Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö nää "mee töihin!"-huutelijat tajua, että työttömissä on paljon niitä, jotka eivät pysty tekemään mitä vaan työtä?

Vierailija
30.09.2025 |

Mä olen pitkäaikaistyötön enkä voi tehdä mitään fyysisesti raskasta enkä myöskään vuorotyötä, joten en todellakaan voi "ottaa vastaan" mitä tahansa työtä.

Kommentit (247)

Vierailija
161/247 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kolmas työtön on todellisuudessa työkyvytön. Tämä on tutkittu fakta. 

Itselläni on diagnoosi ja lääkärin lausunto sairaudesta, joka rajoittaa käsien toimintaa. Käsistä menee nykyään tunto parissa tunnissa työskennellessä. Silti ei pääse sairaseläkkeelle eikä sitä oikeastaan kannattaisikaan hakea, koska nyt saa paremmin tukea mm. lääkkeisiin. 

Vierailija
162/247 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Peräkammarista kiva huudella.Äiti kantanut aamupalan nokan eteen."

Aika hauskaa että pidät jotenkin saamattomana sitä että äiti kantaa eteen aamupalaa, mutta vaadit kesämökkisi veronmaksajien kustantamaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/247 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan niin tyhmä voi olla. 

Nauttivat vain haukkumisesta ja syyttämisestä. 

Itse ainakin nautin kun tukiloiset vinkuu. Olen koko ikäni painanut hommia, myös silloin kun ei ole ollut kivaa. Koko sen ajan en ole kuullut tukiloisilta katkeraa ulinaa ja vaatimuksia saada lisää tukia. Ikinä ei ole kiitosta näkynyt.

Nyt kissanpäivänne ovat ohi. Tukia tulee leikata lisää ja työssäkäyvien tulee saada pitää enemmän itsensä tienaamista rahoista. Tukiloisia sen sijaan tulee kyykyttää ja nöyryyttää kovalla kädellä. Jos ei työnteko maistu, käyköön tukien vastikkeena sylkykuppina toimiminen.

Olet mätä ihminen.

Vierailija
164/247 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin nautin kun tukiloiset vinkuu. Olen koko ikäni painanut hommia, myös silloin kun ei ole ollut kivaa. Koko sen ajan en ole kuullut tukiloisilta katkeraa ulinaa ja vaatimuksia saada lisää tukia. Ikinä ei ole kiitosta näkynyt.

Nyt kissanpäivänne ovat ohi. Tukia tulee leikata lisää ja työssäkäyvien tulee saada pitää enemmän itsensä tienaamista rahoista. Tukiloisia sen sijaan tulee kyykyttää ja nöyryyttää kovalla kädellä. Jos ei työnteko maistu, käyköön tukien vastikkeena sylkykuppina toimiminen.

Miksi PersuPoika ulisee täällä päivät pitkät.Miksi PersuPoika ei mene TÖIHIN.

Onko Peräkammarin PersuLoisella huomenna Kelakorvauspäivä.Saa keskikaljaa.

Vierailija
165/247 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Steve Jobsilla diagnostoitiin syöpä v. 2003. Levisi maksaan v. 2009, mutta oli Applen toimarina vuoteen 2011 asti.

Steve ei valittanut, että nyt ei voi tehdä töitä

Ja hänkö siis teki fyysisesti raskasta vuorotyötä?

Ap

Mitä ikinä teetkään, voin taata applen toimarin homman olevan raskaampaa

Vierailija
166/247 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa, jos hoitaja ei pysty nostelemaan potilaita niin irtisanotaan. Tekstinkäsittelijöitä ei ole enää eikä tarvitse siirtää osastonsihteeriksi.

Hyvä hallitus

Vierailija
167/247 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Peräkammarin PersuLoiset eivät mene TÖIHIN.

Vierailija
168/247 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on siirretty kaupungin työntekijöitä joilla terveysvaivaa toimistotöihin. Ensi vuonna ei enää tarvitse. Työmarkkinatuki 595 netto odottaa.

Palolaitoksella savusukellat 69- vuotiaaseen. Jos et pysty 595 työmarkkinatuki odottaa.

Ei saa olla sitä kesämökkiä.

Annatko listan julkisen sektorin virkanimikkeistä joille verovaroin tulee kustantaa kesämökit?

Valtionhallinnosta leikataan 130 miljoonaa euroa.

Mutta ei elykeskuksessa eikä palkeissa kellään ole kesämökkiä.

Vierailija
169/247 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka pystyisi tekemään työtä, niin nykyään ei enää suojaosien poiston takia kannata ottaa osa-aikatöitä vastaan. Kokoaikatyötä, jonka palkalla pärjää ilman tukia, ja josta jää rahaa myös matkusteluun yms. ei riitä kaikille.

Osa-aikatyön vastaanottaminen ei johda kokoaikatyöhön, sen olen itse lukuisia kertoja viimeisen 10 vuoden aikana saanut kokea. Esim. erääseen keittiöön minua ei otettu kokoaikatyöhön vaikka tein siellä liki vuoden verran kiitettävästi 6 h/päivä töitä palkkatuella. Ne halusivat vaan ottaa taas seuraavan halpatyöläisen tilalle.

Vierailija
170/247 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkossa, jos hoitaja ei pysty nostelemaan potilaita niin irtisanotaan. Tekstinkäsittelijöitä ei ole enää eikä tarvitse siirtää osastonsihteeriksi.

Hyvä hallitus

Eli nostelet potilaita 69- vuotiaaseen asti tai työmarkkinatuki 595 netto.

Valitse

Vierailija
171/247 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuja äänestäneistä 70% on tukiLoisia.Tai muita sisäpiirin hillotolppasia.Menkää TÖIHIN.

Vierailija
172/247 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HUOMAATKO miten paljon yrityksiä on mennyt KONKURSSIIN tämän hallituskauden aikana? Todella houokuttelevaa edes leikkiä ajatuksella yrittäjyydestä, minä olen miettinyt sitä mutta en todellakaan halua kusta elämääni sen vuoksi että konkurssi iskee -> kaikki yr

Miksi sitten äänestät vasemmistoa jonka ainoa tehtävä on tehdä yrittämisestä mahdollisimman vaikeaa ja kannattamatonta!

Olin vuosia äänestämättä koska ihan sama mitä tekee, työttömiä ja heikopiosaisia silti potkitaan päähän. Ja sitäpaitsi, miksi -oletat- että olen äänestänyt vasemmistoa? Et edes tunne minua.

Vierailija
173/247 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on siirretty kaupungin työntekijöitä joilla terveysvaivaa toimistotöihin. Ensi vuonna ei enää tarvitse. Työmarkkinatuki 595 netto odottaa.

Palolaitoksella savusukellat 69- vuotiaaseen. Jos et pysty 595 työmarkkinatuki odottaa.

Ei saa olla sitä kesämökkiä.

Annatko listan julkisen sektorin virkanimikkeistä joille verovaroin tulee kustantaa kesämökit?

Valtionhallinnosta leikataan 130 miljoonaa euroa.

Mutta ei elykeskuksessa eikä palkeissa kellään ole kesämökkiä.

Ei Valtorissa ole kellään miehellä kesämökkiä eikä venettä.

Eikä kuberturvallisuuskeskuksessa.

Vierailija
174/247 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki voivat tehdä työtä! Menkää töihin!

Typerys, käys katsomassa tilastot!

Ei kohtaa työttömät ja työt, turhaan huutelet!

JOS sais edes palkkaa, vaan kun tarjotaan tukitöitä yhdeksällä ertolla, kolme viikkoa!

Revi siitä!

Vierailija
175/247 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Steve Jobsilla diagnostoitiin syöpä v. 2003. Levisi maksaan v. 2009, mutta oli Applen toimarina vuoteen 2011 asti.

Steve ei valittanut, että nyt ei voi tehdä töitä

Ja hänkö siis teki fyysisesti raskasta vuorotyötä?

Ap

Mitä ikinä teetkään, voin taata applen toimarin homman olevan raskaampaa

Mutta ei fyysisesti. Epäilen myös, että hän on saanut päättää omat työaikansa ja tehnyt sen verran työtä, kun on jaksanut. Toimitusjohtajan töitä voi tehdä vaikka sängystä käsin.

Miksi edes otit tämän esille? Millä tavalla Steve Jobs liittyy mun sairauksiin?

Ap

Vierailija
176/247 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattuvyöhykkeen hihhuliPersutkin ovat jo pitkäaikaistyöttömiä.

Vierailija
177/247 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet mätä ihminen.

Loiset tuppaa tunnistamaan mätää kun niiden piikkiin elävät.

Vierailija
178/247 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä hallitus

Mitä hoitajalla tehdään joka ei pysty nostelemaan asioita? Mikä on se toimenkuva?

Vierailija
179/247 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyt silti istumaan koneen äärellä heti aamulla ja naputtelemaan tekstiä vauvaan?

joo pystyn, pystyn jopa kävelemään mutten juoksemaan. mitäs mun työhakemiset näin aamulla sitten sulle kuuluu. kyllä sitä voi pitää useampaa välilehteä auki kun katson päivän tarjonnan. miten sulla on muuten aikaa kirjotella tänne jos kerta teet töitä? 

Vierailija
180/247 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansiosidonnaista leikattiin ja naisten työt on pätkätyötä. Ei auta, että miehellä on varma työpaikka. Mies voi pettää ja jättää, alkaa seurustella työkaverin kanssa. Naiset ei halua lapsia.

Kohta ei ole junnuja jääkiekossa eikä pelaajat saa siis enää palkkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi