pystyä tuosta ristiriidasta tekemään jo oikeat johtopäätökset.
Ghoustaus tekee varmasti kipeää, minutkin on ghoustattu. Mutta kannattaa ajatella, että hyvä kun pääsi eroon moisesta. Ei arvostanut mua tarpeeksi.
Ei sekään ole kiva että aloitettaisiin suhde ja toinen olisi jotenkin puoliteholla siinä mukana. Olen nuorena ollut suhteessa, jossa mua ei arvostettu ja nyt toivon, että olisin tajunnut silloin, että minut huolittiin, kun ei ketään muuta saatu.
Ensin koukutti minut ja jahtasi alussa, antoi huomiota en lämmennyt heti mut sitten kun lämpenin alkoi vetäytyä hetkittäin joka toinen vko. Sitten taas aktivoitu. Halusi yhteistä tekemistä mut ei mitään yökylää jne. Puhui yhteenmuutosta myöhemmin mut just nyt ei halusi keskityttyä töihin. Eli jätti kaiken auki katoamalla. Sanoin vielä sille että älä katoa vaan ilmoita niin ei. Kaikki meni hänen ehdoillaan tunteet kun syveni hän vetäytyi aina. -ap-
Ei ollut aikaa muutenkaan aina oli selityksenä kiire ja oma aika. Sain kuvia lapsista ja iso elämänmuutos oli kesällä muutti omilleen eron jälkeen