Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia cerazette pillereistä, kiitos.

Vierailija
12.04.2007 |

Lukenut, että monilla aiheuttanut mm. lihomista, aknea ja mielialan vaihteluita. Meikäläisen pitäisi aloittaa niden syöminen, mutta nytten epäröin. Pitäisi vaan varmaan lopettaa imettäminen ja siirtyä tuttuihin ja turvallisiin e-pillereihin..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole menkkoja. Joskus vuotaa päivän, mut ei mitään isompaa. Muutenki on sopinu ihan hyvin.

Vierailija
2/14 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut mitään sivuvaikutuksia. 1,5 vuotta olen niitä käyttänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdella kaverilla on tullut niitä käyttäessä tiputteluvuotoa, mulla ei mitään sivuvaikutuksia. Eihän sitä voi tietää mitkä pilsut sopii, ellei koeta.

Vierailija
4/14 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin " hulluksi" eli raivosin kaikille ja kaikesta. Heti meni pinna, myös lapsiin ja hyvä etten vetänyt köyden kaulaan. Jatkuva sydämen tykytys ja ahdistus päällä. Mies sitten sanoi että lopeta noiden pillereiden syömisen.

Nyt en käytä mitään hormonaalista ja olen taas oma itseni. Yllätyksenä tuli myös että ennen lapsia niin mainiosti sopineet Nuvaringit eivät enää sopineetkaan synnytysten jälkeen... Joku gyne oli sanonut että välttämättä vanhat ja tutut (ennen raskauksia) sopineet pillerit eivät enää sovi raskauden jälkeen enää. Nyt meillä siis kondomiehkäisy, kierukkaa mietin mutta jos muutun taas " hulluksi" niin ei oikein nappaa.

Vierailija
5/14 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei menkkoja melkein vuoteen, ei painon nousua (laihduin 5 kg) ja muutenkin hyvät. Tosin kuparikierukka oli vielä parempi.

Vierailija
6/14 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se siitä ehkäisytehosta

Vierailija
7/14 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäköhän siinä on, että lääkäri määräsi juuri cerazetteja ja todella monessa paikassa missä on ollut kokemuksia kyseisistä pillereistä, niin kokemukset ollut huonoja...

Vierailija
8/14 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei mulle mitkään e-pilleritkään ole kovin hyvin sopineet.

Kuka haluaa 5 liuskaa mersiloneja? Käyttämättä jäi nekin...

Vierailija
9/14 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman niitäkin ois ehkäissy. Siis mulla ei tehnyt mieli katsoa mulkkua edes. JA pinna meni heti

Vierailija
10/14 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

otin ne aamulla 7-9 välillä, olisi varmaan pitänyt laittaa kello soimaan.

Mun gyne sanoi et naiset jolla ylipainoa (MUlla 15kg) on mahdollista että teho ei riitä. Mullakin jäi menkat kokonaan pois, onneksi tuli etova olo aika pian ja näin ollen epäilin olevani raskaana ja olinkin.

Vierailija
11/14 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en haluaisi edes kokeilla mahdollisten sivuoireiden vuoksi.. ap

Vierailija
12/14 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut aknea, ylipainoa tms. En luovu, kun pääsin joka kuukautisista riesoista eroon ja mukuloita en enää tahdo!

Vierailija
13/14 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieliala oli ihan maassa. Mikään ei innostanut, seksi kaikkein vähiten. Eli hih... sitä kautta ainakin hyvä ehkäisyteho ;-) Pinna oli myös tosi lyhyt ja karjui lapsille ihan koko ajan.

Ainoa positiivinen asia oli tosiaan se, että tippaakaan en vuotanut koko sen puolen vuoden aikana, minkä niitä jaksoin syödä.

Valitettavasti hormonikierukassa on juuri sitä samaa hormonia kuin cerazeteissa (selitti gyneni), joten ainoakis mahdollisuudeksi jääpi kuparikierukka. Toistaiseksi meillä elellään vatikaanin ruletilla. Saas nähdä koska irtoo päävoitto.

Vierailija
14/14 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin on turvottanut ja nyt olen yrittänyt laihduttaa (n. 10 kg ylipainoa) ja kilot ei meinaa millään lähteä. Siksi lopetin noiden pillereiden syömisen 2 viikkoa sitten, eikä kuukautisia kuulu vieläkään... Miten nopeasti teille Cerazeteista luopuneille on pillereiden lopettamisen jälkeen tulleet normaalit menkat?

Mullakin oli pillereiden syömisen ajan kuukautiset kokonaan poissa, joten sikäli olin niihin tyytyväinen. Muita sivuvaikutuksia oli ihon rasvoittuminen, mutta seksihalut olivat kyllä minulla paremmat kuin yhdistelmäpillereitä käyttäessä ja päänsäryt jäivät myös pois.

Tässä siis kuukautisia odotellaan ja takaraivossa hiukan polttelee ajatus raskauden mahdollisuudesta... Testiä en ole vielä uskaltautunut tekemään, kun ei mitään raskausoireitakaan ole, mitä on edellisissä raskauksissa ollut yllin kyllin. Kolmas lapsi ei kyllä ole ollut meillä poissuljettu juttu, mutta nyt ei kyllä ajoitus olisi paras mahdollinen, kun juuri olen päässyt taas työelämään kiinni ja yövalvomiset ovat taaksejäänyttä elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi