Minkä maalaisia seksikumppaneita sinulla on ollut? Siis ihan oikeasti?
Kansallisuus ja vastaajan sukupuoli, kiitos.
Ap:lla 3x suomalainen ja 1x virolainen.
M46
Kommentit (46)
2 x thai (kimppa) ja 106 x suomi
M40
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvis suomalaisia panevat jaksa tämmöisen vastata.
Itse olen ollut suomalaisten ja saamelaisten kanssa. R@iskaus taas tapahtui afrikkalaisen maahanmuuttajan toimesta ihan täällä Suomen kamaralla. En halua rasismia, eikä siitä tarvitse sen enempää keskustella, mutta tosi asia.
N
No saamelaiset ovat suomalaisia, ei eroa suomalaisista mitenkään paitsi kulttuurin osalta jos sitäkään, kun niin pieni osa asuu ja harjoittaa saamelaista kulttuuriaan siellä pohjoisessa.
33 suomalaista, yksi virolainen ja yksi Karjalan tasavallasta.
N46
Suomalaisia. Ruotsalaisia. Norjalaisia. Jenkki. Thaikku. Espanjalaisia. Britti
ikämies
Suomi x 3 Ruotsi x 3 ja USA x 2.
M49
Vain suomalaisia (x19). Ei sillä että kansalaisuudella väliä olisi, mutta en ole juuri reissannut ja nuo ovat täällä kotimaan kamaralla tulleet vastaan
No kumppaneiden määrä about 150-200, ja useampi eri maalainen mahtunut, joten en mitenkään nyt voi kaikkia muistaa😅 mutta on ihan suomalaisia ollut jopa eniten, sen tiedän
Ghana * 16, Kongo * 10, Marokko * 5, Turkki * 11, Suomi * 1.
T. Sirpa 18v
Ainoastaan maalaisia, kaupunkilaisilla ei ole seissyt.
Suomi,Tsekki,Chile ja Ruotsi. Mies 64 v.
10x nigerialainen 8x somalialainen 45x kamerunilainen. Tykkään mustasta ja niillä isot kaveripiirit, siksi noin isot luvut
N28
Vierailija kirjoitti:
Vain suomalaisia (x19). Ei sillä että kansalaisuudella väliä olisi, mutta en ole juuri reissannut ja nuo ovat täällä kotimaan kamaralla tulleet vastaan
Törmäillään.
En muista kaikkia. Tai ihmiset varmaankin, mutta kansallisuuksia en. Olen ollut töissä ruotsinlaivalla, ja varsinkin jotkut latinohenkiset muusikot olivat varsin miellyttäviä.
Se oli sitä villiä nuoruuden sinkkuaikaa. Pitkät suhteet ovat olleet vain suomalaisten kanssa.
Suomalaisia,amerikkalais-israelilainen, brassi, norjalainen, saksalainen, portugalilais-serbialainen, portugalilainen. Taidan tykätä kaksoiskansalaisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvis suomalaisia panevat jaksa tämmöisen vastata.
Itse olen ollut suomalaisten ja saamelaisten kanssa. R@iskaus taas tapahtui afrikkalaisen maahanmuuttajan toimesta ihan täällä Suomen kamaralla. En halua rasismia, eikä siitä tarvitse sen enempää keskustella, mutta tosi asia.
N
Jaksamista sinulle.
Voimia ja Jaxuhalit tuplana - koita pärjäillä.
Suomi x 3, ulkomaisia noin 70, on tullut matkustelua ja melkein kaikki Afrikan ja Euroopan kansallisuudet tullut käytyä läpi Suomessa ja ulkomailla. Vientiä on riittänyt nättinä blondina 😜
Stadilaisena yhtä maalaista naista, oli Korsosta kotoisin.
Mies.
Mullakin on toinen suomenruotsalainen menossa, vieläpä peräkkäin. Nuorena oli yksi osittain suomenjuutalainen.