Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ghostasi

Vierailija
30.09.2025 |

Tapailtiin 5 kk mies ilmoitti että ei oo aikaa seurustella silleen vakavasti mut voidaan tutustua hitaasti. Mut halusi tulevaisuuden mun kanssa. Jatkettiin yhteyttä ja aiko soittaa ja yhtäkkiä ghostasi/blokkasi tuosta vaan. Voiko palata vielä kun aika on oikea? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut aikaa muutenkaan aina oli selityksenä kiire ja oma aika. Sain kuvia lapsista ja iso elämänmuutos oli kesällä muutti omilleen eron jälkeen 

Vierailija
2/8 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

laastari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut aikaa muutenkaan aina oli selityksenä kiire ja oma aika. Sain kuvia lapsista ja iso elämänmuutos oli kesällä muutti omilleen eron jälkeen 

Just...tapailitte 5 kk ja mies erosi kesällä.

Vierailija
4/8 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli eronnut jo syksyllä mut muutto oli kesällä 

Vierailija
5/8 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos samaan aikaan kertoo haluavansa tulevaisuuden, mutta ei kuitenkaan seurustella vakavasti, pitäisi pystyä tuosta ristiriidasta tekemään jo oikeat johtopäätökset.

Vierailija
6/8 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?

Vierailija
7/8 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghoustaus tekee varmasti kipeää, minutkin on ghoustattu. Mutta kannattaa ajatella, että hyvä kun pääsi eroon moisesta. Ei arvostanut mua tarpeeksi.

Ei sekään ole kiva että aloitettaisiin suhde ja toinen olisi jotenkin puoliteholla siinä mukana. Olen nuorena ollut suhteessa, jossa mua ei arvostettu ja nyt toivon, että olisin tajunnut silloin, että minut huolittiin, kun ei ketään muuta saatu.

Vierailija
8/8 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin koukutti minut ja jahtasi alussa, antoi huomiota en lämmennyt heti mut sitten kun lämpenin alkoi vetäytyä hetkittäin joka toinen vko. Sitten taas aktivoitu. Halusi yhteistä tekemistä mut ei mitään yökylää jne. Puhui yhteenmuutosta myöhemmin mut just nyt ei halusi keskityttyä töihin. Eli jätti kaiken auki katoamalla. Sanoin vielä sille että älä katoa vaan ilmoita niin ei. Kaikki meni hänen ehdoillaan tunteet kun syveni hän vetäytyi aina. -ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi