Minkä maalaisia seksikumppaneita sinulla on ollut? Siis ihan oikeasti?
Kansallisuus ja vastaajan sukupuoli, kiitos.
Ap:lla 3x suomalainen ja 1x virolainen.
M46
Kommentit (82)
Venäjä, Ukraina, Valko-Venäjä, Kreikka, USA ja Israel.
Suomalaisten lisäksi yksi britti, yksi ruotsalainen, yksi latvialainen to: M56
Suomalaisia, kiinalainen , pari tshekkiläistä , ukrainalainen , virolainen
Sinulla on kokemusta ulkomaalaisista miehistä. kiinnostaisi jutella kanssasi lisää. Kirjoita
M45v
Pohjanmaalaisia ja Uusimaalaisia.
Suomi, Ruotsi, Thaimaa, Etelä-Korea, Norsunluuranniko, Kap Verde
Ei ole ollut kuin kaksi loimaalaista. Näistä jälkimmäinen oli vaimoni kuolemaansa asti.
M63
Kerran oon pannut thaimaalaista. Kaikki muut, muutama kymmenen, ovat olleet ihan suomalaisia. Pääsisipä joskus kokeilemaan mustaa naista.
M55
Suomalaisia toki. Puolalainen (oli ihan D Parton näköinen.) Englantilaisia. Eestiläinen. Paras näistä oli polakki. Laittoi skordarin suullaan paikalleen. Eesti tyttö myös estoton ja hyvä. Slurps.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisia toki. Puolalainen (oli ihan D Parton näköinen.) Englantilaisia. Eestiläinen. Paras näistä oli polakki. Laittoi skordarin suullaan paikalleen. Eesti tyttö myös estoton ja hyvä. Slurps.
Pietarissa asuu nainen, joka on tunnettu siitä, että hän on niin taitava suihinottaja että hän pystyy käynnistämään auton imaisemalla pakoputkesta.
Uganda, espanja, italia, Kreikka, ranska, USA, englanti, saksa, ruotsi, Tanska, Norja, Puola, Venäjä, Romania, Bulgaria ja Turkki.
Koskuelaista ja taivalmaalaista.
Loimaalaisesta haaveilen vielä.
Määrin en tarkemmin mene, mutta jos normisuhteet lasketaan, niin suomalaisia (joista pari suomenruotsalaista) naisia sekä kreikkalainen ja espanjalainen nainen.
Jos myös maksulliset naiset huomioidaan, niin olen pannut tšekkiä, italialaista, saksalaista, brittiä, virolaista, puolalaista, venäläistä, ukrainalaista, ranskalaista, unkarilaista, kuubalaista, moldovalaista, kolumbialaista, thaimaalaista, kiinalaista, turkkilaista, japanilaista, olisiko joku malesialainen. Luultavasti oli muitakin, mutta nuo nyt ulkomuistista.
Vierailija kirjoitti:
Kerran oon pannut thaimaalaista. Kaikki muut, muutama kymmenen, ovat olleet ihan suomalaisia. Pääsisipä joskus kokeilemaan mustaa naista.
M55
Mustia naisia enemmän harrastanut kaverini sanoi, että ovat muuten hyviä sängyssä, mutta römpsä heillä usein väljähkö. Itselläni mustista vain pari maksullista kokemusta ja ei nyt tiukkojakaan olleet, mutta ihan kelpo kyydit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pietarissa asuu nainen, joka on tunnettu siitä, että hän on niin taitava suihinottaja että hän pystyy käynnistämään auton imaisemalla pakoputkesta.
Pitää muistaa, että on virta päällä.
Walesin tiikerman, olen pannu kaikkia ympäri maailmaa, siis kuunnelkaa TOMPPAA.
Ei minkään maalaisia koska en harrasta seksiä.