Minkä maalaisia seksikumppaneita sinulla on ollut? Siis ihan oikeasti?
Kansallisuus ja vastaajan sukupuoli, kiitos.
Ap:lla 3x suomalainen ja 1x virolainen.
M46
Kommentit (112)
Jos seksiksi lasketaan myös petting, niin suomalaisten lisäksi espanjalainen, britti, ruotsalainen. Yhdyntäseksiä on ollut vain suomalaisten kanssa.
Kaikilta mantereilta. Ja ihan kotimaassa bongattuna. Deittiäppikatalogeista valkattu. Korkeakouluihin saapuu joka vuosi "uutta vuosikertaa" kynnettäväksi.
M40
Suomalaisia naisia suurin osa plus ruotsalainen, unkarilainen ja australialainen.
Suomalainen, ruotsalainen, saksalainen, virolainen, puolalainen, ranskalainen, espanjalainen, italialainen, thaimaalainen, turkkilainen, kreikkalainen, portugalainen.
N58
Skotti, kanadalainen, ruotsalainen, libanonilainen, britti, jenkki, israelilainen. Ja sit Suomi-poijjaat. Monia ihania miehiä elämän varrella tullut koettua 💛
Libanonilainen & israelilainen aivan parhaat rakastajat: herkuttelivat, ihailivat ja palvoivat minua koko yön - olivat kestäviä ja minun nautintoni näytteli heille pääosaa, olin kummankin kanssa suhteessa eli ei yhden illan juttuja (tosin ekana iltana oli tuollaista jo). Aivan pää pyörällä seksistä heidän kanssaan. Mutta sellainen olisi arjessa turhankin intensiivistä; nämä upeat suhteet ovat palvelleet minua kummankin eron jälkeen (nuoruuden ero pidemmästä parisuhteesta & toinen satuttavan avioeron jälkeen) - ihan kuin maailma olisi muistuttanut kuinka ainutlaatuisen upea, kaunis ja seksikäs nainen olen ja elämästä on oikeus nauttia kaikin tavoin. Heidän kroppansa olivat myös aivan uskomattomat 😅
Nyt taas suomalaisen miehen kanssa pitkässä suhteessa ja oikein loistavaa ja nautinnollista ja myös kiihkeää seksiä. Mutta just sellaiset sensuellit, pitkät eroottiset hieronnat puuttuvat, jossa mun vartaloa ihaillaan ihan joka paikasta, ja valun lakanat märiksi kunnes vaadin kielen ja sormien lisäksi että mua pannaan kunnolla..
Suomi, Ruotsi, Saksa, Kreikka, Espanja, Viro, Tsekki, Thaimaa, Mexico
M49
Kerran matkoillani minulla oli tilaisuus tutustua viehättävään, nuoreen tataariprinsessaan.
Keskustelimme muunmuassa jousella-ampumisen taidosta ja jousen käytöstä ratsailta.
Vietimme yhteistä aikaamme tietenkin myös muilla tavoilla. Minulla on yhä hänen valokuvansa muistona tuosta ihanasta tytöstä. Se on varustettu omistuskirjoituksella, mutta hänen yhteystietojaan minulla ei enää valitettavasti ole, sillä hänen puhelinnumeronsa on vaihtunut.
Vierailija kirjoitti:
Mökin mummoa ei ollut sukua.Heh porukka panee kauheasti ympäri maailmaa , satuja toki ja meitä on vaan 5.6 miljoonaa, hah aikaa tuhlaatte ja suomen kansa kuolee.
Suomalaisia on tällä hetkellä alle viisi miljoonaa ja määrä vähenee nopeasti.
Lisäksi Suomessa on lähes 700 000 ulkomaalaista huijaria viimeisten suomalaisten veronmaksajien elätettävänä. Tätä menoa suomalaiset jäävät alle sadassa vuodessa Suomessa vihatuksi ja syrjityksi vähemmistöksi.
Suomen kansan tulevaisuus ja sen elinehdot on jo tuhottu ja edessä on vain sen hidas kuihtuminen ja katoaminen historian hämärään.
Mies, : Ghana, Kiina, Itävalta, Hollanti, Irlanti, Italia, Unkari, Viro,Venäjä, Ruotsi, Egypti, Tanska, USA, Palestiina, Itse olen nyt 3-kymppinen ja kaikki ovat olleet nuorehkoja miehiä. Herkuin oli egyptiläinen arabi......
Yllättävän monta kansalaisuutta tullut vastaan ja suurin osa eurooppalaisia. Johtuu varmaan, että poikamiehenä asuin Keski-Euroopassa pari vuotta useammalla paikkakunnalla ja työskentelin liikkuvassa työssä ihmisten parissa. Ja usein oli muiden maiden naisia samoissa töissä kaukana kotoa. Sekä urheilija tausta, joten kisamatkojakin tuli tehtyä.
Ihan luettelona: Ruotsi, Tanska, Eesti, Puola, Saksa, Hollanti, Belgia, Ranska, Itävalta, Sveitsi, Italia, Espanja, Kiina, Kanada, USA, nämä ovat varmoja henkilöiden kotimaita. Englannissa jäi keskustelun tasolle. Neljän kanssa pidän vieläkin yhteyttä, vaikka kaikilla on perheet.
M45
Filippiinit ja nykyinen vaimoni. On kyllä parhaimmat kyydit, mitä eläessäni olen saanut.