Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö nää "mee töihin!"-huutelijat tajua, että työttömissä on paljon niitä, jotka eivät pysty tekemään mitä vaan työtä?

Vierailija
30.09.2025 |

Mä olen pitkäaikaistyötön enkä voi tehdä mitään fyysisesti raskasta enkä myöskään vuorotyötä, joten en todellakaan voi "ottaa vastaan" mitä tahansa työtä.

Kommentit (242)

Vierailija
141/242 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis laiska. 

Miksi olisi laiska? Mulla on vakituinen työ, mutta olen ollut 3kk sairauslomalla, koska en enää voi tehdä työtäni. Lääkäreiden mukaan olen pysyvästi työkyvytön nykyiseen työhön leikkauksista huolimatta. Nyt on siis alanvaihto edessä. En todellakaan pysty tekemään mitä tahansa työtä. Jos pidät minua(kin) laiskana, olet vähän tyhmä.

Vierailija
142/242 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan niin tyhmä voi olla. 

Nauttivat vain haukkumisesta ja syyttämisestä. 

Itse ainakin nautin kun tukiloiset vinkuu. Olen koko ikäni painanut hommia, myös silloin kun ei ole ollut kivaa. Koko sen ajan en ole kuullut tukiloisilta katkeraa ulinaa ja vaatimuksia saada lisää tukia. Ikinä ei ole kiitosta näkynyt.

Nyt kissanpäivänne ovat ohi. Tukia tulee leikata lisää ja työssäkäyvien tulee saada pitää enemmän itsensä tienaamista rahoista. Tukiloisia sen sijaan tulee kyykyttää ja nöyryyttää kovalla kädellä. Jos ei työnteko maistu, käyköön tukien vastikkeena sylkykuppina toimiminen.

Miksi PersuPoika ulisee täällä päivät pitkät.Miksi PersuPoika ei mene TÖIHIN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/242 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tehyn juristi: Määräaikaisuuksien helpottaminen lisää raskaussyrjintää.

Hallitus aikoo helpottaa määräaikaisuuksia sillä, että työsopimuksen voisi tehdä ilman perustetta vuoden ajaksi."

https://www.tehylehti.fi/fi/uutinen/tehyn-juristi-maaraaikaisuuksien-he…

Viruslinkki, älkää klikatko.

Vierailija
144/242 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vuorokausi sairaalassa maksaa 49, 90 siihen asti, kun maksukatto tulee täyteen niin sen jälkeen 25,90 vuorokausi.

Vierailija
145/242 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin nautin kun tukiloiset vinkuu. Olen koko ikäni painanut hommia, myös silloin kun ei ole ollut kivaa. Koko sen ajan en ole kuullut tukiloisilta katkeraa ulinaa ja vaatimuksia saada lisää tukia. Ikinä ei ole kiitosta näkynyt.

Nyt kissanpäivänne ovat ohi. Tukia tulee leikata lisää ja työssäkäyvien tulee saada pitää enemmän itsensä tienaamista rahoista. Tukiloisia sen sijaan tulee kyykyttää ja nöyryyttää kovalla kädellä. Jos ei työnteko maistu, käyköön tukien vastikkeena sylkykuppina toimiminen.

Olen töissä. Mene töihin.

Vierailija
146/242 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimimerkki7 kirjoitti:

Se tuntuis vain helvetin turhauttavalta hakea töitä tälläisessä tilanteessa kun eivät nekään töitä saa joilla on tarvittavat taidot ja koulutukset. Jos CV on tyhjä niin olis aika ahdistavaa laitella jotain valheellista tekstiä sinne ja ahdistella hakemuksella joka ei voi mitenkään olla kunnollinen kun ei ole mitään laitettavaa. Kuntouttava työtoiminta narkkien seuras joo ei kiitos. Kyllä tässä alkaa ennemmin pohtimaan lopullista exittiä. Mulla ei ole tarjota mtn yhteiskunnalle eikä yhteiskunnalla mulle 

YRITTÄJYYS ON AINA VAIHTOEHTO.

HUOMAATKO miten paljon yrityksiä on mennyt KONKURSSIIN tämän hallituskauden aikana? Todella houokuttelevaa edes leikkiä ajatuksella yrittäjyydestä, minä olen miettinyt sitä mutta en todellakaan halua kusta elämääni sen vuoksi että konkurssi iskee -> kaikki yritykseen laitetun rahat ja velat sinun niskoille. Muutenkin täällä Suomessa yrittäjyys on tehty niin karmeaksi paperibyrokratiaksi, että jos jonnekin se y-tunnus unohtuu, se seuraa sinua. Eli et sitten saa tukiakaan koska olet ollut joskus ollut yrittäjä ja joutunut konkurssiin ja tarvitsisit apua selviytymään sen seurauksista.

Vierailija
147/242 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö PersuPoikaa työnteko kiinnosta.Eläkeläisäidin siivellä kotona loisii.

Vierailija
148/242 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on siirretty kaupungin työntekijöitä joilla terveysvaivaa toimistotöihin. Ensi vuonna ei enää tarvitse. Työmarkkinatuki 595 netto odottaa.

Vierailija
149/242 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Steve Jobsilla diagnostoitiin syöpä v. 2003. Levisi maksaan v. 2009, mutta oli Applen toimarina vuoteen 2011 asti.

Steve ei valittanut, että nyt ei voi tehdä töitä

Ja hänkö siis teki fyysisesti raskasta vuorotyötä?

Ap

Vierailija
150/242 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on siirretty kaupungin työntekijöitä joilla terveysvaivaa toimistotöihin. Ensi vuonna ei enää tarvitse. Työmarkkinatuki 595 netto odottaa.

Palolaitoksella savusukellat 69- vuotiaaseen. Jos et pysty 595 työmarkkinatuki odottaa.

Ei saa olla sitä kesämökkiä.

Vierailija
151/242 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vuorokausi sairaalassa maksaa 49, 90 siihen asti, kun maksukatto tulee täyteen niin sen jälkeen 25,90 vuorokausi.

Tukiloiset optimoi jo sairaalavuoteitakin. Mainio esimerkki siitä minkälaista patologista vaivannäköä laitetaan työnteon väistämiseen. 

Niin kauan kuin yksikin tukiloinen on noin sitoutunut olemaan menemättä töihin, tulee jokaista rangaista ankarasti. Moderoikaa toisianne jos kohtelu sapettaa.

Vierailija
152/242 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimimerkki7 kirjoitti:

Se tuntuis vain helvetin turhauttavalta hakea töitä tälläisessä tilanteessa kun eivät nekään töitä saa joilla on tarvittavat taidot ja koulutukset. Jos CV on tyhjä niin olis aika ahdistavaa laitella jotain valheellista tekstiä sinne ja ahdistella hakemuksella joka ei voi mitenkään olla kunnollinen kun ei ole mitään laitettavaa. Kuntouttava työtoiminta narkkien seuras joo ei kiitos. Kyllä tässä alkaa ennemmin pohtimaan lopullista exittiä. Mulla ei ole tarjota mtn yhteiskunnalle eikä yhteiskunnalla mulle 

YRITTÄJYYS ON AINA VAIHTOEHTO.

HUOMAATKO miten paljon yrityksiä on mennyt KONKURSSIIN tämän hallituskauden aikana? Todella houokuttelevaa edes leikkiä ajatuksella yrittäjyydestä, minä olen miettinyt sitä mutta en todellakaan halua kusta elämääni sen vuoksi että konkurssi iskee -> kaikki yr

Miksi sitten äänestät vasemmistoa jonka ainoa tehtävä on tehdä yrittämisestä mahdollisimman vaikeaa ja kannattamatonta!

Vierailija
153/242 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö PersuPoikaa työnteko kii

Peräkammarista kiva huudella.Äiti kantanut aamupalan nokan eteen.

Vierailija
154/242 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palolaitoksella savusukellat 69- vuotiaaseen. Jos et pysty 595 työmarkkinatuki odottaa.

Ei saa olla sitä kesämökkiä.

Annatko listan julkisen sektorin virkanimikkeistä joille verovaroin tulee kustantaa kesämökit?

Vierailija
155/242 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kolmas työtön on todellisuudessa työkyvytön. Tämä on tutkittu fakta. 

Itselläni on diagnoosi ja lääkärin lausunto sairaudesta, joka rajoittaa käsien toimintaa. Käsistä menee nykyään tunto parissa tunnissa työskennellessä. Silti ei pääse sairaseläkkeelle eikä sitä oikeastaan kannattaisikaan hakea, koska nyt saa paremmin tukea mm. lääkkeisiin. 

Vierailija
156/242 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Peräkammarista kiva huudella.Äiti kantanut aamupalan nokan eteen."

Aika hauskaa että pidät jotenkin saamattomana sitä että äiti kantaa eteen aamupalaa, mutta vaadit kesämökkisi veronmaksajien kustantamaksi.

Vierailija
157/242 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet mätä ihminen.

Vierailija
158/242 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Peräkammarin PersuLoisella huomenna Kelakorvauspäivä.Saa keskikaljaa.

Vierailija
159/242 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Steve Jobsilla diagnostoitiin syöpä v. 2003. Levisi maksaan v. 2009, mutta oli Applen toimarina vuoteen 2011 asti.

Steve ei valittanut, että nyt ei voi tehdä töitä

Ja hänkö siis teki fyysisesti raskasta vuorotyötä?

Ap

Mitä ikinä teetkään, voin taata applen toimarin homman olevan raskaampaa

Vierailija
160/242 |
30.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa, jos hoitaja ei pysty nostelemaan potilaita niin irtisanotaan. Tekstinkäsittelijöitä ei ole enää eikä tarvitse siirtää osastonsihteeriksi.

Hyvä hallitus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme